1.- Zpět do minulosti.

183 8 0
                                    

Milý deníčku,
K zídce jsem chodila celkem často. Vlastně aspoň 3x denně.
Můj osobní život v momentální situaci byl nulový. Každý den byl stereotyp a já už byla tak zoufalá, že jsem si jen každý den koupila dvě flašky vína, krabičku cigaret a šla na nejoblíbenější místo. Lavička u zídky.

Za tu dobu, co jsem nemohla být jinde, než v mém okresu, jsem si našla "kamaráda s výhodami."
Bylo to jediné odreagování, které mi přišlo v té době potřebné.

Samozřejmě to nebylo na sex. Posílali jsme si nahé fotky. Upřímně nám to zůstalo do teď, ale je to takové o ničem.
Aspoň jsem si byla jistá, že to nikdy nikomu neukáže.

Teď:
Momentální situace je taková, že mám nové pěstouny. Možná vás to překvapí stejně jako mě.... Jsou to rodiče Martina, který je nejlepší kamarád Calina....
I když už s nimi Martin nebydlí, tak je celkem často u nás. Jsem ráda, že mi dva máme opravdu dobrý vztah, i když o hodně věcech ještě nevíte.
Za tu dobu, co jsem tu nebyla a nesvěřovala se ti, se stalo opravdu hodně věcí....

2 měsíce zpět:
Byl večer a já se připravovala na svoje taneční.
Byl to opravdu náročný večer a já spěchala, abych se stihla namalovat a udělat vše potřebné pro svou "krásu."
Měla jsem výrazné líčení kouřových hnědých stínu a linky, které měly "zobáčky" na vnitřním koutku očí.
Moje doplňky byly třpytivé náušnice a nesměl chybět můj stříbrný řetízek s křížkem, který nosím od doby, co zemřela moje maminka.
Měla jsem světlounce zelinkavé šaty a černé boty na podpatku.
,,Honem, už musíme jet!" Volala na mě ségra a já nechápala, jelikož jsem měla ještě půl hodiny času.
,,Jedeme ještě na oslavu Honzových narozenin." Doplnila a já pořád nechápala, jelikož jsme je už slavili.
(Honza ségry přítel a bratr Martina.)
,,Nekoukej na mě tak debilně. Prostě se jedeme najíst, jelikož to chtěl oslavit s přáteli a pozval nás před tanečními na jídlo." Konečně mi to objasnila.
,,Ok, za chvíli jsem dole." Řekla jsem a ještě zapózovala před zrcadlem.

Byly jsme na místě a vešli do místnosti, kde se konala akce. Moc lidí tam nebylo, ale hned koho jsem si prvního všimla byl Calin.
Neviděla jsem ho už strašně dlouho a jediné co mě napadlo byl útěk. Ale nebyla to relevantní možnost, která připadala v úvahu.
,,Ahoj, kam jste vyrazily holky?"
Zeptal se Calin a projel mě pohledem od hlavy k patě.
,,Taneční." Odpověděla segra a já ji poděkovala pohledem.

Celé taneční proběhly celkem dobře. Byl tam semnou můj dospělý brácha a segra, takže jsem si užila "rodinnou pohodu."

Ty taneční nebyly ani tak důležité, jako to, co následovalo po nich...

Už jsme byly skoro doma a já měla chuť jít pít.
,,Půjdeme za Honzou na oslavu?" Koukla jsem na ségru a ona koukala dál na cestu.
,,Můžu tě tam hodit, ale zítra jdu do práce a nejsem úplně ready na to jít pít."
,,Jenže co tam budu dělat sama? Aspoň na chvíli." Překecávala jsem ségru, která nakonec souhlasila.
,,Díky mooc, ale ještě se musím převléct, jelikož fakt nechci kalit v šatech." Dodala jsem.

Doma jsem se doupravila, přežehlila si vlasy, jelikož jsem je měla upocené.
Vzala jsem si modré džíny, pásek a černý upnutý rolák, který mi obtahoval křivky.
Snažila jsem se být maximálně do 5 minut hotová, protože vím, jak ségra nerada čeká.

Když jsme se vrátily na oslavu, celkem to tam žilo. Všichni už byli v podnapilém stavu, takže jsem nechtěla zůstat pozadu a začala co nejvíce pít. Moje nálada se zlepšovala tím, čím víc panáků jsem vypila.
,,Pojď tancovat." Řekla jsem Martinovi a vzala ho za ruku.
,,Týno já to neumím." Odvětil a smál se.
Chytl mě za bok a přitáhl si mě blíž.
,,Vůbec ti to nejde." Začala jsem se smát a pustila ho.
Celou dobu na nás koukal jeho druhý nejlepší kamarád Dominik, který nakonec přišel.
,,Tak to nauč mě." Řekl a chytl mě za ruku.
,,Dobře, aspoň někdo semnou bude tančit." Zasmála jsem se a on mě chytl za zadek.
V mém opilém stavu mi to přišlo v pohodě. Hlavně Dominik byl kluk, který krásu opravdu nepostrádal. Věděla jsem, že je to kurevník, ale taky, že je to extrovert. Takže se mi s nim tančilo a povídalo dobře.

Když naše "tance" skončily, snažila jsem se najít záchod, a tak jsem se ptala všech okolo, kde jsou. Nakonec mi ukázali cestu a já z povzdálí slyšela jen tlumenou hudbu.
Sedla jsem si a zavřela dveře. Bylo už kolem dvanácté a tak mi nepřišlo divné, že mi ségra ťuká na dveře. Asi už chce jet domu.
,.Obsazeno." Řekla jsem přičemž jsem si zapínala pásek a spláchla.
Tedy aspoň jsem si myslela, že je to ségra.
Ale když jsem otevřela dveře, byl to někdo jiný.

Tvá Annie🌺

Milý deníčku [Calin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat