At utolsó évemet járom az iskolába. Nem mondom azt hogy nem szeretem az osztalyom inkább ugymondom hogy van egy-két ember akít nagyon nem szívlelek.
Nyolcadikos vagyok. Jön a felvételi. És még nemtudom hogy hova menjek tovább. Pedig tudom már el kellet volna döntenem. De nehéz. Főleg abba belegondolni hogy pár hónap és kikerülök ebből az osztálybol.
Legjobb barátom mellet ülök aki szeret elszorakoztatni engem a hülyeségeivel.
Reggel szépen el is indultam a iskolába ahogy szoktam, már 7:20-kor ott voltam, és szerencsémre ott volt Beni.
Igazábol semmi érdekeset nem kell róla tudni csak azt hogy 14 évesen eléggé magas. És hetero....Jo..Nem mondom azt hogy én nem vagyok az. Igazábol még magam sem tudom mi vagyok. Benivel nagyon szoros a kapcsolatom nagyon jókat szoktunk beszélgetni akár órán akár szünetbe. Ma is éppen egy érdekes témáról beszélgettünk amikor is becsengettek. Tíz perc után beis jött a tanár. Viszonylag hamar eltellt az óra mivel András bá ( de sokan csak ugy ismerik hogy Lukucz) citerázott nekünk. Ahhoz képest hogy ő nem egy ének tanár elégge jó volt, őszintén élveztem.
Elérkezett a harmadik óra ami matek volt. Semmit nem értettem. Bár ez nem meglepő ugyan is bevallom hülye vagyok a matekhoz. Ma is olyan értetlen anyagot vettünk legalább is számomra az volt. Hátra néztem és a harmadik padban is csak Toma értette. Apropó Toma. Kedves aranyos lány volt egészen hetedikig amikor vele valami megváltozott. Nagyon más lett a személyisége. Mintha kicserélték volna. Na de mindegy is nem az én dolgom csak eléggé aggodom érte. Tudom nem kéne de csak osztalytárs.
Egyszer azon kapom magam hogy nagy orditás van a terembe. Hát igen vége lett az orának és én csak egesz vegíg annyit csináltam hogy bambultam. Ja meg volt infók is de hát az most lényegtelen. Ugyse csinálunk soha semmit. Meg persze Beni sincs ott.
Negyedik oránk tesi volt. Fociztunk a lányok meg Otto bá eléggé érdekes zenéket énekeltek köztük volt : Paulina-Ajándék, Alee-nincsen gond bár azt sokan utálják de nem baj én azt is hallottam. De benne volt még ByAlex két száma is az egyik az a Hullik a haja nemtudom a címét de ez a rerrén ha jol tudom, és még a Még mindig rólad írok dalt..Vagy valami ilyesmi lehet. Tesin eléggé elfaradtam ugyanis eléggé megörltettem magam. Nem én vagyok a legjobb focis én inkább kosarasnak vagyok jó. Eljött a kémia, ahol tudtam hogy sokat fogunk írni és már lelkiekben felkészultem erre. Egyszer csak egy hang szól a hátam mögül:
Kormiiiii KORMIII-kiáltotta Toma. Igen ez a becenevem. De mindegy is előszőr nem törődtem vele, de a nyolcadik meg a kilenvenedik már eléggé idegesített ezért úgy döntöttem hogy hátra fordulok.
Hagyj már békén ember!- kiáltottam rá. Megmondom őszintén egy kicsit erőszakos voltam de nem érdekelt
Hagyd rá-szolt Beni mellőlem
Megvontam a válam jelezve hogy rendben.
Nagyon somat hülyéskedtünk beszélgettünk
Nyald meg az ujjam-nyujtotta Beni az ujját nevetve. Ettől én elpirosodtam magam sem tudom hogy miért...
Jo kis kakaós csiga nyami nyami-nyujtotta megint oda az ujját Beni. Én meg nevetve lenyeltem az utolso falat kakaóscsigámat.
Bejött a tanár és elkezdődött az óra.
Jol sejtettem megint sokat írunk-szolaltam meg.
Irjad lefele sose leszel kész-mondta Beni majd a füzetére hajolt és folytatta tovább az írast. Kb ez ment egész órán ugyhogy nem részletezném inkabb.
Utolso órám angol volt. Egész végig unalmas zenéket hallgattunk majd megpusztulva és ott sem volt Beni de, viszont ott volt Dorina aki Tomának a legjobb barátnője egész végig azon agyaltam vajon megkerdezzem e tőle hogy tudja e Tomának ezt a valtozását de végül úgy döntöttem inkabb nem teszem. Nem mertem. Ezután haza mentem és leültem a gepém elé jatszani ez ment ugy hajnal 3-ig. Élég álmos lettem ezért elköszöntem a fiuktól és lefeküdtem aludni. Izgalmas nap volt a mai. Csak nagyon hiányzik Beni...és Toma...
December 22.
A Téli szüjet első napja
YOU ARE READING
Meleg Titkok
RomanceEgy 16 éves srác érdekes élete a legjobb haverjával de lehet hogy több is van köztük mint barátság...