3.Bölüm

44 4 0
                                    

Yol bitti yine duvar var karşımda off buraya kadar boşunamı yürüdüm ben. Arkamı dönüp gidecekken sesler gelmeye başladı . "Hey kim var orada ? " karanlıktan ayak sesleri geliyodu sesler gittikçe daha da yüksekiyordu " Bak beni kesip öldürüceksen hiç gelme benceyse çünkü bir işine yaramam valla bak babamda fakir hem " sesler yaklaşınca birden benim yaşlarımda bi çocuk üzerime gelmeye başladı istemsizce çığlık attım çocuk bana gülerek " ahaha hiç gülesim yoktu merak etme senin gibi bir çirkini kesip öldürecek ne halim , nede zamanım var " 'Kendini beğenmiş ukâlâ' "ha-ha-ha çirkinmiş, sen çirkin görmemişsin be ! " "Seninle şuan laf dalaşına girmeye hiç vaktim yok. Ha bu arada burda fazla dolaşma tekin değildir benim gibisi pek çıkmaz karşına " "Şu andan sonra senden daha beterini göreceğimi hiç sanmam "

" Bekle belki daha beterini görürsün "

Arkasını dönüp yürümeye başladığında dinlenmek için kaldırıma oturdum . Çocuk kaybolduğunda gözlerimi dinlendirmek için bir iki saniyeliğine gözlerimi kapattım . Açtığımda biri geliyordu buraya doğru " Hayırdır fikrini değiştirdin bu sefer beni kesip öldürmeye mi geldin " ses gelmeyince endişelendim yaklaşan ayak sesleri kalp atışlarımıda yükseltti " kesmek mi ? Böyle güzel bir kız varken neden öldüreyimki ? Başka işler için kullanırım . " bu daha deminki çocuk değildi . Haklıydı buralar tekin değildi . Çoçuk üzerime geldikçe ben geriye doğru ilerliyodum en son duvara çarptığımda işimin bittiğini anlamıştım gözlerimi kapattım . Çocuk eliyle yüzümü okşadı çığlık attım . Birden biri buraya doğru yürümeye başladı . Daha deminki çocuk olması için dua ettim . Oydu evet oydu duymuştu beni. Kurtarıcım benim. Çocuğa sağlam bir yumruk attıktan sonra çocuk bayıldı . Kolumdan tutup beni duvara itti " Ben sana demedimmi buralar tekin değil diye belamısın kızım sen ya niye dinlemiyosun beni işim gücüm vardı benim senin yüzüne işde berbat oldu !" Ukala tam bir ukala " Her yeni tanıştığım kişinin sözünü dinleseydim salak olurdum herhalde "

" Salak ol veya olma zorlasanda bi farklılık olmaz zaten salaksın şurdan biran önce ayrıl ne yapıyosan yap sonra " deyip çekip gitti .


Zamansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin