Mar egy hete volt a szakitasnak,sokszor jarok at Zsomborhoz.A mai napom sem volt maskepp reggel Zsoma mellett ebredtem,az este teljes homály.Talan ittunk de nem voltam biztos benne.
....
-Jo reggelt!-mondtam Zsomanak.
-Jo reggelt!Kersz kavet?-kerdezte.
-Aha,ohm tudod mi tortent tegnap?
-Hat ittunk es ugy ennyi!-valaszolt mosolyogva.
-...gyere kavezni!-Megragadta kezem es elvitt a konyhaba,en meg teljes sokkban voltam a tortentek miatt.
-Nincs kedved eljonni a mai probara?
Lefagytam.
-Hahho??
-Jajj omm hat persze van kedvem!-valaszoltam.
-Akkor keszulodjunk mert 10 perc es el kell indulnunk.
gyorsan valami elfogadhato ruhat vettem fel.Elindultunk setalva mert eleg kozel van a terem.Ut kozben megfogta a kezem.A pillangok csak ugy tancoltak a hasamban.-Teremben-
-Hello!-koszont rank Giorgio.
-Kit hoztal Bombi?-kerdezte kivancsian Ati
-Be szeretnem mutatni nektek a legkedvesebb baratomat...-jelentette ki Zsombor.
-Sziasztok!Liza vagyok!-integettem es koszontem mindenkinek.....
-Zsombor szemszoge-
Mindenki ledobbenten nezet vagy ram vagy ra nem ertettek miert hoztam ide szamukra egy vad idegent.Aztan oldodott a hangulat mikor Barni megint valami gyerekkori hulyesegrol kezdett el beszelni.Elmondtam a tobbieknek hogy ő is zenelget es csinaltam vele egy kozos szamot is.
-Azok a szép gimnáziumi évek-jelentette ki.
-Pontosan!-mondtam.
Mar egy jo ideje ,,probalunk a fiukkal amikor a fulebe sugtam
-Gyere utanam!-sugtam fulebe.
-Mi a baj?Ugye nem megint a baratnod?-kerdezte tolem aggodva.Ekkor megfogtam derekat es magamhoz huztam,kezet az arcomra helyezte.Megcsokoltam.Megint megtettem,el sem hiszem,a legjobb baratommal csokolozok a probank kozben egy mosdoba.Ehez tehetseg kell.
...
-Liza szemszoge-
Megcsokolt.A mennyben ereztem magam csak ő letezett es en.Senki nem tudta hogy nekunk a baratsagunk extrakkal van tele.Ekkor egy ajto csapodast hallok.Balint,ranknyitott.Ő szepen hatralt es elment,ekkor szetvaltunk es Zsoma utana rohant.-Balint,kerlek ne ne mond el senkinek jo?-kerte meg ra Zsombor
-Rendben,legkedvesebb barát!-kacsintott egyet, tovabbsetalt en meg visszamentem a mosdoba
-Ugye nem mondja el?-Kerdeztem aggodva.
-Nyugi nem,de mostmar vissza kene menni!-jelentette kiVisszamentunk de en csak a csokjat akartam.Edes ajkait,es az erinteset.
Ati nem hagyta szo nelkul hogy eddig voltunk tavol.-Ti meg hol voltatok?Csak nem?-kerdezte
-Nem,nem dehogyis!-vagtam ra.
Ekkor Balint elmosolyodott.
-Inkabb folytassuk a probat!-mondta zavartan Bombi.....
—22:32—
Mar egy ideje probaltak a fiúk.Nagyon sokat nevettunk.Foleg Barni hulyesegein.Mindenki osszepakolt es elindultunk haza.Ekkor megint megragadta kezem es ugy setaltunk hazafelé.Budapest hideg,felelmetes utcáin.
-Zsombor szemszoge-
Mar egy ideje setalgatunk.Ekkor egy idegen ittas allapotbn levo ferfi szol oda Lizához.
-Hé!Te te kislány...nincs kedved?-kerdezte es egyre kozelebb jott hozza.
-Zsombor..kerlek menjünk...félek!-ekkor szaporabbam lepkedtunk es atkaroltam.Most tapasztalom meg igazan hogy egy nonek magyarországon majdnem minden nap ezeken kell atmennie.Es mi van ha nem vagyok itt most Lizával?Nem nyugi most itt vagy vele.Elmentunk onnan es lattam rajta hogy megkonnyebbult.
-Semmi baj,mar elment!-oleltem magamhoz.-Liza szemszoge-
Olelese mas volt mint eddig,ereztem hogy félt engem.El sem hiszem hogy a legjobb baratommal setalok kéz a kézben.
-Zsombor nincs kedved ma nálam aludni?-kerdeztem tole remenykedve hatha igent mond.-De persze!-jelentette ki es megolelt.
Elindultunk a lakasom fele ami kb 5 perc sétára van.Megérkeztunk.Felfelé tartottunk ekkor a szomszedom megjegyeztete hogy kit viszek fel magamhoz.Mondtam neki hogy a legkedvesebb baratom ekkor rákacsintottam Bombira es tovább mentunk.
-Kérsz egy teát?
-Igen,koszonom!-valaszolt mikozben korbenézett a lakásba,rég volt itt.Aranyosan rám mutatott a közös kepunkre,amin az éretséginket szorongattuk.Az a kedvenc kepem.Ramutattot a masodikra amin ugyanúgy,rajta volt ő is meg meg par baratunk.Egy házibuliban voltunk,elég ittas állapotban,szepek voltak azok az evek.Elkezdtunk teázni es kozben nosztalgiaztunk.Azton gondolkoztam hogy milyen jó is vele lenni.Ekkor megint megtette,megcsokolt.Imadtam minden pillanatat.A pillangok csak ugy tancoltak a hasamba.Ekkor varatlanul megszakitotta csokunkat.Az egyik füzetemet nézte amire rá volt írva hogy ,,kalória bevitel"
-Ugye nem csinalod ezt a butaságot megint?-nezett ram kisse dühosen,mert tudta hogy már nem egyszer kerultem emiatt korhazba.Nem akartam neki hazudni de muszaly volt.
-Nem,nem dehogy is!-mondtam zavartan es probaltam terelni a témát.-Amugy nagyon tetszett a pró-ekkor felbeszakitott.
-Ne is probald terelni a témát,figyelj gyonyoru vagy,nem kell ilyen butasagokat csinalnod!-jelentette ki es kozelebb lepett hozzam es magahoz olelt.Nem birtam tovabb el kellett neki mondanom az igazat.
-Nem tudok neked hazudni,sajnalom hogy megint elkezdtem de igy is most elegge sok felesleg jott ram,sajnalom de igy nem birok tukorbe nezni...-vallottam be.-Nézd ha nem lenne igaz akkor nem mondanam neked hogy gyonyoru vagy erted?Nekem igy vagy tokeletes!-nezett melyen a szemembe,egyszeruen nem birtam a mondandojara figyelni szemeiben elvesztem.Olyan gyonyoru a szeme.Ekkor muszaly volt visszazokkennem.
-Megigered hogy ezt a butasagot abbahagyod?
-Megigerem!-mondtam neki elmelyedve szemeiben.Ekkor magahoz huzott es megcsokolt.Kezem az arcan pihent.
Ekkor a telefonja elkezdett csorogni.../Halii!Bocsi hogy lusta vagyok ékezeteket irni:(
Sajnalom!Koszonom szepen hogy olvassatok!<3
Szep napot/estet/reggelt!<33/
ESTÁS LEYENDO
Az élet csodaszép és én örülök annak hogy részese lehettem.....[BEFEJEZETT]
FanficZsombor a Carson Coma gitárosa es a legjobb barátnője Liza. Egy csunya szakitas,Zsombor Lizaban találja meg a szerelmet? ,,A szerelmunk mindent kibír" Vagy mégsem?