A tegnap este elég érdekesen alakult ott aludtam náluk mivel a szülei nem voltak otthon és nekem olyan jó szivem van hogy nem hagyhattam ott. Szoval ott maradtam. Fürdés után befekudtem mellé az ágyba és elkeztünk nézni egy sorozatot.
Sokan azt hiszik hogy Beni egy bunko lenéző ember de elmondanám hogy ez nem így van. Nagyon nem így van. Ő egy kedves aranyos srác hatalmas szíve van. Na várjunk. Ha hatalmas szive van és már le is feküdtünk akkor....Miért nem vagyunk együtt?
Ez még úgy bántotta a fantáziámat..lehet hogy nem szeret...lehet hogy csak kihasznált. Nem bírtam tovább muszáj volt megkérdeznem tőle...
Beni...-kezdtem de nem tudtam hogy hogy
Igen?- kérdezte
Mi most együtt vagyunk?-na erre már Beni felkapta a fejét és a gyönyörű szép szemével nézett
Hát nem...Megmondom miert..Te csalsz meg Takával neked adja a pulcsiját az enyémet meg nem fogadod el?? IGEN féltékeny vagyok. Miért?? Mert Szeretlek Bálint SZERETLEK!
Annyira levoltam sokkolódva hogy köpni nyelni nemtudtam és csak annyi jött ki a számon hogy...
Sajnálom-sirtam el magam Beni meg csak szorosan átkarolt és megpuszilta a homlokom majd a fülembe sugta..
Igen egyűtt vagyunk szerelmem. Ezen elmosolyodtam majd a karjaiban elaludtam..
Reggel arra ébrettem hogy reggelivel vár engem. Tojással és egy kávéval vart.
Jóreggelt szerelmem hogy aludtál?-kérdezte mosolyogva majd adott egy csókot.
Jóreggelt hát jól-látta hogy valami baj van ezért leült mellém és mélyen a szemembe nézett .
Mi a baj?-kérdezre aggodva...
Hát hogy mondjuk el ezt a többieknek mivan ha rájonnek ?? Mondjuk el egyáltalán??-kérdeztem kapkodva a levegőt ennek ellenére egy csokkal elhalgatattot...
Nyugi...Erre van egy egyszerűbb megoldásom...Kussolunk róla te minden nap elfogsz jönni ide mivel a szüleim nincsenek nagyon itthon és itt tudunk találkozni beszélni tanulni...Azt szeretném hogy olyan kapcsolatba élj amilyet megérdemelsz míly meglepő erre én vagyok a legjobb ember...Mindent megadok neked amire vágysz még azt is amire nem...Szeretlek Bálint mint már annyisuor mondtam soha nemtudnék neked ártani-ezt ahogy kimondta megcsokolt...Kezem lábam beleremeget...De ha nem tudna nekem ártani akkor azt is tudnia kéne hogy ez nekem fáj..Sokan nem tudják de ez az első kapcsolatom..És nem vagyok olyan jó a szerelmi ügyekben. Félek ettől alig vannak barátaim akikkel ezt megtudnám beszélni...Ezért is kezdtem el ezt a naplót...Itt minden bajomat leírhatom...Minden gondolatomat...Úgysem szól be senki..
Már reggel fél nyolc van sietnem kéne nehogy lekéssem a buszt...A buszt ahol minden elkezdődött....
YOU ARE READING
Meleg Titkok
RomanceEgy 16 éves srác érdekes élete a legjobb haverjával de lehet hogy több is van köztük mint barátság...