~Második~

405 19 0
                                    

Kedves naplóm. A mai nap nem indult a legjobban..

Reggel kicsit késtem a suliból, mivel lekéstem a buszt. Emiatt az egész iskoláig elfutottam, ami őszintén? Nincs egy közel. Persze még el is eredt az eső, emiatt mindenem vizes lett, a sirmisapkámtól, egész a szandálomig.. Mire beértem a kapu zárva volt, ezért még vagy 5 percig vártam a kapuőrre, hogy nyissa ki. Szünetre értem be, 10:03kor. Mindenki első szava az volt, "késtél 2 órát"! Oh, igazáán?! Nemmondjátok.. Dave hozott pár szalvettát, amivel segített picit megszáradni. Emiatt mindketten lekéstük a következő órát.. Ezért én az első 3 óráról mint hiányoztam! Szerencsére ki tudtam magyarázni magam, ezért nem írtak be hiányzónak. A következő három óra egész hamar eltelt, de mire hazaértünk Saraval, fél óra múlva indultam is edzésre.. Őszintén, kissé már unom a szürke mindennapjaim! Az edzésen valaki egy labdával szinte eltörte az orrom, ezért rögtön haza is értem, mert vérzett.. Sajnos! Emiatt ezúttal én is felmentem a Facebookra laptopon. Közbe megírtam a házi feladatomat, aztán egyet kimentem a parkba sétálni. Mindig jól érzem magam, ha ilyen 6:00kor ha futok egyet a friss levegőben. Mire hazaértem 8:00 volt, ezért vacsoráztunk, én megmosakodtam és bújtam be az ágyba. 


~Anna Naplója~Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ