Ders bitiminde sınıftan çıkmaya acale etmedim, sabah telefonuma gelen mesajı hatırlamamla elim hızla telefon kilidini açtı. Mesajda hızlı olmam gerektiği, hocanın sınıfa kimseyi almadığını yazmıştı birisi. Kaydetmeyi unuttuğum bir arkadaşım olduğunu düşündüm ve "üzgünüm, numaran kayıtlı değil, kimsin?" Diye mesaj atıp ayaklandım.
Sınıf kapısına geldiğimde hocanın bana seslenmesi elimi kapı kolundan çekmeme neden oldu, ben hocanın yanına yürürken sınıfta kalan son bir kaç öğrenci de dışarı çıktı.
"Efendim hocam, bir şey mi vardı?" Elimden geldiğince tepkisizce sordum, beni baştan sona süzmesiyle rahatsızlığım fazlasıyla artmıştı, bana doğru attığı büyük adımla birlikte irkilip geri gittim, gözlerinden bir saniyelik endişenin geçtiğini gördüm sanki ama bunu düşünmeyi boş verdim. Son kez gözlerime bakıp geriye döndü ve çantasını toplamaya başladı,
" Dersime geç kaldıysan, kalıcaksan, girmemeni tercih ederim." Dedi sakince.
"Anladım hocam, üzgünüm" isterse beni bu dersten bırakırdı ya da düşük notla geçirirdi, o yüzden aramı iyi tutman gerekirdi, fazla üstelememeye çalıştım ve hemen odadan çıktım.
Okuldaki kafelerden birisine oturup asistanı olduğum hocanın notlarını kontrol etmeye başladım, koca 2 saatim vardı ve boş geçirmek aptallık olurdu. Önümdeki dolu kağıtları katlayıp kahve arası verdim. Telefona gelen mesajları kontrol ediyordum, sabahki numaradan yine mesaj geldiğini gördüm.
" Her gün yanından geçip farketmedeğin birisi işte, önemsiz birisiyim" gördüğüm şeyle şaşırmıştım ama cidden önemsiz birisiydi, kimse bana böyle mesajlar yazmazdı, insanlarla arası olmayan soğuk kızdım, bir hayat kurmak ve burdan kurtulmak için çalışan birisi sadece. Okulun populer çocukları benimle ilgilenmezdi, onların dikkatini çekmeye çalışan güzel ya da aşk kadını birisi değildim. Sinirimi bastırmak için ağzını açmayan, sürekli bir şeylerle meşgul, hiç bir siki önemsemeyen birisiydim, bu yüzden ben de pek önemsenmiyordum aşk meşk konularında. Sorun da değildi, trip atmalı, birlikte kafelerde oturup, tatile çıkacağım partner arayamazdım, öyle davranamazdım ve yaşıtlarıma uygun olan şey tam olarak bu olduğu için uzak kalmak tercihimdi.
Mesaja cevap vermeden ekranı kapadım, öylesine mesaj atmış birisiydi işte.