Dimineața a sosit peste Academia Castellon. Deșii cursurile elevilor încep la 09:00 dimineața, Ellei îi era prea lene să se ridice din pat. După aventura pe care o avusese astă seară, nu mai avea chef de nimic. Nici măcar nu mai voia să mănânce Micul Dejun de obosită ce era.
- Ella! Trezește-te! Întârziem la Micul Dejun.
- Nu am chef să mă duc.
- Haide! Trebuie să mâncăm ceva. Nu am făcut asta de ieri dimineață.
- Of, Isabel! Nu mi-e foame!
- Treaba ta, dar să știi că azi au prăjituri la desert.
Când Ella a auzit acel cuvânt, s-a ridicat imediat din pat. Nu voia să întârzie la masă. Și-a pus roba lungă pe ea, iar apoi a zbughit-o spre Sala Mare
- Știam eu că așa se va întâmpla, a zis Isabel.
Etajul doi al școlii era plin de elvii din diferiți ani. Abia aveai loc pe unde să mergi.
Când Ella se mișca mai repede ca niciodată, a putut să-l observe pe Natalien, împreună cu prietenii lui. Fata a plecat mai departe. Nu avea chef să se certe cu el. Fix atunci, Lily a venit la ea.
- Ella!
- Oh, hey Liz.
- Mă bucur că ești bine.
- Și eu.
S-au dus împreună spre masa Dragonilor de Apă. S-a așezat pe scaunul ei și a început să-și aleagă mâncare de pe alte farfurii.
- Ella?
- Da?
- Pari cam adormită.
- Sunt bine, stai liniștită.
- Bine, dacă zici tu.
Atunci, un băiat de lângă Ella, a intrat în discuția fetelor. Nu că ar fi fost prea politicos din partea lui să facă asta.
- Hey! Sunt Cezar.
- Ella.
- Lily.
- Încântat! Vreți să fim prieteni?
- Da, de ce nu, zice Ella.
- Astăzi va venii poșta. În general vine o dată pe săptămână. Ah. Uite-o că vine!
Ella s-a uitat deasupra capului ei. Se afla un Dragon De Apă. În ghearele acestuia, se putea observa o mică scrisoare. Inițial, Ella a crezut că i-o va da el, doar că a luat-o ea. Când a început să o desfacă, acel Dragon a dispărut.
A început să citească ce era pe ea. Era răspunsul mamei sale.
"Dragă Ella,
Vei venii acasă în vară. Dacă vrei, ne putem vedea și în vacanța de Crăciun. Acum, e alegerea ta ce faci.
Apropo, am înțeles de la director că te-ai mutat cu Isabel.
Acum, te las. Am de luat un Interviu."Mama.
Ella s-a uitat mirată la răspuns. Nu credea că mama ei îi va răspunde, mai ales după comportamentul pe care l-a avut. Din geantă, și-a luat stiloul și călimara de cerneală. L-a băgat în ea, iar apoi a început să scrie răspunsul scrosrii mamei sale.Mami,
Mă simt bine aici, dar totuși îi poți spune ceva Inei, din partea mea?
Vreau să-i spui că: "Este cea mai oribilă prietenă pe care am avut-o."Ella.
A strâns scrisoare în mână, iar aceasta a dispărut. Probabil că va primii un răspuns săptămâna viitoare.După ce Ella a terminat de mâncat, s-a dus spre prima oră din acea zi. Nu voia să întârzie. A bătut la ușa clasei de poțiuni, iar apoi a intrat înăuntru. Profesorul stătea și corecta niște lucrări.
- Bună ziua!
- Bună ziua! Poți lua loc unde vrei tu.
- Bine.
Când Ella se ducea spre spatele clasei, a intrat colega ei de cameră, Isabel.
- Oh, hey!
- Hey, Iza.
Au stat puțin la vorbă, doar că se sunase. Ella a rămas în acea bancă, iar colega ei s-a dus cu o bancă mai în față.
Imediat după, o turmă cam de 15 copii a intrat în sala de clasă. Când toți s-au așezat jos, profesorul a început să predea.
- Dacă bei din greșeală din poțiunea Stepon, vei murii instant. Corpul nostru nu puate suporta substanța din care e făcută poțiunea.
- A existat vreodată un om care a supraviețuit? Întreabă Lily.
- Din păcate nu....
- La ce e folosită?
- Polițiștii, și ceilalți care condamnă la moarte pe cineva, le bagă această poțiune în gât. Bineînțeles că asta se întâmplă în timpul nopții.
- Ați făcut vreodată această poțiune?
- Da, pentru un concurs. Însă, eu nu o recomand. Vei intra într-o stare de amețeală în timpul preparării. Trebuie să pleci repede de lângă ea după ce e gata, astfel poți leșina.
- Dumneavoastră vi s-a întâmplat ceva când ați preparat-o?
- Da, am stat în spital timp de două zile.
- Oh, cred că e nasol...
- Da, mai ales atunci când credeai că vei primii premiul cel mare.
- L-ați primit?
- Nu din păcate. L-a primit un alt profesor căruia nu i s-a întâmplat nimic.
- Uh...
Ne-a mai povestit câte ceva despre Stepon. La final de lecție, fiecare a ieșit din clasa de poțiuni. Trebuiau să se ducă la biblitoceă, pentru un alt curs.
Ella și-a dat biletul și a intrat înăuntru
A luat o pernă și s-a așezat lângă ceilalți colegi. Noroc că avea un loc lângă Lily, aș aputeau sta împreună.
- Ne va citi ceva azi.
- Oh. Mult mai bine decât să scrii.
- Da.
După discuție, doamna Bibliotecară a intrat în încăpere. A pus 3 romane mari pe birou, s-a așezat, și a început să citească din primul.
- Doamna!
- Da?
- Mă pot duce la baie?
- Am, da, dar să te întorci repede.
- Bine!
Ella s-a dus repede spre ieșirea din Bibliotecă. S-a dus pe coridorul din stânga. A intrat pe a treia ușă. Înăuntru a putut observa o fantomă care se uita în oglindă.
- Am, hey...
- Ce cauți aici?
- Am avut nevoie să....
- Nu am chef de explicații. Vreau doar să nu râzi de mine.
- De ce aș râde?
- Pentru că asta fac toți.
- Nu chiar toți. De exemplu eu nu fac asta.
- Ești sigură?
- Da!
- Apropo, eu sunt Skylar. Regina Dragonilor de Foc.
- Wow.
- Poate te întrebi de ce stau aici. Ei bine, îmi admiram corpul. Vreau să-mi dau seama de ce oamenii râd de mine, dar nu am reușit să fac asta.
- Oh, îmi pare rău pentru tine...
- Este ok. Nu e vina ta...
CITEȘTI
Lupta Pentru Speranță
Adventure💮Nașterea ei a fost o greșeală. O simplă vrajă a putut să aducă la viață un copil. Și nu era orice copil, era primul copil creat prin magie, magie neagră.💮 💮Nimeni nu știa, dar viața unei simple fetițe a fost planificată la moarte. Orice lucr...