*Yorum yapmayı unutmayın. Yorumlarınızı çok seviyorum.*
---
İki gündür moralim çok bozuktu. Ödülden sonra adaya döndüğümüzde bir daha Anıl ile konuşmamıştık. Ufak tefek yarışmalarda konuşmamız olmuştu. Onun dışında bana bakmıyordu bile.
Ona ayrılmadığımızı sadece kırgın olduğumu söylemiştim. Benim de hatalarım olabilirdi. Ben onun için düzelebilirdim. Fakat o kendi hatalarını görmüyor ve sadece kendini haklı görüyordu.
Bu sabah uyandığımda dizimi biraz daha iyi hissediyordum. Oyun öncesi doktorla konuşup oyunda oynamak için izin isteyecektim. Artık oyunlara dönebileceğimi düşünüyordum.
Seda abla ile kalan coconutları kırıp herkese eşit payda dağıttık ve oyuna gitmeden önce güç olması için yemeye başladık.
Bir kenarda kendi payımı yerken Anıl önümde belirmişti. Kafamı kaldırıp ona baktığımda bana gelmemi işaret etmiş ve sahile doğru ilerlemişti.
Elimdekileri bırakıp oturduğum yerden kalktım ve onun arkasından ilerledim. Sakin bir yere geçtiğimizde konuşması için bekledim. Sanırım özür dileyecekti.
"Seninle önemli bir şey konuşacağım."
Dediği şeyden sonra kalbim hızlanmaya başlamıştı. Birisi ciddi konuşma yaparken çok telaşlanan bir insandım. Yüz ifadesi hem ciddi hem de üzgün duruyordu. Açıkçası barışmak istiyordum. O yüzden benden özür dilemesini umuyordum.
Bu sefer o bir adım atmadan ben de ona adım atmayacaktım. Hep alttan alan ben oluyordum ve bu artık beni sıkmaya başlamıştı.
"Dinliyorum."
"Adel. Ben ayrılmak istiyorum."
Bunu söylemesi en son beklediğim şeydi. Küçük bir kavga yüzünden benden ayrılmak istemesi çok saçmaydı.
"Ne? Ne diyorsun Anıl?"
"Ayrılmak istiyorum. Sebebi sen değilsin. Benim."
"Ne sebebi ya?"
"Sevgili olduğumuz süreç boyunca seni hep ben yıprattım. Sana zarar veriyorum. Üstüne geliyorum. Üzülüyorsun biliyorum. Bunu istemiyorum. O yüzden belki de beraber olmamalıyız."
"Üzülmemi istemiyorsan ilişkimizin iyi olması için çabalayabilirdin. İlk fırsatta çözüm olarak ayrılmayı mı seçtin?"
"Buna mecbur hissediyorum. En azından yarışma boyunca böyle devam edelim. Burası zaten zor. Ben de sana iyi gelmiyorum."
"Bana iyi gelip gelmediğine ben karar veririm."
"Adel. Bak seni seviyorum ama şu an başka bir çözüm yolu bulamıyorum. Bir süre ara vermemiz en iyisi."
Sanki kalbimi daha çok kırmak için her yolu deniyormuş gibiydi. Beni sevdiğini söylemesine rağmen benden iyice uzaklaşıyordu. Sebepler o kadar saçmaydı ki sebep bile denemezdi. Her ilişkide kavgalar olurdu. Bunu çözebilecekken o ayrılmayı seçmişti.
"Peki Anıl.Sen kararını vermişsin zaten."
"Ya da yarışmada normal bir şekilde arkadaş olmaya devam edelim. Çıkınca nasıl devam edeceğimize karar veririz."
"Tamam."
"Bana soğuk yapmayacaksın değil mi?"
"Hayır. Soğuk yapan sen oluyorsun genelde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ 'ʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ {ᴀɴıʟ ʙᴇʀᴋ ʙᴀᴋɪ}
Fanfiction"𝑰'𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒅𝒊𝒈𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒆𝒆𝒑𝒆𝒓, 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒆𝒎𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝑰 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 '𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖."