Minho uyandığında gözlerini açmayıp Prens'e sarılıcaktı ki yanında Prens yoktu.
"Prens'iniz bugün bir yere gitti efendim. Bende sizin korumanızım. "
Oflayarak yataktan kalktığımda direk dolaba ilerledim. Elime beyaz tişörtü aldım. Altım içinde dizime kadar gelen siyah şortu alıp banyoya ilerledim.
Üstümü giyindikten sonra çıktığımda kapıda beni Mina karşıladı.
"Günaydın Minho! "
"Günaydın. "
"Kahvaltı edicez hadi gel. "Mina'ya kafa sallayıp yanına gittim. Birlikte odadan çıkarken birkaç kişi bizi karşıladı.
"Sen Minho olmalısın! "
"Evet...? "
"Ben Jisung bende bir Prenses'im. "
"Aa kim Prens'in? "
"Yang Seungmin"
"Bende Felix. Hyunjin'in Prenses'iyim ama o sana hiç ısınamadı ben seni çok sevdim! "Hyunjin fakirleri sevmezdi söylediğim gibi. Ama Felix fakir değildi oldukça zenginlerdi ama tek Prens Hyunjin ile evlenmek için buraya gelmişti. İstediğinide almıştı.
"Ben Changbin. Prens Chan ile şuan sevgiliyiz yakında evleneceğiz. "
"Güzel ama artık kahvaltıya gidebilir miyiz çok acıktım! "Minho kahvaltıda ne olacağını çok merak ediyordu. Sonuçta burası bir kraliyet. Kendi evindeki gibi peynir ekmekle yetinmeyecekti.
"Hadi gidelim o zaman! "
Beşli aşağı inip bir odaya girdiler.
Minho ilk defa gördüğü için gözleri kocaman açılmıştı. Kocaman bir odanın içinde kocaman bir masa duruyordu başında Kral sol taraflarında Prens'ler oturuyordu.
"Bu bizle mi yemek yiyecek şimdi? "
Herkes Hyunjin'in Minho'dan bahsettiğini anlamıştı.
"Hyunjin oğlum bir sus. Oda artık bizim aileden ve artık fakirleri küçümsemeyi bırak. "
"Sanane Chan Hyung"
"Hyunjin düzgün konuş! "Kral bağırdığında Minho kulaklarının çınladığını hissetti. Mina Minho'nun kolundan tuttu.
"Hadi oturalım"
Mina'ya kafa sallayıp sandalyrye oturdum. Önüme gözüme çarpan yemekleri koyup yemeğe başladım.
"Jeongin ile aranız nasıl? "
Daha yeni evlenmiştik aslında(🤔)
"Güzell ha birde birşey sorabilir miyim? "
"Sor. "
"Jeongin nereye gitti? "
"İşi vardı gitti işte. "Daha fazla sorarsa kızcağını anlamıştı. Çünkü soruyu sorduğunda kaşlarını çatmıştı Kral.
---------------
Gece 02.00 olmuştu bile ama Jeongin hala gelmemişti. Ama Minho'nunda çok uykusu olduğundan dolayı uyumuştu.Uyuduktan bir kaç dakika geçtikten sonra yanında biri hissetti.
"Jeongin...? "
"Efendim bebeğim"Minho yanına yatan Jeongin'e sarılmıştı. Jeongin'de onun belinden tutup kendine çekti.
"Seni özledim. "
"Bende özledim. "Jeongin sarılmasını sıkılaştırıken Minho ona daha da sarılıyordu.
"Ne yaptın ben yokken? "
"Kitap okudum. "
"Başka bir şey yapmadın mı? "
"Hayır. "
"Sen daha burayı da iyi bilmiyosun. "
"Hıhım. "
"O zaman yarın sana burayı gezdireyim ve birlikte gezmeye çıkalım ne dersin? "
"Buna hayır deme gibi bir lüksüm yok"İkiside kıkırdarken Minho uykusundan dolayı uyumuştu Jeongin'de Minho'nun anlına öpücük kondurup uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mordpalast || JeongHo
Random-tamamlandı- Mordpalast -> Cinayetli Saray Minho ailesi ile kaçamak koreye girerken yakalandı. Ailesi ile zindana düştü. Fakat sonra prens Jeongin ile evlenmek için çıkartıldı. "Prens'im olacaksın... " "Prens'in olacağım. " "Bunu derken ne hissediy...