B~3

1.8K 68 50
                                    

yn:Yani öğretmenlik işi beni daha fazla görebilmen için kurulu bi oyun mu demeye çalışıyorum?
Belki beni kaçırmanda oyununun bir parçasıdır ha?

Kollarımı göğsümde birleştirmiş ona bakarken o, üst dudağını diliyle sağdan sola yalayıp ardından rahatsız edici biçimde gülmeye başlamıştı. Bu kaşlarımı çatmama sebep olmuştu.

Jk:Bence sen kendini fazla önemsiyorsun küçük hanım

Parmaklarıyla yanağımdan bi makas alıp giderken öylece arkasından bakmıştım. Okulda olduğumuzu unutmuş olmalıydı.

X:Ohaa gördün mü? Resmen hocayla flörtleşiyorlardı. Yn'den hiç beklemezdim.

X2:Sevgililer bence

x3:Kapmış bal gibi çocuğu

Söylenilenleri daha fazla duymamak adına sınıfa geri dönmüştüm. Umarım bizi okulun yeni dedikodu malzemesi yapmazsın jeon...umarım.

Okul çıkışı Taehyungla kapıya doğru ilerlerken dün karşılaştığım yoongi denilen adamın kapıdan bana el salladığını fark etmiştim. Okulumu nerden bulmuştu? Yoksa takip mi edilmiştim?

Yn:Tae sen git. Ben arkandan gelirim

Tae ikiletmeden giderken kapıda bekleyen yoonginin yanına gitmiştim

Yn:Benim okulumu nerden biliyorsun?

Güldü

Yg:İstersem soyağacını bile bulurum yn

Yn:Ben cidden rahatsız olmaya başladım. Lütfen uzak dur benden.

Jk:Yoongi hyung

Bakışlarım yanımdaki bedene çevrilirken kaşlarımın çatılmasına engel olamamıştım

Yn:Onu nerden tanıyorsun?

Yg:Arkadaşız

Jk:asıl siz nerden tanışıyorsunuz?

Yg:Dün gecenin bi vakti sokakta yalnız görünce yanına gitmiştim. Ordan

Jk:Neyse size iyi sohbetler

Sanki jungkook çok güvenilirmiş gibi yanımızdan ayrılmasını istemiyordum. Etrafta kimse de yoktu

Yg:Seni cidden korkuttum mu? Özür dilerim amacım bu değildi.

Tedirgin bakışlarımı nihayet anlamış ve gitmişti. Bense takip ediliyorum korkusundan arkama baka baka eve kadar gelebilmiştim.

Tae:Niye bu kadar oyalandın?

Yn:Çok acıkmışım. Markete gidip ramen yaptım ve yedim

1 yeni mesaj

Yg:Sanırım yanağımdaki derin yaradan dolayı sende benim tehlikeli biri olduğumu düşündün(öylesin zort). Seni birdaha rahatsız etmeyeceğim sadece konuşmak istemiştim

Yazdıkları karşısında cidden üzülmüştüm. Sanırım iyi biriydi ve ben dediği gibi yarasından dolayı ona ön yargılı yaklaşmıştım. Şu an kendimden utansamda benden uzak duracak olması iyiydi.

Tae:Oha bir dakika nee? YN!!

Tae'nin elindeki yastığı bana fırlatarak bağırmasıyla yüzüme yediğim yastığı aynı şekilde tekrar tae'ye fırlatmıştım.

Yn:Ne bağırıyorsun aptal? Korkuttun beni.

Tae:Jungkookla sen sevgili misin? Yoksa o yüzden mi okul çıkışı beni yollayıp gecikt-

Hızla ayağa kalkıp telefondan baktığı şeye  bakmıştım

Jungkookun bu sabah yanağımdan makas alırken çekilen bi fotoğraf vardı. Altındaysa binlerce yorum... Biliyordum bu hareketinin başka yerlere çekileceğini biliyordum. 

Odada bir sağa bir sola dönüp duruyordum. Fotoğrafı çoktan binden fazla kişi  görmüştü. Şimdi ne yapacaktım? Tüm okulun ağzına sakız olacaktık.

Yn:İnanamıyorum. Bunu kim çekmiş?

Tae:Sevgili olduğunuzu kabul ediyorsun yani?

Kafasına vuruken konuştum

Yn:Saçmalama okulun aptal dedikoducuları yine bulmuş kendilerine bi malzeme. Adam daha 2 gün önce geldi, nasıl sevgili olabiliriz? Hem öyle olsa ben saklar mıyım senden? Salak salak konuşma ne yapcağız?

Tae:Öğretmenlerin kulağına çoktan gitmiştir bile. Tanrı jungkooku ve seni jiah'ın gazabından korusun

Resmen dalga geçerek ellerini birbirine yapıştırmış dua ediyor gibi yapıyordu

Yn:Jungkook'un elbet mantıklı bi açıklaması olacaktır. Aptal 3-5 öğrencinin söylediklerine değil!

Sabah

Kimseye görünmemek için kapüşonlu sweatimi giyip sonuna kadar kapatmış, başımı eğerek sınıfa girmiştim. Sınıftakiler tabiki beni tanımıştı ama en azından koridordakilerin gözüne çarpmamıştım.

Tae:çıkarsana şunu!

Sırama oturmamdan zaten herkes benim olduğumu anlasada çıkarmak istemiyordum. Omzumu "banane" der gibi indirip kaldırmıştım.

3 ders uyuyor numarası yapmaktan sıkılsamda sıradaki ders jungkookun olduğundan kıpırdamadan numara yapmaya devam etmiştim

Jk:Günaydın

X:Ooo hocam yn ile sevgiliymişsiniz hayırlı olsun

Jk:Öyle bir şey yok çocuklar. Uydurmalara inanmayın

X1:Fotoğraf öyle söylemiyor

X2:Sürekli bakışmalarından anlamalıydık

X3:O sevgiliniz diye kıyak geçmeyeceksiniz değil mi hocam ?

İçimden bu lanet dersin bitmesini diliyordum

Jk:Madem öğrendiniz... evet sevgiliyiz, ama bu sizi ilgilendirmez. Sınavlarınıza iyi çalışın derim

dediği şeyle kafamı kaldırıp direkt jungkooka bakmıştım. Diğerleri ise bana bakarken kapüşonun ardından gözlerimi büyütmüş "ne saçmalıyorsun?" dercesine kaş göz hareketleri yapıyordum. Amacı neydi bilmiyorum ama kötü şeyler olacaktı...

dersten çıkıp kimseye görünmemek adına koşarak kızlar tuvaletine girmiştim.

Danger ||JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin