Arkasından koştum ona yetişmek için "Hey çocuk , beklesene ya . Ukalaaa . Dursana ya " ellerimi dizlerimi koyup soluklandım yanına gelince . " Ne var kızım ya ? " Şu tavırlara bak ya kendini beğenmiş "Teşekkür edicektim ya "
" Gerek yok " "Peki o zaman ben Ayla
" Tamam tanışma faslın bittiyse rahat bırakıcakmısın ? "
" Ne ukala çıktın be sen insanlık yapim dedim iyiki adınıdamı söylemiceksin ? " " Ben Yiğit , için rahat ettiyse gidebilirmiyim artık ? "
" Peki gidebilirsin " acaba çokmu sıktım çocuğu ne " İzin verdiğin için teşekkür ederim görüşmemek üzere " deyip gitti . Tam bir ukala hem sinir bozucu hemde gıcık . Böyle biriyle asla işim olmaz .! Caddelerde boş dolanmaktan başka hiç bir şey yapmıyordum bir otel bulsam gerçekten rahatlıycaktım. Az ileride bir otel gördüm gerçekten güzel ve lüks bir yerdi . Babamın kredi kartını aldığım için param çoktu . Otelin turnikelerinden geçtikten sonra etrafa hayranlıkla baka kaldım. Resepsiyondaki kadın kibarca '' Buyrun küçük hanım ? '' dedi . Yüzünde yapmacık bir gülümsemeyle '' Tek kişilik oda lütfen '' dedim gülerek. Oda anahtarını verince odaya çıktım. Kendimi yatağa attım anında çünkü acayip derece çok yorulmuştum . Gözlerim yorgunluktan ağırlık yapıyordu . Bu yorucu günün ardından uyumak gerçekten isteyebileceğim en iyi şey .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Aşk
ChickLitBeklentilerim olduğu gibi beklentiminde sen olduğunu biliyorum.Beraber olmasakta kalbimin her bir tarafında sen olucaksın hep aklıma geleceksin sen benim için çok değerlisin .