Arabanın yavaşlayıp durduğunu fark etmemle uykumdan uyanıp gözlerimi açtım. Yeni uyanmamın etkisiyle ağır hareketlerle arabadan indim ve çoktan bagajdan valizimi indirmekte olan anneme doğru döndüm.
Bagajı kapattıktan sonra yanıma geldi ve ardından elindeki su şişesini açıp suyun birazını eline döktü. Ben daha ne olduğunu anlayamadan suyu yüzüme çarptı.
"Hey, anne!"
Bunu yapmasını beklemediğimden sesim biraz fazla çıkmıştı ki dolayısıyla bu da etraftan geçen birkaç insanın dönüp bize bakmasına sebep olmuştu.
"Bunu neden yaptın ki şimdi?" diye bir soru yönelttiğim de ise,
"Yüzün gözün açılsın biraz, bu sersemlemiş halinle yeni okuluna başlayamazsın Tenten." diyerek güldü. Bunu boşverip karşımda duran büyük binaya döndüm.
Bu sabah erken saatlerde annemle beraber yeni kaydolduğum okula doğru yola çıkmıştık. Bu okul yaşadığım yerden oldukça uzakta olduğu için yatılı yurtta kalacaktım. Dönem başı bile olmamasına rağmen okul değiştirmenin sebebi ise eski okulumun özel bir okul olmasıydı. O okula bursla girmiştim fakat bu sene tekrar sınava girdiğimde maalesef iyi sonuç elde edemediğim için burs kazanamadım. Ailem düzenimi bozmamak için okulun ücretini ceplerinden karşılamaya devam etti ama bunun onlara maddi açıdan yük olduğunun farkındaydım.
Dönem başladığında annemin yakın arkadaşı Tsunade-sama bize ziyarete geldi. Onun bu okulda müdür olduğunu öğrenmiştim ve bahsedildiğine göre Konoha Lisesi eğitim kalitesi iyi bir okuldu. Anneme ve babama daha sonra Konoha Lisesi'ne nakil olmak istediğimi söyledim. Bunu söylediğimde başta şaşırsalar da bu fikrime olumlu yaklaştılar. Tabii bunda Tsunade-sama'nın da etkisinin olduğu inkar edilemez bir gerçekti.
"Artık içeri girsek iyi olacak." annemin sözleri üzerine valizimle beraber bahçe kapısından içeri girdik.
Geniş ve düzenli bir bahçesi, oturmak için banklar vardı. Nihayet okulun içine adım attığımızda bir kızı durdurup müdürün odasını sordum. Pembe saçlara ve yeşil gözlere sahipti.
"Ah, bir üst kata çıkın ve ardından sağa döndükten sonra sol tarafta kalan oda. Üstünde müdürün adı yazıyor zaten." diye cevapladıktan sonra teşekkür ettik.
"Rica ederim" diyerek karşılık verdiğinde gülümseyerek yanımızdan ayrıldı. Biz de hemen Tsunade-sama'nın odasına gittik.
Annem kapıyı 2 kez tıkladıktan sonra "Gel." komutuyla içeriye girdik.
Tsunade-sama bizi görünce, "Ah demek sizdiniz. Keşke geldiğinizi daha önce haber verseydiniz, kapıya sizi karşılamaya gelirdim." dedikten sonra mahcup bir ifadeyle baktı.
Annem ise "Aman ne olacak sanki." diye arkadaşını yanıtlarken birbirlerine sarıldılar.
Onlar ayrıldıktan sonra ardından Tsunade-sama kollarını bana doğru açtı ve bu sefer de ben ona sarıldım. Ayrıldığımızda ise koltuklara oturup okul hakkında kısa bir sohbet ettik.
Sonrasında annem yurdun nerede olduğunu sordu. Elimde valizle okula girmek biraz tuhaf kaçmıştı. Tsunade-sama ise yürüyerek 10-15 dakika mesafede olduğunu söylemişti. Bugünlük sadece biraz okulu tanıyacak ve yurda yerleşecektim. Çıkışta ise annemin artık işine dönmesi gerektiği için şimdi gitmek zorundaydı. Bundan dolayı bugünlük beni Tsunade-sama yurda götürecekti.
"Benim artık gitmem gerek Tenten."
Biraz üzülmüştüm ama buraya gelmeyi kendim istemiştim o yüzden çocukça davranıp ilkokula yeni başlayan çocuklar gibi annemi istiyorum diye ağlamayacaktım.
Annem ayağa kalktığında ben de kalktım ve ona doğru yürüyüp bana açtığı kollarına sarıldım. Ben ayrılınca Tsunade-sama ile de sarıldılar. Onlar da ayrıldığında ise anneme kapıya kadar eşlik etmek istemiştik ama annem buna gerek olmadığı söylemişti.
"Öyleyse hoşçakalın. Tenten, hiç aramamazlık etme bak." dediğinde
"Tamam anne, görüşürüz." diyerek onu yanıtladım.
Tsunade-sama, "Hoşçakal, kendine iyi bak." dediğinde annem ikimize de sıcak bir gülümse sunup odadan çıktı.
"Bugün zaman oldukça geçti zaten. Birkaç öğrenciyi sana okulu tanıtmaları için buraya çağıracağım." onu başımla onaylayıp Tsunade-sama'nın ısmarladığı kahveyi içerek beklemeye başladım.
•••
Bu benim yazdığım ilk kurgu sevgili okurlarım (✿^‿^). Yazım yanlışı yapmamaya ekstra özen gösterdim. Yine de gözümden kaçan bir yer varsa üzgünüm. Konunun nereye gideceğini inanın ben de hiç bilmiyorum. Klasik bir kurgu olacak büyük ihtimalle ama ilk kitabım olduğundan kendimi geliştirmek için basit bir kurguyla başlamak istedim. Umuyorum ki kitabı beğenirsiniz. Vote veren herkese şimdiden teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new beginning | nejiten
FanfictionÖzel okulda okuyarak ailesine daha fazla yük olmak istemeyen Tenten, Konoha Lisesi'ne nakil olur. main couple: |nejiten| other couple: |inosai| |shikatema| |sasusaku| |naruhina|