Ahojte! Vítam Vás pri tejto „knihe". Nejde o moje dielo, ale o modlitby záchrany. Aspoň tak ich nazývam ja. Sú náročné, ale verím, že ich zvládnete alebo sa o to aspoň pokúsite. Môžu Vám zmeniť život. A navyše, každá snaha sa predsa cení, no nie? Dobre, ale poďme teraz k tej dôležitejšej časti predslovu...
Čo sa týka jednoročnej modlitby, priložené modlitby (tie strašne dlhé texty pod Otče náš; Zdravas Mária) sa musia modliť každý deň. Nebojte sa, po polroku ich budete vedieť naspamäť.
Pri dvanásťročnej modlitbe sú priložené modlitby nepovinné, ale odporúčam. Napr. keď sa Vám bude dať a/alebo nebudete mať čo robiť, pomodlite sa aj s modlitbami; ak nebudete stíhať, stačí, keď sa sedemkrát pomodlíte striedavo Otče náš a Zdravas Mária. Aspoň ja som to tak pochopila a bolo mi to tak aj podané.
Ďalej by som Vás chcela požiadať, že ak nájdete čokoľvek v predpísaných textoch, čo je inak na fotografiách, dajte mi, prosím, vedieť, aby som to opravila. Do komentu, alebo do súkromnej správy.
A to je ďalšia vec, fotografie. Niektorým viac vyhovuje čítanie vo Watte, niekomu zas môže viac vyhovovať screen obrazovky a čítanie z „knižky", z originálu textu. Preto som to urobila tak, ako som to urobila. A taktiež sa ospravedlňujem za to zelené zvýraznenie textu. Sú to zvýraznené prisľúbenia.
Ďakujem, že ste to vydržali dokonca a prajem Vám ešte pekný zvyšok života.
Buďte požehnaní,
Vaša AStark❤️💛
BINABASA MO ANG
Sme zachránení
SpiritualChcem šíriť modlitbu ďalej a ďalej! Verím, že vás ohromí aspoň tak ako mňa.😘