~14.Bölüm~

657 40 8
                                    

Sunhee Taehyung'un anlattıklarına inanamıyordu, bunların hepsini yaşamış mıydı gerçekten? Jungkook onun eşi miydi?

Taehyung gözlerini ovuşturdu;

"Siktir..."

"Yine ne oldu? daha fazla bir şey söyleme kaldıracak durumda değilim."

Sunhee sinirle yataktan kalkıp taehyung'u umursamadan üstünü giyme başladı. Taehyung iç çekti;

"Siktir baş vampir de uyanmış olmalı."

Sunhee üstünü giymiş saçlarını tarıyordu, umursamaz bir şekilde omuzlarını silkti;

"Umrumda değil."

Oğlan ona baktı, eski tanıdığı Sunhee değildi çok farklı biri olmuştu. Onların ölmemesi için kendini öldüren kız nereye gitmişti de bu umursamaz kız gelmişti?

"Çok değişmişsin."

Kız güldü;

"Eski halimi hatırlamıyorum bu halime alışsan iyi edersin."

Taehyung başını usulca sağ sola salladı;

"Elbet hatırlayacaksın."

Kız ona döndü;

"Ya hiç hatırlamazsam ne olacak? beni terk mi edeceksin?"

Yavaşça oğlanın yanına yaklaşıp önünde durdu;

"Geçmişimi, Jungkook falan bilmem ama bundan sonra benimle olmak zorundasın. Seninle ilişkimi bu kadar ileriye taşıdıysam seni buna layık görmüşüm demektir, beni üzersen bende seni üzerim."

Taehyung o zaman anlamıştı Sunhee baş vampirle birlikteyken olduğu kişiliğe bürünmüştü. Herkese kötü davranan o bencil kıza, onu hatırlamadığı için herkes konumundaydı Taehyung'u ailesi olarak görmüyordu. Bu düşünceler canını yakmıştı, Sunhee'nin arkadaşlığını şimdiden özlediğini hissetti.

Ama hayır... o çoktan aralarındaki arkadaşlığı yok etmişti onunla sevişirken, artık asla eskisi gibi olamayacaklardı. Hüzünle kalbi sıkışan oğlan gözlerini kızdan kaçırıp pencereden dışarı baktı.

Sunhee iç çekip elini oğlanın çenesine koyup ona bakmasını sağladı;

"Cevabımı alamadım?"

"Her şeyi hatırladığında kendin cevaplamış olacaksın zaten."

Kız gülüp ondan uzaklaştı, şimdi en az Jungkook kadar sinir bozucu davranıyordu ve bu hiç hoşuna gitmemişti.

"Tıpkı onun gibi davranıyorsun, beni sinir ediyorsunuz!"

Kız odadan çıkmak üzereyken oğlan hızla ayağa kalkıp onu kolundan tutup kendine çekti, kız soran bakışlarla ona baktığında Taehyung yatağın üstündeki kırmızı şalı alıp kızın boynuna bağladı;

"Ben sana söyleyene kadar sakın bu şalı çıkarma, Daeri'nin amacı ne bilmiyorum ama bunu sana zorla taktırmasının bir sebebi olmalı."

Yüzünde belli belirsiz bir acı geçmiş ve kızın kolunu bırakmıştı, kız boynunda ki şala dokunduktan sonra oğlana baktı;

"Daeri kim?"

Taehyung sessiz kalmayı tercih ederek ona arkasını döndü.

"Onu tanıyorsun değil mi Taehyung? adını söylediğinde ki yüz ifadeni gördüm."

VAMPIRES LIBRARY2 "REVENGE" || Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin