five

817 92 58
                                    


Lütfen oy ve yorumlarınızı bu minnoş yazardan esirgemeyin

Lütfen oy ve yorumlarınızı bu minnoş yazardan esirgemeyin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Sleeping At Last ~ Hearing

~

"Seni özledim güzel deltam. Beni çok beklettin, ama değdi."

Adının Rudolfo olduğunu öğrendiğim Jungkook'un kurdu burnunu boynuma sürterek kurdumun mırıldanmasına sebep oldu.

Tam şu an burada birbirlerini mühürleseler bile engel olamayacakmış gibi hissediyordum. Hatta içimden bir ses zaten mühürlü olduklarını söylüyordu.

"Seni istiyorum."

Hayır bunu Jungkook pardon Rudolfo dememişti, ben demiştim. Kahretsin, her şey isteğim dışında gerçekleşiyordu.

Gerçekten istemiyor musun?

Neden isteyecektim ki? Bunlar tamamıyla kurdumun iç güdülerinden ibaretti.

"Mührümüz bile neredeyse yok olacaktı, bütün irtibatımızı kestiler, şimdi tekrar seni görmek kendime gelmemi sağladı."

Ne zamandan beri birbirimize bu kadar bağlıydık, kurdumun hatırladığı fakat benim unuttuğum geçmişte ne yaşanmıştı? Yine bilmediğim bişeyler dönüyordu.

Zihnimi toparlamaya çalışarak bütün gücümü kullanıp sanki az önce seni istiyorum diyen ben değilmişim gibi üzerimdeki bedeni ittim. Kurdum öfkeyle kenara çekilirken artık hakimiyet bendeydi ve bunun devam etmesine izin vermeyecektim. Ayağa kalkıp gidecekken son anda vazgeçip üzerine doğru eğildim ve yakasından sertçe tutup yüzünü yüzüme yaklaştırdım. "Bir daha sakın bunu yapmaya kalkışma, ecelin olurum." Yakasını silkeleyerek onu arkamda bıraktığımda söylediği cümle duraklamama sebep oldu.

"Sen zaten benim ecelim oldun Jimin, yalnızca hatırlamıyorsun." Konuşanın Rudolfo değil Jungkook olduğunu biliyordum.

İlerlemeye devam ettim, ne yaşandıysa kendim öğrenecektim.

~

"Jimin, beni dinliyor musun?"

İrkilerek hemen yanımda dikilen anneme döndüm. "Elbette, dinliyorum."

"Jungkook diyorum, güçlü bir kral olacak. Kız kardeşin onunla evlenirse eğer bozulamayacak bir ittifak kurabiliriz. Benim Bayan Jeon'la uzun zamandır süregelen bir samimiyetim zaten var lakin ne zaman ne olacağı belli olmaz. Bu bizim için iyi olabilir."

Dışarıyı izlerken istemsizce gözümde bir sahne belirdi. Jungkook kardeşimle soyluların önünde evleniyor ve hemen ardından dudaklarına evliliklerinin başlangıcını gösteren o naif öpücüğü konduruyordu. Herkes alkışlıyordu fakat hayalde bile ben alkışlayamıyordum.

𝓷𝓮𝓶𝓮𝓼𝓲𝓼 - jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin