quatre

14 2 1
                                    

ertesi sabah erken kalkıp doyoung ve kendime kahvaltı hazırladım. kahvaltıdan sonra camın oraya oturup dün olan şeyleri düşündüm. jungwoo ile ayrılmıştık bu hayattaki en korktuğum şeylerden birisiydi.
d: minho camdan dışarı bakarak ne yapıyorsun kalk hadi hazırlan bugün işin falan yok mu.
m: hayır yakın zamanda sipariş almadım ama dur ya aslında malzeme alışverişine gitsem iyi olabilir.
d: tamam kalk hazırlan beraber gidelim benim işim yok bugün

bu arada bunu söylemeyi unuttum biz moda tasarımı mevzunuyuz. taeyong ve doyoung idollerin kıyafet tasarımı ile ilgileniyor. jungwoo başka bir şirket için çalışıyor. bende kendi küçük markamla isteğe göre tasarım yapıp satıyorum. diğer söylemediğim ve bilmeniz gerektiğini düşündüğüm bilgi ise çocukluktan beri çevredeki güzel şeylerin fotoğrafını çekmeyi çok sevdiğim için üniversitede ek olarak fotoğrafçılık dersi aldım, aslında jungwoo ile beraber aldık. onunla o dersler sayesinde daha yakınlaşmıştık. aman neyse şimdi onu düşünüp moralimi bozmak istemiyorum. gidip hazırlanayım.

doyoungla öğlene kadar malzeme alışverişi yaparlar sonra oturup bir kafede yemek yerler. daha sonra oraya yakın olan bir galeriyi gezmeye giderler. gün içinde minho bir sürü fotoğraf çekmişti. galeriden sonra sahil taraflarındaki bir restorana giderler. eve döndüklerinde saat çoktan 12'yi geçmişti. minho hemen üstünü değiştirip kendini yatağa atar. doyoung da yanına yatar.

ertesi sabah kahvaltıdan sonra
d: minho benim iş dolayısıyla gitmem lazım kendine dikkat et bir şey olursa hemen ara beni tekrardan yanına gelirim ayrıca sakın telefonu kapatma gerekirse jungwoo'yu her yerden engelle ama telefonunu sakın kapatma
m: tamamm annecim nasıl istersenn
d: döveceğim seni bir gün neyse kaçtım ben muahhh

doyoung gidince de ev çok boş hissettirdi ya. ne yapsam hmm şeye mi başlasam ya da dur geçen başladığım elbiseyi bitireyim, yani elbise bitti ama üzerine bir kaç detay eklersem çok daha hoş durabilir. müşteri talebi değil ama fikir olarak çok hoşuma gitmişti. akşam da bara gidip çocuğa teşekkür ederim umarım orda olur.

 akşam da bara gidip çocuğa teşekkür ederim umarım orda olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

iknowyouknowleeknow: sonunda bitti 😌

657k like, 15k yorum

gönderiyi de attıktan sonra mutfağa gidip kendine yiyecek bir şeyler hazırlar. yemeği yediğinde hava kararmaya başlamıştı. koltuğa oturup dün çektiği fotoğraflara bakar ve hoşuna gidenleri basar. bastıklarını duvarına yapıştırdıktan sonra hazırlanır ve evden çıkar.
.
.
.
.
.
.
foto credit insta @/_plan_d

crying in the club; minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin