Psikolog Dr. Rick Patson

75 6 1
                                    

Arkadaşlar merhaba oncelikle. Yazamadim hikayeyi uzun zaman oldu biliyorum. Okul is vs. Yazamadim simdi kaldigimiz yerden devam ediyorum. Yazim haytalati vs. Seylerden dolayi bi hatam olursa af ola simdiden ozur diliyorum.
Saygılar.

İki saat sonra uyanmıştım. Başım da mırılda nan bi kiz vardı. Üstelik pişti olmustum ayni elbiseden onda da vardi heyy bi dakika ayakabilara ne demesin . Hizlica yatagimdan sıçrayıp
- Neresi burası nerdeyim ben sen kimsin ?

Çisem- Ya alın s**...... kızım şuan bunun sırası degil dr. Rick seni bekliyo. İşin bitince yanimiza gel.

Ne diyeceğim i bilmedihim icin konuşması bitene kadar tepkisiz kalmıştım. Beni taniyordu. Kapıdan cıkıyorduki 1 sny. durdu

- 11A alın

Diyip kapiyi hizlica kapatı. Ne demeye calişmisti. Bi tur sifremiydi ahh saçmalama alın ya metrix temiyiz dedim ve kendi kendime soylenerek kapıya dogru yurudum. Sinif numarası gibi bisiy heralde. Kim di bu Rick
Kolidora çıkmıştım. Uyumadan onceki olanların bilincindeydim. Yani kismen deli olduğumu biliyordum. Bu durumu cabuk kabullenmiş olsam gerek. Biraz ilerledim tam karsimda buyuk bi kapi vardi ustunde bisiy yazdigini fark edip biraz yakinlastim. Dr. Rick Patson
Artik gercekten merak etmistim hizlica iceriye daldım.
Saci başı beyazlaşmış. Yaklaşık tahminime gore 1.80 boylarinda bi moruk vardi.
Ben hergün seni beklemek zorundayım alın arel!?
Bana bagriyordu ufak bi şaşkınlık la sesim titredi
A, aa, Anlamadımmm pardon. Siz kimsiniz?

Unutkanlık olayını aşmıştık saniyodum. Gec otur alın. Anlasilan tekrar anlatmam gerekecek.
Dedikten hemen sonra hersey aklima yavaş yavaş gelmeye basladi hayatim film şerifi gibi gozlerimin onunden gecti. Rick anlatmaya başlamıştı onun soyledikleri beynime ok gibi saplanmisti. Ailem beni terkmi etmisti gercekten. Ahh kahretsin kimin umrunda.
Sadece... keske bi kez gorebilseydim, ailemi. Yani tabi yuzlerine tukurmek için. Köpek yavrusu gibi firlatip atmislar beni. Onları bi gun bulursam yada karşıma çıkarlar sa eger, kimi kandiriyosun ya ozledin onlari bi kez gormek icin canini verirsin kendini kandirma! Bi sure boyle icimden konustum ve
Heyy alın ordamisin?
Rick in sesiyle sıçramıştım
Şey.e evet burdayim hatırlıyorum neden burda oldugumu sizi ve bu ucube klinigi
Haplarini aliyosun degilmi alın ?
Hayir almiyordum çünkü
Yutup yutmadigimdan bi şüpenizmi var?
Yalan soylemeyi cok iyi beceriyorum. Gereksiz seyler sorup beni odasindan gondermist. Kapıdan cikar cikmaz Çisem in odasina dogru yurumeye başladım. Tabi ya 11A odasının numarasi. Bazen zekam dan şüpe ediyorum gerçekten. Kapısına tıklatın cevap vermesini beklemeden iceriye girdim.
Çisem- Alın hafızan yerindedir umarım
Berkan- Oouuu alın yine hafıza kartı nımı format ladin
- canım benim beyin orjinal de seninki estetik heralde.
Bazen şu çocuğa dalasım geliyo inanın kendimi zor sakinlestiriyorum
- nerden geliyo bu samimiyet acaba
Çisem- Şşş tamam kesin alın sen hani hafiza kaybı ptoblemini aşmıştın
- haplar bazen işe yariyo hapi yuttuktan sonra hafizam yerine geldi
Berkan- saçmalama alın konuyu dagitmayim surdan bi an once cikmak istiyorum cok kasvetli bi odam var zaten.
Çisem- Gece 1 de ortalik sakin oluyo 2. kattayiz kacmamiz kolay olur diyemem çünkü nobetciler hep uyaniklar.
- senin biriktirdigin haplar isimize yarayabilir.
Hepsi yuzume aval aval bakmış tı. Anlamiyorum yani illa akıllı bi fikirin benden çıkmasımı lazım gerçekten.
- Berkan , Çisem beni iyi dinleyin bi kez daha anlatmiycam . Berkan sen kahve ve cay makinelerinin icine su haplardan atacaksin . Çisem sende gozculuk yapacaksın. Herhangi bi sorun çıkarsa kacmayi unutun. Hata yapmamaya çalışın.
Berkan- Bir dakika ya ben niye en zor olan işi yapıyorum. Biz bunlari hallederken sen ne yapacaksın?
-allah allah baska fikrin varsa seni ortaya alalım canim fikir benden ciktigina gore bi sorunu olan!?
Evet özgüvenim tavan yapmıştı herzamanki gibi
- sonra odalariniza geçin. Uyumayin sakin özellikler sen
Tahmin ettiginiz gibi bunu berkan a söylemiştim gıcık oluyodum
Berkan ın problemi kendine zarar vermesiydi. Bi gun kolunun derisini soyarken yakalamış tim . Kim kendine bu derece zarar vermek isterki. Sanki cok guzel bisey yapıyormuş gibi bi de pis pis sırıtıyodu. Babası o daha bebekken ölmüş anneside ona daha fazla katlanamadigi icin olsa gerek akıl hastanesine yatırmış. Simdide evlenmis. Küçük bi kızları var . Sadece bir kere gorebildim. Onu hic ziyarete gelmediler sadece evlendikten 3 sene sonra 1 kere ugramisti o zaman 3 yasindaydi heralde simdi 5 yasinda olmuştur. Şimdilik bi problemi yok gibi . Yani derisini falan dogramiyo .
Çisem se cift karekterli . 2 karekterin birbirinden haberleri yok biri agresif ve akıl lı, diyeri ise fazla duygusal ve ustune ustluk hayal dunyasinda yasiyo icmeden sarhoş olanlardan. Bir uvey ablası var aslinda Çisem aramizda en zengin olanlardan hatta tek zengin o. Annesi ve babası trafik kazasinda hayatini kaybetmisler . Cisemide  yasli bi aile sahiplenmisler fakat bi sure sonra hatatini kaybetmisler. Bir kızları varmış ama kayipmis ne hikmetse annesi ve babadi oldukten sonra ortaya çıkmış. Yaşlı kadın butun mirasını Çisem e bırakmış 18 olduktan sonra mirasta hükmü olabiliyormus. Bence uvey ablası mirası duyunca ortaya çıktı.

Devamı gelicek onerileriniz yorumda belirtirseniz hikayeyi begenip begenmediginizide bildirirseniz sevinirim :)
Multimedia:
Dr. Rick Patson/ john o'keefe

Ruh HastasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin