13.02.2020 Cześc!,jestem Christine i opowiem wam historie która strasznie mną wstrząsnęła,jestem pewna że wywoła u was ciarki.Początek dnia wydawał się zachęcająco piękny,gdy tylko wstałam planowałam zrobić trening ale...gdy tylko rozłożyłam moją mate do ćwiczeń rozległ się dźwięk dzwonka do drzwi poszłam otworzyć,ponieważ moje 2 córki Adela i Jessi były na górze w pokoju(miały lekcje online),ale wróćmy do sytuacji z drzwiami,poszłam otworzyć,ale ku mojemu zdziwieniu nikogo tam nie było nagle zobaczyłam auto odjeżdżające z pod mojego domu,pomyślałam więc że to jakieś dzieci robią sobie żarty.Zamknęłam więc drzwi i wróciłam do ćwiczeń.Nadeszła godzina 16:34 reszta dnia przebiegła całkiem miło i przyjemnie,ale o 17:00 rozległ się ponowny dzwonek do drzwi,jak się domyślacie poszłam otworzyć,otwierając drzwi zobaczyłam coś dziwnego...drzwi były otwarte przeraziłam się!,przecież dokładnie je zamykałam natomiast bez dłuższego czekania otworzyłam drzwi to co zobaczyłam wzbudziło u mnie ciarki w tym samym czasie usłyszałam huk i krzyk jednej z córki (Jessi)bez zastanowienia pobiegłam do jej pokoju lecz...Jessi tam nie było! Natomiast co tam zastałam od razu wezwałam policję w pokoju było pełno krwi otwarte okno i wszędzie szkło.Powiem wam też co zobaczyłam w drzwiach była to czarna koperta zaadresowana do Jessi a w środku list z groźbą było tam napisane: już cię mam,nie zdołałaś uciec a teraz zabije ciebie i całą twoją rodzine,było to dziwne Jessi nigdy nie mówiła nic o takich typu groźbach,na szczęście policja działała szybko i bez zastanowienia,sprawdzali odciski palców,telefon córki itd. A już następnego dnia wzięli mnie i Adel ma przesłuchanie byłyśmy wstrząśnięte całą sytuacją ale pojechałyśmy na policję i wszytko powiedziałyśmy...
YOU ARE READING
Gdzie jesteś Jessie!
Mystère / ThrillerTajemnicze dzwonki do drzwi,groźby,poszukiwania,nagle Jessi zostaje porwana każda sekunda jest walką o życie.