Nah hát nemtudom hol kezdjem. Eredetileg ezt a naplót azért kezdtem el írni hogy kibeszéljem magamból a dolgokat mivel nem voltak nagyon barátaim nagyon elveszett voltam. Minden napom ugyan olyan volt mint a többi. Unalmas szürke hétköznapok és hétvégék. Aztán ugye megjelent Beni. Beleszerettem. Fényt hozott az életembe. Van az a mondás hogy a legjobb barátunk a barátnőnk/barátunk. Na ez nálam igaz. Beni nem csak életem szerelme hanem a világon a legjobb barátom. Rá mindig számíthattam. Az osztályom is kezdett idővel megkedvelni/elfogadni. Lettek barátaim is. Ott van például Regi és Dorka. Na ők azok akik nagyon unják az életet de két nagyon dili lány. Mindig feldobják a kedvem a marhaságaikkal és hülyeségeikkel. Velük megyek el hétvégen és ők hárman azok akik kirángatnak otthonrol. Beniről már sokat beszéltem. Őt nem lehet férre ismerni. De Regit...annál inkább. Oké..Veri a fiukat de azért mert első óta basztatják szóba se állnak vele mert bunkónak hiszik és ugyan ez van Dorkával is. Két barátnő. Magyarán két idiota .
Őszintén amikor bekerültem ebbe az osztályba azthittem ők is utálni fognak. De mostmár őszintén örülök hogy bekerültem ebbe az osztályba és hogy itt fejezhetem be az álltalános éveimet.
Az osztályról sem kell nagyon semmit tudni csak azt hogy egy nagyon hülye összetartó osztály. Kiállunk egymásért és ott vagyunk egymásnak bármi van . Sose mertem álmodni egy ilyen osztályközöségről tudom, nem a legjobb. Vagyis nektek nem. Nekem ez a tökéletes. Biztos van nálunk jobb és tökéletesebb is. De amiken mi átmentünk közösen együtt, az tart össze minket. Szerintem én ezt lassan befejezem..Megvan mindenem ami csak kell. Tökéletes pasi, tökéletes osztály,tökéletes barátok...Nem is kell több. Én ezt itt lezárom.
YOU ARE READING
Meleg Titkok
RomanceEgy 16 éves srác érdekes élete a legjobb haverjával de lehet hogy több is van köztük mint barátság...