" AZRA KESKÌN "
- "Senden nefret ediyorum Emre bidaha beni arama unut beni tamammı artk ben yokum "
- "Aşkım nn- olur bi dinle bak herşeyi yanlış anladın !! "
-"Neyi yanlış anladım Emre ya neyi bidaha bana aşkım deme .Nefret ediyorum senden ,umrumda değilsin artk kiminle yatarsan yat ama benden uzak dur .!"
dedikten sonra telefonu suratına kapattım .Yanaklarımdan aşağıya sıcak bişeylerin aktığını hissettim . Evet, ben ağlıyorum bi şerefsiz için ağlıyorum hemde.Artık ağlamak yok . Artık acı çekmek yok. Unutucam onu !. " Nah unutursun " diyen iç sesimle birlikte hıçkırıklarım çoğaldı . kafamı yastığa koyup sesli ağlamaya başladım .
Orda öylece ne kadar durdum bilmiyorum . Sanırım uyukaldım . İstemiye istemiye kalkıp banyoya gidip yüzümü yıkadım .Başım ağlamaktan olsa gerek çok kötü ağrıyordu.Telefonumu alıp merdivenlerden inerken 17 cevapsız aramayı görür görmez Emreden geldiğini anladım ve telefonu kapattım . Biraz bişeyler atıştırdıktan sonra iki tane ağrı kesici alıp dışarı çıkmaya karar verdim .
Ruh halime inat dışarıda çok güzel bi hava vardı.Temiz havayı içime bolca çektim . Baş ağrım geçmeye başlamıştı bile . Evet , evet iyi geliyodu bana yanlızlık . " yanlızlık asilliktir dimi"
derken iç sesimin beni rahat bırakmıyacağını anladım ve içimden lanet okudum .
Tam sakinleşmiştim , bi banka oturdum ve osıra tam yanımdaki bankta gördüğüm bi çiftle tekrar gözlerim dolmaya başladı.
'Yok yok koskoca İzmir bana dar geliyo ya.'
Tekrardan eve gitmeye karar verdim.Eve geldiğimde hava kararmıştı .Anahtarı kapiya soktum bir kere döndürmemde açıldı kapı ????
OMG ??
Ben kapıyı kilitlememişmiydim ? kilitlemiştim sanki ! yok , yok kilitlememişim demekki ?.
Ama hazırlıklı olmamda yarar var diye düşünüp elime bahçeden bi odun parçası aldım ve yavaş yavaş ses çıkarmadan içeriye girdim . Salon bomboştu . Elimdekini bırakarak deri ceketimi çıkarttım .
Tak ...!!!!
Mutfaktan gelen sesle irkildim! Artk emindim kesinlikle evimde biri vardı . Yazık çok ters zamanıma geldi bilinmeyen kişi . Bu ruh halimle zaten cinayet işlemeye çok müsaittim .
Etraf karanlıktı sadece mutfaktan gelen cılız bi ışık vardı . Elimden az önce bıraktığım odun parçasını geri elime alarak ışıgı takip ederek mutfağa doğru ilerlerken kalp atışlarım hızlandı.Kendimi FBI gibi hissediyordum .
Sonra..!!
Ensemde hissettiğim bir nefesle hemen arkamı döndüm . Arkamı dönmemle elimdekini bianda çekip aldı.Artık savunmasızdım kollarımı arkamdan tutup ağzımı kapadı ve sırtımı kendine dayadı .
Bütün beynim durdu , ne yapmam gerektiğini kestiremedim , korkuyordum ve hatta titriyorum terlemistim saçlarım yüzüme yapışmıştı .En sonunda direnmekten vazgeçip kendimi serbest bıraktığımda konuştu . Tek bi kelime ..! Tek bi kelimeyle kim olduğunu anladım
OMG !!!
( kusura bakmayın ilk hikayem gerçekten yazmayı çok istiyorum ama destekleriniz çok önemli ve tabiki yorumlarınızda ;-) grş aşklarr )