9.Bölüm

8.3K 328 3
                                    

Okula gitmek için erkenden hazırlanmıştım annem ve babam olmadığı için okula yağmurla gidicektim onlara dün gece ile ilgili ne yalan söyleyecemi gerçekten bulmam gerekiyordu biraz düşündükten sonra çok başımın ağrıdığını ve eve geldiğimi söyleyebilrdim aslında ne kadar inandırıcı olmasada asıl konu erdemdi benden ne istediğini gerçekten merak ediyordum seni demişti ama bu cidden saçmaydı ve benim için bu bir cevap sayılmazdı onunla yanlız konuşmam gerektiğini düşündüm ama bu hiçte iyi bir fikir sayılmazdı yağmurun anlatmalarıdan onun ne kadar tehlikeli biri olduğunu anlamıştım hep kavga eden yasa dışı işlerden para kazandığı karanlık biri olduğu bana ondan uzak durmamın sinyallerini veriyordu onunla yakınlık kurmak gibi bi niyetimde yoktu telefonumu dün erdem tuvalete attığı için yağmurla konuşamamıştım çantamı alıp evden çıktım ve yağmurların evine doğru hızla yürümeye başladım kapıyı çaldım ve açan esra teyzeydi yağmuru benim için çagırmıştı yağmur beni görünce tedirgin bir şekilde yüzüme baktı benim için gerçekten endişelenmişti çantasını alıp evden çıktı evdeyken bana günaydın bile dememisti "Dökül bakalım ceren dün ne haltlar yedin" bu zamana kadar bana kimse hesap sormamıstı annem ve babam bile yağmurun bu şekilde beni düşünmesi gerçekten duygusal yanımı ortaya çıkarmıştı "Ben şey..." aklıma gelen ilk yalan "dün başım çok fena tutmuştu ve eve gitmek zorunda kaldm haklısın haber vermem gerekirdi" dedim mahçup bi sesle "senin için ne kadar endişelendim bi bilsen çok korktum yeni kazandığım en iyi arkadaşımı bu kadar çabuk kaybetmek hiç istemem doğrusu" dedi bana sıkı sıkı sarılarak en iyi arkadaşı olmuştum benim için endişelenen ve korkan bir en iyi arkadaş bu gerçekten çok güzel okula kadar yürümüştük okula geldiğimizde pek fazla kimse yoktu sınıfa çıktık 10 dkka sonra ders zili çalıcaktı sıramıza oturup kitaplarımıza çıkardık ders fizikti sabah sabah fizik ııyykkk..
Hoca sınıfa girip selam verdikten sonra yağmurla konuşmayı kesip dersi dinlemeye karar vermiştik hoca hararetli bir şekilde ders anlatırken kapının açılması tüm dikkatleri oraya çekti ve ohaaa sınıfa giren erdem ve çetesiydi şaşkınlıkla açılan gözlerimi erdemden ayıramıyordum okul kıyafetlerinin birine bu kadar yakıştığını hiç görmemiştim okul gömleği kaslı vücudunun sayesinde gerilmişti açık olan 3 düğmesi pürüssüz gögsünü ben burdayım diye bağırttırıyordu resmen bunu fark edicek olacak ki kulağıma doğru eğilip "Bence tahtaya doğru bakmalısın küçüğüm" dedi yine o piç sırıtışıyla ve arka sıralara doğru ilerlemeye başladı.

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin