Kendime dogru cekip kapıyı actım.Sadece lavaboymuş deyip kapıyı hızlıca çektim.ve sol tarafindaki kapıya yöneldim.Kapıyı hızlıca çektim.Kapıdan garip bi ses çıkmıştı.Odamın kapısının üstünde adım yazıyordu(Alın arel)adım dışında hiçbirşey hatırlamıyordum.Karşımda boylu boyunca uzun bir koridor vardı.Ben dahil sekiz oda kapısı görüyordum. Cesaretimi topladım ve önümde duran kapıyı hızlıca açtım.Önümde sadece bir kitaplik vardı.Aceleyle karistirmaya başladım.Benim ismim yazan bi dosya elime geçti.Açıp okumaya başladım.İlk sayfasında akıl ve ruh saglıgı yazıyordu.Tedirginligimi saklayarak diyer sayfayı cevirdim.Alın arel obsesif-kampulsif-takıntılı kisilik( kiside tekrarlanan endise bozuklugu,zorlayıcı düsünceler.Gerçele bağlantısı olmayan şeyleri görme.Zaten temiz olan biseyi temizleme gibi bozukluklar tespit edilmiş ve tedavi için akıl ve ruh sagligi. Hastanesinde tedavi edilmektedir.Beynine aldığı darbeyle kısa süreli unutkanlık ve hafıza kaybı kısa süreli duzelme saptanmıştır.Klinige yatış(21:12:2014)Ne yane 5 senedir burdayım ve hiç bişey hatirlayamiyormuydum gerçekten.Üstüne üstlük bide deli damgası yemiştim.Dsyayı yerine koydum ve odadan terkettim.
Kendi odamın kapı-
ne çabuk sahiplenmistim o iğrenç odayi.Kapıyı açtım ve bana verdikleri odayi kapıyı acar açmaz bir daha süzdüm.Başımı kaldırmamla kulağımda bir çınlama duydum2 yada 3 saniye ole kaldım ve gözlerimi yavaşça kaldırdım.Ellerim çok pisti yıkamak için lavaboya kostum.Ellerimi derisi soyulan kadar yıkadım.Hatırladığım kadarıyla ellerim en az 10 dakika kadar haşladım.Ellerimi kiri gitmişti.Aynaya psikopatça bi gülüş atıp odaya geçtim.Yatağa oturur oturmaz duvarları nasıl temizleyeceğiz düşündüm ve aniden ayağa kalkıp lavaboya kostum.
Temizleyebilecegim hiç bişey yokmu.
Ve arkamdaki tuvalet peçetesini farkettim alıp odaya kostum sanki arkamda birisi varmış gibi panik yapıyordum.
Ama nasıl olur. Duvarlar tertemiz.....bu peçete neden elimde demekle duvara fırlatmam bir olmuştu.Tam o sırada sarı saçlı beyaz tenli bi kadın içeriye daldı.Alın!! bu gün kendini nasıl hissediyorsun?
Sanki onu tanıyormuş gibi konusmustu.Kadını süzmeye başladım.Yaka kartını gördüm.Üzerinde Nadia yazıyordu.
Sizi tanıyormuyum?
Alın yinemi!
Anlayamadım ne demek istediniz ?
Alın bu hapların.İki saat sonra Doktor bey le randevu var .On beş dakika sonrada odadan çıkabilirsin.Hadi yutt haplarınını! Gerçekten sinir bozucu bi sesi vardı.
Sırf gitsin diye yutum hapları. Kafamı yastığa koydum.Bir süre tavanı inceledim.Uymustum....Arkadaşlar hikayeye devam edip etmemekte kararsızım.Devam etmemi istiyen ler yada istemeyen ler yorum atsin Okudugunuz için teşekkürler
Multimedia-alın arel ( Holland Roden)