¹¹

1.5K 99 124
                                    

Şu an en çok oynamak istediğim oyunlardan birine gelmiştik. Hem dokunulmazlık hem ödül oyunu olduğu için fazlasıyla önemliydi. Sumo oyununa gelmiştik. Birbirimizi yastıklarla ittiğimiz bir oyundu.

"Bu en sevdiğim oyun. İlk ben seçebilir miyim?"

"Olur. Hepimiz çıkacağız zaten fark etmez ilk sen çık."

Kızlara sorduğumda beni onaylamışlardı. Karşı taraftan kimi seçebileceğimi düşünürken kızların tavsiyesiyle Elif'i almaya karar vermiştim.

Oyuna çıkmak için hazırlanırken Anıl yanıma geldi.

"Kendini fazla zorlama. Karnın aç. Tansiyonun düşmesin."

"Merak etme bir şey olmaz."

"Yüzüne dikkat et çarpmasın."

"Tamam ederim."

"Ayağın kayarsa sakatlanırsın sağlam bas."

"Tamam Anıl. Ölüme gitmiyorum ya. Sakin."

İlk eşleşmeler yapıldıktan sonra Elif ve ben yerlerimize geçmiş ve yastıkları elimize almıştık. Düdük sesiyle birbirimizi itmeye başlarken tüm gücümü kullanıyordum.

Bir süre boyunca ikimizde düşmeyince farklı bir taktik kullanmaya karar vermiştim. Güç kullanmayı bırakıp Elif'in beni itmesine izin vererek geri geri gitmiş ve tam uca geldiğimde kenara kayıp Elif'in düşmesini sağlamıştım.

Takım aldığımız ilk sayıyla sevinirken sudan geçip onların yanına gittim. Birkaç kişiyle sarıldıktan sonra Anıl'ın yanına oturdum.

"Bana niye sarılmadın?"

Sessizce bana fısıldarken dediği şeye güldüm.

"Sana normalde de sarılırım."

"Olsun. Burda da sarıl."

"Tamam bundan sonraki oyunlarda ilk sana sarılırım."

Birkaç oyun sonra tekrar çıktığımda bu sefer zorlanmış ama yinede sayımı almıştım. Benche döndüğümde söz verdiğim gibi ilk Anıl'a sarılmıştım.

Yerime geçip oturduktan sonra takımdakiler taktik vermiştim.

"Oyunu sevdiğin kadar varmış. Aşırı iyi oynuyorsun."

Takıma yeni gelen Atakan ile sohbet etmeye başlamıştık. Açıkçası bize fayda sağlayacağını düşünüyordum. İyi birine benziyordu.

"Tabii ki. Bu oyun benden sorulur."

"Benim yerime de sen mi çıksan?"

"Bana uyar. Erkeklerle oynamak değişik olur."

"Aman yok yok. Ağzın yüzün parçalanır."

Ona gülerken gözüm Anıl'a kaydığında ayakta dikilirken düz bir surat ifadesiyle bana bakıyordu. Kıskandığını düşünmüyordum ama yinede hoşuna gitmemiş gibiydi.

*

Kadınlar turu berabere bittikten sonra erkekler turuna geçmiştik. Açıkçası biraz endişeliydim. Erkekler fazla şiddetli oynuyordu ve ben Anıl için telaş yapmıştım.

Anıl sırası geldiğinde Batuhan ile oyuna çıkarken yerimden kalkıp daha rahat izleyeceğim bir yere geçtim.

Oyun başladığında birbirlerini hızlı bir şekilde iterken bende gergin gergin izliyordum. İkiside tekrar karşı karşıya pozisyona geçince Batuhan'ın hızlıca yaptığı hamle ile Anıl'ın dudağını patlamıştı.

ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ 'ʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ {ᴀɴıʟ ʙᴇʀᴋ ʙᴀᴋɪ}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin