Nihayet dersler bitmiş, öğle arası gelmişti. Kantinden onigirilerimiz almış ve okul bahçesindeki çimlere oturmuştuk. Daha fazla merakta kalamayacaktım."Cidden merak ediyorum, onlarla aranızdaki gerilimin ve düşmanlığın sebebi nedir?" beynimde dolanan o soruyu sorduğumda önce birbirlerine sonra ise Sakura'ya baktılar. Sakura onay verircesine başını salladığında söze İno girdi:
"İçlerindeki siyah saçlı siyah gözlü çocuğu görmüşsündür."
"Şu Sakura'ya laf atan çocuk çocuk mu?"
"Ta kendisi olur. İşte o çocuk Sakura'nın eski sevgilisi." İno'nun sözlerini algıladığımda gözlerim fal taşı gibi açıldı.
"Ne? Ciddi misin? Sakura?" şaşkınlıkla Sakura'ya baktığımda bana doğru dönüp konuşmaya başladı.
"Evet doğru söylüyor ne yazık ki. Sasuke ile yaklaşık 6 ay önce sevgili olduk ama 1 ay kadar sürdü. Bitme sebebi ise onu aldattığımı düşünmesiydi. Ona bunu yapmadığımı açıklamaya çalıştım ama beni dinlemedi bile ve ağır sözler sarf etti. Arkadaşları da tabii ki onun safında olduklarından dolayı hepsiyle aramız kötü."
"Ah be kızım nasıl baktın o hödüğe." Sasuke dedikleri çocuk dışarıdan bakılınca o kadar suratsız ve itici duruyordu ki Sakura gibi tatlı, hoş ve nazik bir kızın onunla birlikte olması o an bana çok saçma geldi.
"Bunu söylemekten şu an utanıyorum ama aşık olunca gözün cidden hiçbir şeyi görmüyor. Neyseki şu an ona karşı en ufak bir hissim yok. Sakura son cümlesini çatık kaşlarla söylemişti.
"Cidden bu erkekler harbi oksijen israfı. Benim de hiçbiri hoşuma gitmemişti. Özellikle şu gözsüz olan." cümlelerimi sıralar sıralamaz Temari kahkahayı bastı.
"Gözsüz ne kız PUHAHHAHHAHHAHAHA." buunun ardından diğerleri de gülmeye başladı.
"Şey benim de gözlerim öyle..." Hinata gariban gariban konuşunca ona cevap verdim.
"Üzgünüm Hinata ama ben o sözleri ona sinir olduğum için söyledim yanlış anlamanı istemem yani.
"Şaka yapıyorum merak etme alınmadım." bu dediğine karşılık gülümsedim ve ardından aklımı kurcalayan o suruyu sordum.
"Hinata, acaba senin Neji'yle bir akrabalık bağın falan olabilir mi? Gözlerinizden dolayı bu soru aklımı kurcalıyordu da."
"Düşündüğünden daha yakın aslında. Biz kuzen oluyoruz, amcamın oğlu." Hinata'nın cevabı ile bir an durdum ve düşündüm. Eğer kuzenlerse biraz yakın durmaları gerekmez miydi, yoksa Sakura ve Sasuke olayından dolayı araları mı bozuktu?
"Neji ile bu anlattıklarınızdan dolayı mı soğuksunuz Hinata?" merakımı gidermek için direkt ona sormuştum.
"Evet, Sakura ve Sasuke ayrılığından sonra Neji de Sasuke ile arkadaş olduğundan dolayı onun safında yer almıştı. Ben de Sakura'nın yanında olduğum için aramıza o günden beri soğukluk girdi fazla konuşmuyoruz.
"Senin adına üzücü olmuştur." üzgün bir ifadeyle söylemiştim her ne kadar ben kendisinden hazzetmesem de sonuçta Hinata'nın kuzeniydi.
"Biraz öyle oldu, normalde kendisine abi diye hitap ederdim çünkü beraber büyümüştük ve bizden normalde bir yaş büyük sadece bir yıl ara vermişti. Ama yine de Sakura'ya bu şekilde davranan birisinin yanında olduğu için ona kırgınım. Bu yüzden bir şikayetim yok."
Onaylarcasına kafamı salladım ve onigirimden bir ısırık aldım. Hazır bu kadar detaylı onları konuşmaya başlamışken kızlardan gruplarındaki çocuklardan biraz bahsetmelerini istedim. Temari söze başladı:
"Uchiha Sasuke ile başlayayım o zaman. Zaten açıkça belli oluyor ki avel ve sinir bozucu bir tiptir. Yakışıklı olduğu için peşinde birçok kız var. Sakura zamanında az çekmedi onlardan. Fakat tipiyle Sasuke'nin de önüne geçen bir abisi var son sınıflardan adı İtachi. Görenin içi gidiyor vallahi öyle bir afet kendisi. Maşallah çok nazik ve iyi bir senpaidir. Ne var ki Sasuke biraz da olsa abisine çekseymiş. O zaman daha çekilebilir olurdu." Temariden sonra lafa İno devam etti:
"Bir de Nara Shikamaru var. Babalarımız besto friendo olduğu için bizi zorla arkadaş yapmışlardı. Shikamaru o kadar uyuşuk ve üşengeçtir ki 4. Shinobi Savaşı çıksa ülkeyi işgal etseler, kılını kıpırdatmaz ki bu yüzden bu lavukları bulana kadar tek arkadaşı bendim. Tabii bu olaylar patlak verince tavrımı koydum adam olana kadar sohbeti kestim. Her ne kadar arkadaşım olsa da Sakura da benim çocukluk arkadaşım. Şimdi hakkını yemeyeyim aşırı zekidir. Okulda sınavlara gram çalışmamasına rağmen her zaman sınıfta en yükset notları o alır. Yani kısaca Shika'dan zarar gelmez ama arkadaşlarını da kolay kolay satmaz o tembel."
"Bu Shikamaru saçı ananas gibi olan mı?"
"Bunu düşünen tek ben değilmişim!" Temarinin cümlesine kahkaha attım ve sonrasında Sakura konuşmaya başladı:
"Şu sarı saçlı aptalı görmüşsündür zaten kendini hemen belli eder. Adı Uzumaki Naruto.Aşırı hiperaktif bir çocuktur, asla yerinde duramaz ve çok konuşur. Arkadaşlarının gazına çok çabuk gelir ve Sasuke'ye tapar bildiğin. Maalesef çocukken Naruto, Sasuke ve ben aynı mahalledeydik. Sasuke ile o zamanlar çok konuşmazdık ama Naruto beni o kadar sinirlendirirdi ki kıyıda köşede sıkıştırıp dayak manyağı yapardım PUAHAHHAHAHAHAH. Anne diğe ağlardı ama evde de bir posta Kushina teyze döverdi." bu çocuk zaten her tarafından benim beynim yok diye bağırıyordu o yüzden pek şaşırmamıştım. Sakura devam etti:
"Ha bir de soyadını bilmiyorum Sai var. Şu bembeyaz tenli çocuk. O da sonradan koruyucu ailesiyle bizim mahalleye taşınmıştı. Yüzünde her zaman sinir bozucu bir gülümseme vardır. Çok konuşmaz ama konuştuğunda asla çekinmeden ne düşünüyorsa ortaya atar. Dışardan gizemli duruyor ama tanıdıkça onun da diğerleri gibi salak bir kütük parçası olduğunu anlayacaksın." ben bu çocuk acaba neden vampirler kanını içmiş gibi renksiz duruyor acaba diye düşünürken sözü bu sefer Hinata aldı:
"Zaten Neji'yle bağımdan bahsettim. Kısaca zeki ama biraz alık bir tiptir. Arkadaşları arasında eğlencelidir ama dışarıya pek yüz vermez ve soğuktur."
Ne olursa olsun Neji'ye karşı ön yargılıydım ve gayet geçerli bir sebebim vardı. Okula ilk geldiğimdeki bana olan tavrı gözüme çok gözüme batmıştı ve kolayca pas geçmeye de niyetim yoktu. Ben içimden bu düşünceleri geçirirken zil çaldı.
"Kalkın ders başlayacak. Dedikodumuza başka zaman devam ederiz."
Temari'nin sözlerinden sonra hepimiz birden ayaklandık ve sınıfa doğru yola koyulduk.
...
Öncelikle hepinize uzun bir aradan sonra merhaba! Hayatımda zorluklarla başa çıkmaya çalıştığım bir iki yıl geçirdiğim için kurguma vakit ayıramadım. Bunun için okuma hevesi yarıda kalan okurlarımdan özür diliyorum ve eğer hala bu kitabı hatırlıyorsanız iyi okumalar diliyorum. :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new beginning | nejiten
FanfictionÖzel okulda okuyarak ailesine daha fazla yük olmak istemeyen Tenten, Konoha Lisesi'ne nakil olur. main couple: |nejiten| other couple: |inosai| |shikatema| |sasusaku| |naruhina|