Kedves naplóm.
Mivel tegnap csókolóztunk Daveel, nemtudom mihez kezdjek. Most járunk, vagy ez amolyan "Játék" egyelőre? Mikor felébredtem ez volt az első gondolatom. Gyorsan felvettem egy hasig érő zöld rövidpólót, "Let's Sport" felirattal s egy háromnegyedes farmert meg egy szintén zöld sportcipőt. Miután reggeliztünk, Saraval egészen az iskoláig futni kezdtünk, mivel direkt hamarabb indultunk. Ma nem akartunk Busszal menni! Mikor elértünk a kapuhoz, Dave rögtön felémrohant, ölébe vett s megcsókolt. Én pirosabb lehettem a véremnél. Sara csak röhögött rajtam.. A kis hárpia! Davenek suttogtam:
-Akkor mi most..járunk?
-Ha szeretnéd!-suttogta nekem, erre én egy erőteljes bólintással válaszoltam. Erre mindketten elvörösültünk s futtunk be az órára. Német jött, csodás..! Kaptam egy 5öst, amire felemelt fővel megyek haza az biztos! Szüneten Dave hátának nekirohantam, így mindketten leestünk.. De jó élmény volt. Vele, jó volt! Átadott nekem egy papírt, amin egy szerelmes vers volt, amit Ő írt Nekem! Nem is tudtam, hogy ennyire romantikus alak ez a Dave... Hmm. Mikor Saraval indultunk hazafelé, én is, Ő is folyton SMSezett.. Mind akartam látni mit, de elrejtette. A sok faggatásom után bevallotta, hogy neki is lett egy "Fiú"ja.. Mikor hazaértünk anyáéknak nagy nehezen bevallottuk, hogy mi is van most. Anyáék kicsit dühösek voltak, hogy nem mondtuk el. Sajnos!
-Te Anna, Dave nem a legjobb barátod? Az a fekete hajú kis gyerek.. -mondta apa kissé csodálkozva, mire én bólintottam.. Ezen mindenki meglepődött hogy a legjobb barátom a Szerelmem. így tartottunk egy kissebb bulit, majd mindenki behuppant a saját ágyába.
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Anna Naplója~
Romance" Kedves Naplóm. Anna vagyok. Tinédzser, Amerikában élek. Van egy idegesítő ikertestvérem Sara.."