3.-Víno za vínem, splín za splínem

63 2 3
                                    

Milý deníčku,
Vzbudila jsem se bez jakékoliv kocoviny, což u mě nebylo nic neobvyklého.
Bylo asi kolem jedné odpoledne, což mě taky nepřekvapuje, jelikož jsme se vrátili domu až kolem šesté ráno.

Momentálně sedím ve vlaku a píšu to, co teď píšu. Poslouchám hudbu ve sluchátkách. Hraje Viktor Sheen-Ibalgin.

Přemýšlím, jak to vše tenkrát bylo a hlavně proč. Myslím, že je to hodně alkoholem.... Akorát si nemyslím, že úplně vše.

O dva měsíce později:
Milý deníčku.
Kladu si pořád dost otázek... Vše to teď byla jen škola, škola, škola.
Nemám čas na nic jiného, hlavně jsem pořád unavená....
Za poslední dobu se toho stalo opravdu hodně. Vyspala jsem se s Martinem a nějak jsme to už neřešili, i když se to stalo víckrát.
Momentálně jsem se vrátila ke psaní a mrzí mě, že jsem na tebe na dlouhou dobu zapomněla. Jsi taková má zpovědnice, která mě udržuje s čistou hlavou.
Jak už jsem zmínila. S Martinem jsme to uzavřeli a od té doby jsme zase v pohodě.

Prázdniny 2022:
Prošla jsem prvním ročníkem, i když mi dala celkem zabrat latina. Jsem na zdravce a nebylo lehké se dostat do druháku.
,,Kamo jdeš kalit?" Zeptala se má spolusedící.
,,Hej asi ne. Těším se domu, protože máme sedánek s rodinkou." Zasmála jsem se a začala si balit věci.
Natočili jsme pár tiktoků a já jela domu.
Jelikož jsem měla jet druhý den na tábor, tak jsem se balila a šla brzy spát. Celkem nudné to bylo... I když po táboře se stalo spoustu nečekaných věcí.
Byla jsem tam necelý měsíc a tak jsem se potřebovala vidět s nejlepší kamarádkou a nejlepším kamarádem. S Nikčou jsme šly na akce, ale jelikož takovým věcem moc neholduju, vůbec mě to nebavilo.

Týden na to jsem si psala s nejlepším kamarádem a říkal, že by přijel, protože jsme se dlouho neviděli. Bylo asi kolem půl deváté a jelikož mu nejezdí vlaky zpět, tak jsem mu nabídla, že by u nás mohl přespat.
Volala jsem po cestě na vlak s Nikčou.
,,Kámo tak ty jsi úplně tupá." Zařvala Nikča do telefonu.
,,Však jsme nejlepší kamarádi, myslíš že se mnou chce snad něco mít?" Zasmála jsem se a koukla jsem se na hodiny.
,,Pico jestli mi zítra řekneš, že jste spolu něco měli, tak se asi poseru. Chápeš, že kluci se s holkama nabaví, pokud s ní nechtějí spát, nebo se jim nelíbí?" Začala se smát, ale já už viděla Adama, takže jsem ji to típla.

,,Kalči dáme si ruma s koulou?" Řekl a já nesouhlasně kývla.
,,Však jsem dlouho nepila. Vůbec nemám chuť."
,,Prosím. Tak si u toho zahrajeme chlastací hry a budeme v pohodě." Koukl na mě psíma očima a já souhlasila.

,,Nikdy jsem nebyl opilý" Přečetl otázku a začal se smát.
,,Pičo tady jsou fakt debilní otázky, to se ani nedá hrát." Naštvaně jsem se napila a podala mu flašku.
Jelikož začínalo pršet, šli jsme pomalu domu, ale cestou jsme stejně zmokli.
Došli jsme domu, vyhodili prázdnou láhev a lehli si na postel.
,,Půjdeme do bazénu?" Koukl se na mě a já se nadšeně postavila.
,,Joo, jdeme do bazénu."
Točila se mi hlava a byla jsem fakt hodně opilá. Šla jsem pro ručníky a šli jsme k bazénu.
,,Půjdeme nahý?" Zeptal se. Byla jsem opilá a nadšená ze spontánního nápadu, takže jsem se svlékla a skočila do bazénu. Byli jsme tam dlouho, ale začala nám být zima.
,,Nedáme si ještě víno?" Kouknul se na mě psima očima.
,,Áďo mně je fakt na piču, jsem hodně opilá. Jestli chceš, dej si sám." Odvětila jsem, ale nakonec jsem si dala. Šla jsem si sednout na balkon, zapálila cigaro a pozorovala hvězdy. Bylo mi krásně, viděla jsem jen kouř a svítící lampu naproti.

,,Zavolá nebo přijde. Prostě, jak to vyjde...." Zpívala jsem písničku od Evi Farné a tančila s Adamem. Ani nevím, jak se vše odehrálo, ale začali jsme se líbat. Změnil se úplně v někoho jiného a ja byla opravdu zmatená.
,,Jsme přece nejlepší kamarádi." Řekl provokativně a pokračoval.
Sundala jsem si triko a byla jen v tangách. Sedla jsem si na něj obkročmo a cítila jsem, jak je tvrdý. Dal si mě pod sebe a začal přirážet.

Tvá Annie👄

Milý deníčku [Calin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat