2.-Moc na piču den.

96 6 10
                                    

Ale když jsem otevřela dveře, byl to někdo jiný.

,,Jsem si myslela, že jsi segra." Koukla jsem se překvapeně a pustila vodu na své ruce.
Bylo pořád ticho. Koukal, jako by chtěl něco říct, ale nevěděl, jak to zformulovat.
,,Chtěl jsem si promluvit o tom, co jsi mi napsala." Řekl a já se nechápavě koukla.
,,Vždyť jsme to už probírali." Odpověděla jsem a pokračovala.
,,Myslela jsem, že to máme dořešené."
Nechápala jsem, proč se o tom chtěl bavit a už vůbec, proč to chtěl řešit po tak dlouhé době.
,,Nevím, prostě jsem si o tom chtěl promluvit."
Koukl se na mě a usmál se.
,,Martine opravdu nevím, o co ti jde, ale pro mě to bylo dost trapné. Navíc jsem byla opilá a bylo to spontánní rozhodnutí, které bylo chybné."
(Ano. Momentálně opět nevíte, o čem to mluvím.
Jde o to, že když byla svatba naší "rodinné" přítelkyně, byl tam i Martin a já mu večer úplně opilá napsala, jestli mu nikdy nedošlo, že bych se s nim chtěla vyspat. Ani nevíte, jak trapné to bylo po tom, co jsem se ráno vzbudila a měla zprávu od něj, že to ví.
Akorát mi na to vše řekl, že nechce kazit vztah mezi "kamarády," a že by se to mohlo nějak zvrhnout.)

Chvíli jsme si o tom povídali, ale pak jsme navázali konverzaci na bývalé vztahy, což byl vlastně Tomáš. (O tom zase jindy.)
Bylo ve mně opravdu dost alkoholu a taky dost emocí. Začala jsem brečet u vyprávění o klukovi, který mě využil a já zjistila, že jsem nebyla jediná, kterou měl.

Nevím jak se to obrátilo, ale mezitím, co jsem mu vyprávěla o nepovedeném vztahu, o klukovi, ke kterému jsem něco cítila po dvou letech bolesti se ke mně až moc přiblížil. Začal mě líbat a já se překvapivě nebránila. Bylo to moje druhé líbání a v hlavě mi jelo hrozně moc myšlenek. Ale až po tom, co mi začal mačkat zadek a prsa jsem ho odstrčila a s brekem odešla.

Cestou jsem otřela slzy a vzala si cigáro od kluka sedícího naproti mně.
S cigárem jsem se šla projít a přemýšlela, jak to vše mám brát. Když jsem se vracela opřela jsem se ještě o zeď a dýchala čerstvý vzduch. Hlavou mu putovaly myšlenky, ale stejně mě někdo musel vyrušit, byl to Martin.
,,To mě jako sleduješ?" Začala jsem se smát.
,,Ne." Usmál se a začal mi zase něco povídat.
Moje myšlenky pořád pluly dál, tak jsem ho zas tak moc nevnímala a jen přikyvovala.
On mě chytl za ruce a zvednul nahoru. Snažila jsem se hrát nepřístupnou, i když jsem ho tak moc chtěla políbit.
,,Děláš ze mě akorát kokota." Řekl a odešel kousek ode mě.
,,Proč myslíš?" Podala jsem mu řečnickou otázku a pokračovala.
,,To ty jsi mi říkal, jak moc nechceš kazit vztah mezi "sourozenci." Dodala jsem a on mě přitisknul ke zdi.
Začali jsme se zase líbat, ale já jsem pak zase odešla.
Asi hodinu se nic nedělo, akorát jsme po sobě koukali.

Šla jsem na cigáro s Dominikem a ještě jedním klučinou.
Martin začal hrotit kluky, že jestli semnou někdo bude spát, tak že je zabije. Dělali jsme si z toho srandu a Dominik mi říkal, že má volný byt na pronájem, ale já nemám vůbec žádné peníze, takže to budeme muset řešit jinak.
(Btw tohle se fakt stalo😭😂)

Po té dlouhé době jsem opět odešla na záchod a modlila se, aby za mnou zase nešel. Vyšla jsem ze záchoda a umyla si ruce. Naštěstí tam nikdo nebyl, ale když jsem otevřela druhé dveře, seděl tam Martin na zemi a koukal do telefonu.
Hodila jsem na něj tázavý pohled a odcházela, ale on mě chytl za ruka a snažil se mě políbit.
Já mu ucukla a odešla. Bylo to vše pořád do kola a nevěděla jsem, co si o tom všem myslet.
Nakonec jsme se posadili na gauč ve verandě a povídali si.

Opravdu by jste nečekali co se opět stalo. Ano, začala další líbačka. Všechno se to hodně zvrhávalo... Měla jsem rozepnutý pásek a jeho prsty uvnitř mě. Pořád jsme se líbali, ale najednou jsme slyšeli dveře.
Bylo to tak trapné, ale trapnější na tom bylo, že to byl jeho bratr.
,,Jdu kouřit, jdete semnou?" Zeptal se a pak když viděl jak se směju, tak mu to asi došlo.
,,No nic, tak já jdu. Kdyžtak přijďte."
Když se za ním dveře zavřely, začala jsem se hlasitě smát.

Pokud jsem vám ještě nezmínila, jak moc jsem se bála jeho očí, tak to musím napravit.
On má krásné hnědé oči, ze kterých sálá "láska." Ale tentokrát ty oči byly jiné. Prostě byly plné chtíče. Jak tomu ráda říkám, byly to "mrdavé oči."

Ve zkratce se ten večer nic víc nestalo. Došli jsme domu a já se rychle zavřela v pokoji, abych ráno nelitovala....

Ovšem ráno to nebylo o nic moc lepší...

Tvá Annie🌺

Milý deníčku [Calin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat