10.Bölüm "Kanlı ceset"

39 5 0
                                    

AZRADAN

Öylece kıpırdamadan duruyordum.

Ayak sesleri odanın önünden geçip

Üst katta bi kapı gıcırtısıyla son buldu.Elimdeki kağıda baktıkça miğdem bulanmaya başladı.Resmin çoğu kandı.Bi kız cesedi vardı .Kolları ve bacakları vücudundan  ayrılmıştı.Daha fazla bakamadım hızlıca kağıdı aldığım çekmeceye koyup kapıya yaklaştım.Zaten gördüklerimin etkisiyle başım dönmeye başlamıştı.Bi sure sesleri dinledim ayak sesi duymayınca kapıyı açtım.

Kolidoru kolaçan ettim kimseyi göremeyince kapıyı arkamdan yavaşça kapatıp merdivenlere yöneldim.Daha iki basamak bile inmeden öğürmeye başladım .Başım okadar dönüyorduki dayanamayıp merdivene çöktüm .

Herşeyi çift görmeye başlamıştım

gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlarken birinin merdivenlerden

indiğini ve bana seslendiğini duydum.Bi kadın sesiydi sesi telaşlı

geliyordu

-Hanımefendi iyimisiniz Emre beyi aramamı istermisiniz ?

Kadın yetişip beni omzumdan hafifçe sarsmaya başladı Emrenin adını duyunca kalan gücümle kafamı hayır anlamında sağa sola salladım.Kolumu omzuna.atıp beni kaldırdığında lavaboya gitmek istiyorum dedim fısıldayarak .Merdivenlerden yavaş yavaş indik.

Lavabonun önüne gelince onu kapının önünde bırakarak lavaboya tek girdim.Hemen  kusmaya başladım .Gördüklerim gözümün önünden gitmiyordu . Kendimi kaybedicektim az daha gözlerim yarı açık yarı kapalıydı.Çeşmeyi sonuna kadar açıp kafamı çeşmenin altına soktum.Soğuk su biraz iyi gelmişti.Kafamı kaldırıp aynaya baktım.Yüzüm bembeyaz olmuştu.Kafamı aşağı indirip baktığımda bi çığlık attım ellerimde kan vardı üst üste çığlık atmaya başlayıp geri geri gittim.

Sırtım duvara değdiğinde yere çöküp kafamı duvara yasladım gözlerimi kapattım.Kac dakika öyle durdum bilmiyorum .Gözlerimi açmaya cesaret edemiyordum.Derin derin nefes alıp gözlerimi açtım ve yavas yavaş kafamı indirip

ellerime baktığımda azda olsa rahatladım .Ellerimde hiç bişey yoktu.Kendimi çok yorgun hissettim bian sanki on yaş yaşlanmisim gibi.Taştan kalkıp çıktım lavabodan .Salona doğru ürkek adımlarla yürüdüm kimse yoktu yine.Peki o kadın ? o kadın kimdi . Acaba o da mı hayal ürünümdü diye düşünürken .Mutfaktan sesler gelmeye başladı.
Yok , yok bu kadar aksiyon bana göre degildi.Birazdan kalp krizi geciricem.

Mutfağa bakıp bakmamakta kararsızdım kii .Mutfaktan o kadın

çıkınca  tuttuğum nefesimi abartılı

bir şekilde geri verdim.Kadını baştan aşağı süzdüğümde hizmetçi

olduğunu kıyafetlerinden anladım.

Bana gülümseyip nasıl olduğumu sordu ve bi bardak su getirdi acayip susamıştım.Suyu içip teşekkür ettim ve kendimi kanepeye attım .Sonra aklıma tekrar o kağıdı gördüğüm oda geldi.Tam hizmetçiye sormak için dönmüştümki .O çoktan ortaliktan kaybolmuştu bile .Gizemlii Hizmetçii.

Olanları daha fazla düşünmemek için kendimi uyumaya zorladım.

Ama olanlar bir türlü aklimdan çıkmıyordu.Emre böyle bişey yapmış olmazdı dimi. Peki Emre yapmadıysa o resmin Emrenin odasında ne işi vardı.Sonra aklıma

Araf geldi.O aklıma gelince biraz heyecanlandım.Heyecanlandığım için kendime kızdım.
Aman Allahım insanların bana yaptıklarını ne çabuk unutuyordum öyle !!

Başım ıyice zonklamaya başlayınca bütün lanet düşünceleri kafamdan simdilik siktirettim.Iki ağrı kesiciyi üst üste içip kanepeye uzanıp gözlerimi kapattım.Uyumak için bi süre gözlerimi acmamaya calistim

ve başardımda .Sonunda kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

EMREDEN ;

Azranın telefonunu atmak zorundaydım çünkü onun hiçbirşeyi öğrenmesini istemiyordum.Azrayı korumalarla birlikte orada bıraktım.Ve ben geri.dönüp şirkete gittim.Babama.herseyi anlattım ona bu sefer ihtiyacım vardı.En.azından Azra benim olana kadar .Sonra.kendi yoluma devam edicektim.Babama.uğradıktan sonra bizim mekana yöneldim.Arabayı sürerken arkamdan gelen bi arabayı gördüğümde takip edildigimi düşündüm .Bizim.mekana doğru hızlandım.Arabayı parkedip bizim çöplüğe doğru ilerlerken burnuma yine içki kokuları gelmeye başladı.

Iceri girdiğimde yine herkez zevk yapıyordu sinirli.sinirli.içeri göz gezdirdim.Kimse beni.umursamiyordu cunku hepsinin kafaları bi milyondu .Lanet olası pezevenkler ayılın artık diye bağırdığımda nihayet içerden kafası ayık birileri çıktı .

-Hey Emre senin derdin ne ?

-Başım belada piç kuruları takip.ediliyorum ve siz bana yardım ediceksiniz !

Dediğimde  küçük sürtüğümüz sonundan Ahmetin kucağından inip " rahatlamaya ihtiyacın var bebeğim " diye yüzünü yüzüme yaklaştırdığında  ağzından gelen adi içki kokusundan.rahatsız olarak onu ittim. Iyice öfkelenmiştim.

Neyseki Mehmet yeterince ayıktı ve bana yardım edicekti.Önce oturdum rahatlamam gerektiğine karar verdim. panik yaparsam.doğru karar veremem.Mehmet benim yerime camdan beni takip eden arabayı gözetlemeye başlarken.Alayla sırıttım

-Umarım bi planın vardır .

dedim.

Mehmet bana bakıp sinsice gülümsedi

" Ne zaman olmadıki .d

(Hikayemi önerirmisiniz.Okuyucularim bu aralar cok az.size guveniyorum .grsrz )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK INTIKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin