ssho: Atsumu-san size birşey soracağım ama tamamen merakımdan yani başka bir arkadaşım aklıma girdiğinden değil..
mytsu çevrimiçi
mytsu: Pekala ne soracaksın?
ssho: Atsumu-san kaç yaşındasınız?
mytsu: Soruna cevap vermeden önce, Shoyo bu resmiyete ne?
Her zaman ki gibi direk sen diye hitap edebilirsin.ssho: Emin misiniz?
Yani hm..mytsu: Eminim, bana direk sen diyerek hitap edebilirsin ki başından beri böyle konuşuyorduk değil mi?
ssho: Ihmm pekala..
mytsu: Güzel.
Şimdi soruna gelelim, bu soruyu ilk başta sormanı bekliyordum gerçi ben.mytsu: Her neyse, umarım yaşımı öğrenince hayal kırıklığına uğramazsın.
ssho: Senle alakalı hiçbir şey beni hayal kırıklığına uğratmaz ki!
Lütfen böyle düşünme Atsumu-san..
Tam tersine hayranlık duyulması gereken birisin bence! >^<mytsu: Haa hakkımda nasıl böyle güzel düşüncelere sahip oldun bilemiyorum Shoyo..
Seni hayal kırıklığına uğratmak korkutucu geliyor gözüme Shoyo|
Seni hayal kırıklığına uğrat|ssho: Uwaa böyle ne yazıp siliyorsun Atsumu-san!! :3
Hadi bana yaşını söyle artık, karşılığında bende yaşımı söyleyeceğim.
Bence makul :3mytsu: Önemli bir şey değildi yazdığım şey yani..
Her neyse ben 24 yaşındayım Shoyo.
Peki karşımda ki tatlı kişi kaç yaşında hm?ssho: Uh aramızda çok bir yaş farkı yokmuş Atsumu-san!!
Bende 20 yaşındayım ama önümüzdeki ay 21 olacam!!mytsu: Oh o zaman şimdiden doğum günün kutlu olsun Shoyo.
ssho: Teşekkür ederim Atsumu-san! >^<
mytsu: Shoyo acaba arkadaşın neden sana bunu sormanı söyledi bana söyler misin?
ssho: Şey Atsumu-san..
Senin bana önerdiğin kitabı okuyordum ve Tobio bunu gördü..
Bu kitabın uygunsuz olduğunu, benim için kötü olduğunu söyledi..
Ben onu bana değerli biri önerdi dedim..
Oda öneren kişiyi sordu ve bende seni anlatım..ssho: Şey.. Tobio senin sapık bir amca olabileceğini söyledi..
Bu yüzden senden uzak durmalıymışım..
Sadece bedenim için yazdığını da söyledi ha birde bana önerdiğin şeylerle aklımı çelmeye çalıştığını söyledi..mytsu: Uh bunlar biraz fazla sert olmuş..
Ama arkadaşını suçlamak istemiyorum sonuçta internet ortamında her türlü insan var..mytsu: Ama Shoyo sana doğruyu söylediğime ruhum üzerine yemin ederim ki amacım kesinlikle böyle bir şey değil..
ssho yazıyor..
mytsu: Bekle Shoyo bir şey yazma..
Şu anda sana karşı dürüst olmak istiyorum.
Benim sonuna kadar beklememi bekle lütfen...ssho: Peki bekleyeceğim.
mytsu: Teşekkür ederim sevimli karga.
Arkadaşının sana anlattığı gibi bir amacım yok Shoyo ve aslada böyle bir şey düşünmem.
Seninle konuşuyorum, sana sevdiğim şeyleri öneriyorum çünkü bu güzel birşey.mytsu: Seninle konuşurken zaman su gibi akıp gidiyor ve ben bunu fark edemiyorum bile..
Senle bir şeyler paylaşmak bunların hepsi mükemmel hissetiriyor.
Sana karşı kötü kalpli bir olamam Shoyo.mytsu: Sana karşı kötü kalpli olursam, ruhum acı çeker Shoyo.
Senin gibi şirin birini üzdüğüm için..
Lütfen beni yanlış anlama.
Sadece senle iken kendimi tuhaf bir durumda hissediyorum ama bundan mutluyum.mytsu: İlk başta sana yazma sebebim ise fotoğrafların değildi Shoyo..
Elbette güzel bir vücudun var ama açıklamaların çok tatlıydı.
Ve ben seni merak ettim.ssho: Atsumu-san özür dilerim, seni böyle kötü hissetirip açıklama yapma mecburiyetinde bıraktığım için..
Ve sen cidden çok güzel bir kalbe sahipsin Atsumu-san..ssho: Bilmiyorum ve anlamıyorum ama Atsumu-san'ın her cümlesi beni heyecanlandırıyor, ben bundan asla sıkılmıyorum.. Atsumu-san sonsuza kadar yazsa bile okumaktan asla sıkılmıyorum..
ssho: Lütfen üzülme ve kırılma..
Sen iyi birisin ve ben sana inanıyorum..mytsu: Teşekkür ederim Shoyo.
Sen gerçekten çok güzelsin..
Ben ne yapacağım senle?|ssho: Şet Atsumu-san..
Senden birşey isteyebilir miyim?mytsu: Tabii, ne olursa yapmak için elimden geleni yapacağım.
ssho: Bu gece bana hikaye okur musun?
!
Bölüm sonu :3
Yalnız güzel yerde kestim he :-:
Meraktan çatlayın o-o
Şaka şaka yarın ya da diğer gün bölüm atarım ^^
He yorum yapan ve oy veren herkes teşekkür ederim <3
Diğer bölüm görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
look ☦ atsuhina
Fanfiction@xligma: sadece hayal ediyorum... @ssho ile @mytsu onlar birbirleri için varolmuş gibiler.. ☦ fem!shoyo soft!tsumu