"Álmodban"
-Mi?
-Te........... annyira jó hogy most meg így próbálkozol katsuki!És azt hiszed így már happy end van? Nem!
-Még mindig egy szegény családból származol...... sőt még a szeretetet se kaptad meg.
Mire észbe kaptam már csak 1cm választott el az ajkaitól.
-Deku én mindig szeretni foglak. Holnap elveszlek és semmi nem választhat el tőled!
Bakugo szemszöge:
"Nyugi deku én vigyàzok ràd" mondtam majd vetkőztetni kezdtem.
Hevesen csókoltam majd elővettem a síkosítót. Bekentem az ujjaim és az ő bejáratát.Két ujjammal ollózni kezdtem benne mire apró nyögéseket adott ki. Erre totál beindultam.
-Khacchanh khérhlek hagyhdh abbha.
-Nyugi vigyázok rád. Mondtam majd ágaskodó tagomad bejáratához helyeztem. Először lassan mozogni kezdtem benne majd picit gyorsítottam.
-Khacchanh ezh fhájh!
-Nyugi tarts ki egy kicsit mindjárt elérem a csúcsot!
Mikor elértem a csúcsot bökdösni kezdtem mire könnyezni kezdett.
Le nyaltam könnyeit majd mellé feküdtem.-Jól vagy?
Kérdeztem aggódva.-Igen csak fáj mindenem.
-Ezt még meg kell szoknod.
Kuncogtam.-Várjunk csak egy kicsit.
Mondta.-Használtál óvszert?
Kérdezte ilyedten.-Azt pont elfelejtettem.
Mondtam.-Basszus!
Mondta.-Mivan ha terhes leszek?!
Erre nem is gondoltál?!-Figyu az nekem csak jó!
Mosolyogtam rá.Erre ő befutott a fürdőbe és csinált egy terhességi tesztet.
Sziasztok! Ez az első 18+ os könyvem. Picit nehéz volt úgy írni hogy végig elképzeltem.De nem tudom eldönteni hogy deku legyen terhes vagy ne? Mind1 bye a kövi részig
YOU ARE READING
You Dont Own Me(Bakudeku)
RandomDekut és sok más embert besoroltak szobalány/Szolgálólánnyá. Bocsi ha sok benne a helyesírási hiba! Lesznek benne 18+ részek Jelenleg dolgozok rajta