Chapter 5~Bažiny

9 5 2
                                    

Z Anny se nakonec stala jedna z nejlepších vojákyň co se ze ženy mohl stát! Dnes máme jít do Benátek tady se osvědčí..
...
Měli jsme jít do kostela, protože tam byl zrádce Rudé gardy.
Dlouhé chození po Benátkách nás zavedlo do již do zmiňovaného Kostela kde se skrývá zrádce.
Píše Artyom v Deníku Metra.
...
Lidé kteří se skrývají v kostele nebyly zrádci ale oni zase byly zrazení
Vůdcem Rudé gardy Dmitrym. „Zrádce" jse jmenuje Hunter který Artyomovy a Anně řekl že jen slyšel že Dmitry pracuje ve skutečnosti pro Nacisty a on právě slyšel že jim je chce zaprodat Nacistům a svést to Kapitulaci! Tak to ne! Řekla Anna.
Máme nový úkol Anno. Řekl Artyom.
A Anna odpověděla: A jaký úkol?. Zabít skutečného Zrádce! Huntere poď s námi víc lidí nám bude věřit a svrhneme Dmitryho z vedoucího křesla. Řekl Artyom. No dobře ale, fakt si myslíš že někdo tomu bude věřit? Řekl Hunter. Když jim ukážeme důkaz tak budou věřit. Máš něco? Řekl Artyom. Mám hlasový záznam ale trochu poškozený. Odpověďel Hunter. Ale je tu problém. Řekla Anna. A jaký? Řekly na stejno Hunter a Artyom. Nemáme další masky natož Filtry. Odpověďela Anna. Tady v kostele máme dost filtrů a masek. Řekl Hunter. Tak jdeme! Svrhnout pravého zrádce. Řekl Artyom..
...
Metro

"Metro něco bez čeho bychom si nedokázali představit nás Život"
S tím že jsme se dozvěděli že zrádce je ve skutečnosti Dmitry tak nás to zarazilo ale většina lidí v kostele byla právě jím zrazená. Píše Artyom v Deníku Metra..
...

Chernobyl 2033 [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat