-yazarın ağzından-
Kız usulca gözyaşlarını silerken,cehennemine bakıyordu.
Daha çocuk ona elini sürmemişti ama korkuyordu işte.Kahverenginin en güzel tonu olan gözleri kızın yeşil gözlerine dokundu.Kızın bu kadar ağlamasını anlamsız ve saçma buluyordu.Onu kaçıralı 2 saat olmuştu ve durmadan ağlıyordu.Kız yavaş ama sesli bir şekilde burnunu çekip derin bir nefes verdi.Çocuk uykudan yeni kalkmış gibi olan boğuk sesiyle kıza gürledi.Ağlamamasını söyledi.Kızın hafiflemiş olan ağlaması dahada şiddetlendi ve oturduğu sert zeminde geri geri sürünmeye başladı.Kız ilk defa kaçırılmamıştı,16 yaşındayken de kaçırılmıştı.Ve kaçırıldığı zaman ona,genç bir kıza yapılmaması gereken şeyler yapmışlardı.Korkmasının nedeni buydu.
Sanki zamanı geriye sarmış gibi hissediyordu.
İstemiyordu,kendisine zarar gelmesini istemiyordu.Genç adamdan korkuyordu.Onu daha önce hiç görmedim.Benden ne istiyor diye düşündü genç bayan.Çocuk kızın bu kadar korkmasını istemiyordu.Ona çeşitli işkenceler yapacaktı.Şimdiden böyle ağlıyorsa zevki kalmazdı ki? Diye düşündü genç adam.Kızın vücudunu süzdü.Düzgün bir fiziği vardı.Şimdiden kollarındaki jilet izlerini,bacaklarındaki sigara yanıklarını görebiliyordu.evet bunları ona yapacaktı.
Kız ağlamaya devam ederken,çocuğun gözlerindeki intikamı,hırsı ve tutkuyu gördü.
Bu onu dahada korkutuyordu.Sanki dahası varmış gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Free Hugs
ChickLitSadece saçma bir hayalle yaşarken,hayatım parladı.Ben, Aşk'a bütün benliğiyle inanan ama bir türlü gerçek aşkını bulamayan kızdım. Nerden bilebilirdim ki hayatımın aşkıyla böyle tanışacağımı?