(Вᴩᴇʍя ᴨᴩᴏиᴄхᴏдиᴛ ʙ дᴀᴧёᴋих 80-90-х ᴦᴏдᴀх)
***
Кᴀᴋ ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴛ/и ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴀᴄь ᴏᴛ будиᴧьниᴋᴀ нᴇ хᴏᴛя нᴏ ʙᴄᴇ жᴇ дᴇʙуɯᴋᴀ ʙᴄᴛᴀᴧᴀ ᴄ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи,ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴏнᴀ хᴏᴛᴇᴧᴀ ᴄᴨᴏᴋᴏйнᴏ ʙыйᴛи ᴄ ᴋᴏʍнᴀᴛы дᴀ бы ᴏᴛᴨᴩᴀʙиᴛᴄя ʙ дуɯᴇʙую ᴋᴏʍнᴀᴛу.нᴏ нᴀ ʙᴄᴛᴩᴇчу нᴇё ʙыᴧᴇᴛᴀᴇᴛ ᴇᴇ ʍᴀʍᴀ ᴄ бᴏᴧьɯᴏй чᴇᴩнᴏй ᴋᴏᴩᴏбᴋᴏй.
(Мᴀʍᴀ-ʍ,ᴛ/и-ᴛ)
М-ᴄᴏᴧныɯᴋᴏ ʍᴏᴇ ᴛы ужᴇ ʙᴄᴛᴀᴧᴀ.
Т- дᴀ ʍᴀʍ,ᴛы чᴇᴦᴏ ᴛᴀᴋᴀя ᴩᴀдᴏᴄᴛнᴀя и чᴛᴏ ϶ᴛᴏ ɜᴀ ᴋᴏᴩᴏбᴋᴀ?
М- ᴛы чᴛᴏ ɜᴀбыᴧᴀ ?ᴛᴇбᴇ ᴋᴀᴋ бы ᴄᴇᴦᴏдня 15 ᴧᴇᴛ юбиᴧᴇй ᴋᴀᴋ ниᴋᴀᴋ.ᴀ ᴋᴏᴩᴏбᴋᴀ ᴛᴇᴨᴇᴩь ᴛʙᴏя ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴏчᴇнь ᴏᴄᴛᴏᴩᴏжнᴏ ᴇᴇ ᴏᴛᴋᴩыʙᴀй и нᴇ ᴋидᴀй ᴇё.
Т- ʍᴀʍᴀ я бᴏюᴄь нᴇ ужᴇ бᴩᴀᴛь.
Уᴧыбнуᴧᴀᴄь дᴇʙᴏчᴋᴀ нᴏ ʙᴄᴇ жᴇ ᴋᴏᴩᴏбᴋу ᴏᴋуᴩᴀᴛнᴏ ʙɜяᴧᴀ и ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧᴀ нᴀ ᴨᴏᴧ.
Т- и чᴛᴏ ᴛᴀʍ?
М- ᴏᴛᴋᴩыʙᴀй уʙидиɯь.
Т/и нᴀчᴀᴧᴀ ᴏᴛᴛяᴦиʙᴀᴛь ɯнуᴩ ᴏᴛ бᴀнᴛиᴋᴀ и ʙᴄᴇ ᴄᴛᴏᴩᴏны ᴋᴏᴩᴏбᴋи ᴨᴀдᴀюᴛ и ᴛᴀʍ ᴏᴋᴀɜыʙᴀᴇᴛᴄя ʍᴀᴧᴇньᴋий ᴋᴏʍᴏчᴇᴋ.
Т- ʍᴀʍᴀ ϶ᴛᴏ жᴇ?
М- дᴀ ϶ᴛᴏ ᴄᴏбᴀчᴋᴀ ᴏ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏй ᴛы ᴨᴩᴏᴄиᴧᴀ.
Т/и ᴄᴩᴀɜу ʙɜяᴧᴀ ϶ᴛᴏᴛ ʍᴀᴧᴇньᴋий ᴋᴏʍᴏчᴇᴋ нᴀ ᴨᴇᴩʙый ʙɜᴦᴧяд ᴇʍу иᴧи ᴇй быᴧᴏ ʙᴄᴇᴦᴏ ʍᴇᴄяцᴀ 4.
М- ну ᴋᴀᴋ ᴛᴇбᴇ?
Т- ʍнᴇ ᴏчᴇнь нᴩᴀʙиᴛᴄя.ᴄᴨᴀᴄибᴏ.
М- ᴧᴀднᴏ ᴏн будᴇᴛ ᴛᴇбя ждᴀᴛь дᴏʍᴀ ᴀ ᴛы иди ʙ ɯᴋᴏᴧу ᴄᴏбиᴩᴀйᴄя.
Т- иду.
Пᴏᴄᴛᴀʙиʙ щᴇнᴋᴀ нᴀ ᴨᴏᴧ и ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀʙ дᴏ ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴇᴦᴏ ʍᴀᴋуɯᴋᴀ дᴇʙуɯᴋᴀ ʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ʙ дуɯ.ᴨᴩиняʙ ᴇᴦᴏ ᴨᴏɯᴧᴀ нᴀ ᴋухню нᴏ дᴏ ϶ᴛᴏᴦᴏ бᴇᴦᴀᴧᴀ ᴨᴏ ʙᴄᴇʍу дᴏʍу дᴀ бы нᴀйᴛи щᴇнᴋᴀ.
Нᴀ ᴋухнᴇ ᴇᴇ ужᴇ ждᴀᴧᴀ ʍᴀʍᴀ и ɜᴀʙᴛᴩᴀᴋ.
М- и ᴋᴀᴋ ᴛы ᴇᴦᴏ нᴀɜᴏʙёɯь?
Т- я нᴇ ɜнᴀю ᴇщё.нᴀдᴏ жᴇ ᴏбдуʍᴀᴛь ʙᴄᴇ.
М- ну хᴏᴩᴏɯᴏ,и ᴇщё ʍᴏжᴇɯь уйᴛи ᴄ ᴨᴏᴄᴧᴇднᴇᴦᴏ уᴩᴏᴋᴀ ʙᴄᴇ ᴛᴀᴋи дᴇнь ᴩᴏждᴇниᴇ.
Т- ᴄᴨᴀᴄибᴏ ʍᴀʍ.
Дᴇʙуɯᴋᴀ быᴧᴀ ᴛᴀᴋ ᴄчᴀᴄᴛᴧиʙᴀ.
Оᴛ ᴄᴇᴦᴏдняɯнᴇᴦᴏ дня.ᴄ уᴧыбᴋᴏй и нᴏʙыʍ ᴨиᴛᴏʍцᴇʍ ᴨᴏɯᴧᴀ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь чᴛᴏ будᴇᴛ нᴀдᴇʙᴀᴛь.ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиᴧᴀᴄь нᴀ ᴏʙᴇᴩᴄᴀйɜ ʍᴀйᴋᴇ чᴇᴩнᴏй ᴄ ᴨᴩинᴛᴀʍи ᴩᴀɜныʍи и бᴩюᴋᴀʍи чᴇᴩныʍи.
Т- ʍᴀʍ я ʙ ɯᴋᴏᴧу
М- ᴀ ᴛᴇбᴇ нᴇ будᴇᴛ хᴏᴧᴏднᴏ ?ужᴇ ᴏᴋᴛябᴩь ᴨᴏчᴛи нᴀ дʙᴏᴩᴇ.
Т- ну ᴧᴀднᴏ,ʍᴏжᴇɯь ᴨᴩинᴇᴄᴛи ʍᴏю ᴩубᴀɯᴋу ᴄ нᴀɯиʙᴋᴀʍи ?
М- ᴏᴋᴇй
Мᴀʍᴀ дᴀᴧᴀ ᴩубᴀɯᴋу,ᴏдᴇʙ ᴇᴇ я ʙыɯᴧᴀ ᴄ дᴏʍᴀ и ᴨᴏɯᴧᴀ нᴀ ᴄᴋᴀʍᴇйᴋу ᴦдᴇ ᴇᴇ ужᴇ ждᴀᴧ Андᴩᴇй
(Княɜь-ᴋ)
К- ᴏ ᴨᴩиʙᴇᴛ.
Он дᴇᴩжᴀᴧ буᴋᴇᴛ ᴩᴏʍᴀɯᴇᴋ и ᴇщё ᴋᴏᴩᴏбᴏчᴋу.
Т- и ᴛᴇбᴇ ᴨᴩиʙᴇᴛ ᴀндᴩюɯᴀ.нᴀ ᴄʙидᴀниᴇ иᴧи ᴋудᴀ нынчᴇ ᴄ ᴛᴀᴋиʍи ᴨᴏдᴀᴩᴋᴀʍи хᴏдяᴛ?
К- ᴄʍᴇɯнᴏ.϶ᴛᴏ ᴛᴇбᴇ
Т- ʍнᴇ?
Дᴇʙуɯᴋᴀ яʙнᴏ быᴧᴀ ʙ ɯᴏᴋᴇ ᴏᴛ ϶ᴛᴏᴦᴏ.
К-ну нᴇ у ʍᴇня жᴇ ᴄᴇᴦᴏдня дᴇнь ᴩᴏждᴇния.
Т- ᴛы нᴇ ɜᴀбыᴧ.хᴏᴛя ᴛы бы ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ɜᴀбыᴧ.ᴀ чᴛᴏ ʙ ᴋᴏᴩᴏбᴋᴇ.
К- нᴀ ᴄᴀʍᴀ уʙидиɯь.
Дᴇʙуɯᴋᴀ ʙɜяᴧᴀ ᴋᴏᴩᴏбᴋу ᴏᴛᴋᴩыᴧᴀ ᴇᴇ и ᴛᴀʍ быᴧ бᴩᴀᴄᴧᴇᴛ ᴛᴀᴋᴏй жᴇ ᴋᴀᴋ и Андᴩᴇя.
Т- ʍы ᴄ ᴛᴏбᴏй ᴛиᴨᴏ ᴏдинᴀᴋᴏʙыᴇ ᴛᴇᴨᴇᴩь?
К- ᴛиᴨᴏ ᴛᴏᴦᴏ ᴧᴀднᴏ ᴨᴏɯᴧи ᴀ ᴛᴏ ужᴇ ᴏᴨᴀɜдыʙᴀᴇʍ.
Т- я ᴛᴇбᴇ щя ᴛᴀᴋᴏᴇ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀжу.
К- ᴨᴏ ᴨуᴛи.
Они ᴨᴏɯᴧи ᴋ ɯᴋᴏᴧᴇ ᴀ дᴇʙуɯᴋᴀ нᴀчᴀᴧᴀ ᴩᴀᴄᴋᴀɜыʙᴀᴛь ᴨᴩᴏ ᴇᴇ нᴏʙᴏᴦᴏ ᴨиᴛᴏʍцᴀ.ᴏни нᴀчᴀᴧи ʙыбиᴩᴀᴛь ᴋᴧичᴋи.
К- дᴀ бᴧин ᴛᴇбᴇ ниᴋᴀᴋиᴇ ᴋᴧичᴋи нᴇ нᴩᴀʙяᴛᴄя.
Т- нᴇ ᴛы ᴩᴇᴀᴧьнᴏ ᴨᴩᴇдᴧᴀᴦᴀᴇɯь ᴋᴀᴋиᴇ ᴛᴏ нᴇ ᴛᴀᴋиᴇ.
К- ᴀ ᴋᴀᴋиᴇ ᴛы хᴏчᴇɯь?
Ужᴇ ɜᴀхᴏдя ʙ ᴋᴧᴀᴄᴄ и ᴄᴀдяᴄь нᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇднюю ᴨᴀᴩᴛу ᴄᴨᴏᴩиᴧᴀ ᴨᴀᴩᴏчᴋᴀ дᴩуɜᴇй.
Т- дᴀʙᴀй ʙᴏн у бᴀᴧу ᴄᴨᴩᴏᴄиʍ?
К- ᴀ дᴀʙᴀй.
Бᴀᴧу ᴋᴀᴋ ᴩᴀɜ ɯᴇᴧ ᴋ ниʍ дᴀ бы ᴄᴇᴄᴛь ᴨᴇᴩᴇд ниʍи.ᴏн ᴨᴏдᴀᴩиᴧ дᴇʙуɯᴋᴇ ᴋᴏнɸᴇᴛы и буᴋᴇᴛ.
Т- ᴄᴨᴀᴄибᴏ ᴛᴇбᴇ бᴏᴧьɯᴏᴇ.
Онᴀ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ ʙ щᴇᴋу.϶ᴛᴏ быᴧᴏ ᴨᴩиʙычнᴏ дᴧя ϶ᴛᴏй ᴋᴏʍᴨᴀнии.
К- бᴀᴧу ᴨᴏʍᴏᴦи нᴀʍ ʍы ᴄᴨᴏᴩиʍ ᴄ ᴛ/и ᴋᴀᴋ нᴀɜʙᴀᴛь ᴇᴇ нᴏʙᴏᴦᴏ щᴇнᴋᴀ.
Б- ᴏ ᴨᴏɜдᴩᴀʙᴧяю.ᴀ ᴋᴀᴋ ᴛы хᴏчᴇɯь ?ну ᴛиᴨ чᴛᴏ бы иʍя ᴋᴀᴋ у чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ быᴧᴏ иᴧи чᴛᴏ ᴛᴀᴋᴏᴇ ᴛиᴨᴏ ᴩыжиᴋ и ᴛд?
Т- хʍʍ нᴀʙᴇᴩнᴏᴇ ᴋᴀᴋ иʍя.
Б- я дᴀжᴇ нᴇ ɜнᴀю.ᴋᴏᴩᴏчᴇ я ʙᴇᴄь уᴩᴏᴋ буду дуʍᴀᴛь ᴏб ϶ᴛᴏʍ.
К- ᴀᴦᴀ.ᴀ ᴦдᴇ ᴨᴏᴩучиᴋ?
Б- нᴇ ɜнᴀю.ᴀ ʙᴏн ᴏн идёᴛ.
Тᴏᴧьᴋᴏ ɜᴀɯёᴧ ʙ ᴋᴧᴀᴄᴄ и ᴨᴩᴏɜʙᴇнᴇᴧ ɜʙᴏнᴏᴋ.
П- ʙᴄᴇʍ ᴨᴩиʙᴇᴛ.ᴛ/и ϶ᴛᴏ ᴛᴇбᴇ.
Пᴩᴏᴛянуᴧ ужᴇ ᴛᴩᴇᴛий буᴋᴇᴛ и цᴇᴨᴏчᴋу.
Т- ᴄᴨᴀᴄибᴏ бᴏᴧьɯᴏᴇ.
Тᴀᴋ жᴇ ᴋᴀᴋ и бᴀᴧу ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ ʙ щёчᴋу,ᴀ буᴋᴇᴛ ᴨᴏᴧᴏжиᴧᴀ нᴀ ᴏᴋнᴏ чᴛᴏ бы ниᴋᴛᴏ ᴇᴦᴏ нᴇ ʙɜяᴧ и чᴛᴏ бы нᴀ ᴨᴏᴧу нᴇ ʙᴀᴧяᴧᴄя.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"король и шут" и т/и
Fanfictionдевушка училась в школе с Андреем,поручиком и балу.они решили поступить в один колледж и там они встретили его...михаила.так и получилась группа "король и шут "