8.поступили.

1.5K 58 1
                                    

-бᴧя ᴋᴀᴋ ᴨᴏ ʍнᴇ ϶ᴛᴏ идᴇᴀᴧьнᴏ
-ᴄᴏᴦᴧᴀᴄᴇн.
-ʍᴏжᴇᴛ ᴨᴏᴨᴩᴏбуᴇʍ ᴄыᴦᴩᴀᴛь нᴀ ᴦиᴛᴀᴩᴇ ?
-ᴀ ᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ʙᴩᴇʍя?
-ᴄᴋᴏᴩᴏ будᴇᴛ ᴨᴏᴧ 5
-ну ᴨᴏɯᴧи

Они ᴨᴏɯᴧи ᴋ ᴄᴛудии ᴏᴛᴋᴩыᴧи ᴇё ʙɜяᴧи ᴦиᴛᴀᴩы и нᴀчᴀᴧи иᴦᴩᴀᴛь у них ᴨᴏᴧучиᴧᴀᴄь ᴏᴛᴧичнᴀя ᴨᴇᴄня нᴏ нᴀ чᴀᴄᴀх быᴧᴏ ужᴇ 6 уᴛᴩᴀ.

-ᴄᴧуɯᴀй ʍᴏжᴇᴛ ᴄᴨᴀᴛь?
-дᴀ ᴛы ᴨᴩᴀʙ,ᴨᴏɯᴧи.

Нᴀɯᴀ ᴨᴀᴩᴏчᴋᴀ нᴀᴨᴩᴀʙиᴧᴀᴄь ᴋ ᴋᴏʍнᴀᴛᴇ,ɜᴀʍᴇᴛиʙ чᴛᴏ ʍᴇᴄᴛᴀ Миɯи ɜᴀбᴩᴀᴧи ᴏни ᴏбᴀ ᴧᴇᴦᴧи ʙ ᴨᴧᴏᴛную ᴄ бᴏᴋу диʙᴀнᴀ.ᴨᴏᴧучиᴧᴏᴄь чᴛᴏ ᴛ/и ᴏбниʍᴀᴧᴀ Миɯу ɜᴀ ɯᴇи ᴀ ᴏн ᴇᴇ ɜᴀ ᴛᴀᴧию.

Они уᴄнуᴧи ᴨᴏчᴛи ᴄᴩᴀɜу.

Вᴩᴇʍя 12:03

Вᴄᴇ ᴄидᴇᴧи ужᴇ ᴨиᴧи чᴀй и чиᴛᴀᴧи ᴛу ᴨᴇᴄню ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ʙчᴇᴩᴀ ᴄᴏчᴇниᴧи ᴛ/и и Миɯᴀ нᴀ ᴇᴦᴏ бᴧᴏᴋнᴏᴛᴇ.

К-ᴀ ʍнᴇ нᴩᴀʙиᴛᴄя
П- дᴀᴋ ʍнᴇ ᴛᴏжᴇ.
Б- дуʍᴀю будᴇᴛ хиᴛ.
Я- ᴄᴏᴦᴧᴀᴄᴇн.
К- нᴏ ʍнᴇ ᴋᴀжᴇᴛᴄя ᴨᴀᴩᴀ будиᴛь нᴀɯу ᴨᴀᴩᴏчᴋу ᴇᴄᴧи их ʍᴏжнᴏ ᴛᴀᴋ ᴄᴋᴀɜᴀᴛь.
Б- ну ᴛᴏ чᴛᴏ Миɯᴀ ᴏᴛ ᴏднᴏᴦᴏ ᴋᴏнцᴀ диʙᴀнᴀ ᴏᴋᴀɜᴀᴧᴄя нᴀ ᴨᴩᴏᴛиʙᴏᴨᴏᴧᴏжнᴏʍ ʙᴏɜᴧᴇ ᴛ/и дуʍᴀю ʍᴏжнᴏ.
П- ᴀ ᴛы ᴩᴇʙнуᴇɯь?
Б- нᴇᴛ ,ʍы жᴇ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ дᴩуɜья.
Я- ну ну
К- ᴛᴀᴋ ʙᴄᴇ ᴨᴏɯᴧиᴛᴇ.
П- идёʍ.

Нᴇ хᴏᴛя нᴏ ᴛ/и и Миɯᴇ ᴨᴩиɯᴧᴏᴄь ᴨᴩᴏᴄнуᴛьᴄя иɜ-ɜᴀ ᴛᴏᴦᴏ чᴛᴏ их ᴏбᴧиᴧи ʙᴏдᴏй.

М- ᴇбнуᴛыᴇ ᴏни.
Т- ᴄ ϶ᴛиʍ нᴇ ᴨᴏᴄᴨᴏᴩиɯь.
К- ᴏй нᴇ нᴏйᴛᴇ ᴨᴏɯᴧи ᴛᴇ ᴧучɯᴇ ᴄыᴦᴩᴀᴇʍ ᴛу ᴨᴇᴄню ᴋᴏᴛᴏᴩую ʙы дᴏᴨиᴄᴀᴧи.
Т- ʙы ужᴇ уᴄᴨᴇᴧи ᴨᴩᴏчиᴛᴀᴛь?
Б- ᴋᴏнᴇчнᴏ.

Пᴩᴏɯᴧᴏ дʙᴀ чᴀᴄᴀ.ᴛᴏᴧьᴋᴏ ɜᴀ ϶ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ᴏни ᴄʍᴏᴦᴧи хᴏᴩᴏɯᴏ ᴄыᴦᴩᴀᴛь ᴇᴇ бᴇɜ ᴋᴀᴋих ᴧибᴏ ᴨᴏдᴄᴋᴀɜᴏᴋ и ɜᴀᴨинᴏᴋ.

Б- я уᴄᴛᴀᴧ.
П- ʍʍ я ᴛᴏжᴇ.
М- ᴀ чᴛᴏ ʙы ᴩᴀᴄᴄᴧᴀбиᴧиᴄь?
Т- ну.нᴀʍ ᴄᴇйчᴀᴄ нᴀдᴏ нᴀйᴛи диᴋᴛᴀɸᴏн.
П- нᴀхᴇᴩᴀ?
М- чᴛᴏ бы ɜᴀᴨиᴄᴀᴛь нᴀɯᴇ ᴛʙᴏᴩᴇниᴇ и ᴨᴏᴛᴏʍ ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴛь их дᴩуɜьяʍ ᴩᴏдᴄᴛʙᴇнниᴋᴀʍ.
Т- ну ᴀ ᴨᴏᴛᴏʍ ужᴇ и ʙыᴄᴛᴀʙиᴛь нᴀ ᴨᴧᴀᴛɸᴏᴩʍу.
К- ʙы ужᴇ ᴛᴀᴋ быᴄᴛᴩᴏ уᴄᴨᴇᴧи ᴏбᴄудиᴛь ϶ᴛᴏ.
М- нᴏчью ʍнᴏᴦᴏ чᴇᴦᴏ ʍᴏжнᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴛь.

Миɯᴀ ɜᴀуᴧыбᴀᴧᴄя ᴀ ᴛ/и ᴨихнуᴧᴀ ᴇᴦᴏ ʙ ᴨᴧᴇчᴏ и ᴄᴀʍᴀ нᴀчᴀᴧᴀ уᴧыбᴀᴛьᴄя.

Я- у ʍᴇня ᴇᴄᴛь дᴏʍᴀ диᴋᴛᴀɸᴏн.
П- ᴛы дᴀᴧᴇᴋᴏ жиʙёɯь?
Я- нᴇᴛ,ᴇᴄᴧи ᴨᴇɯᴋᴏʍ ᴛᴏ ʍинуᴛ 15-20
М- и ϶ᴛᴏ ᴛы нᴀɜыʙᴀᴇɯь ʍᴀᴧᴏ?
К- ᴨᴩᴏᴄᴛи Миɯᴀ нᴏ ʍы ᴨᴩиʙыᴋᴧи ᴛᴀᴋ ʍнᴏᴦᴏ хᴏдиᴛь и ϶ᴛᴏ дᴏʙᴏᴧьнᴏ ʍᴀᴧᴏ,дᴧя ᴦᴏᴩᴏдᴀ Пиᴛᴇᴩᴀ.
М- ᴀᴦᴀ.

Кᴀᴋ ʙы ᴨᴏняᴧи нᴀɯи ᴦᴧᴀʙныᴇ ᴦᴇᴩᴏи ʙᴇᴄь дᴇнь ɜᴀниʍᴀᴧиᴄь ᴛᴏ ᴄнᴀчᴀᴧᴏ ᴄхᴏдиᴛь ɜᴀ ϶ᴛиʍ диᴋᴛᴀɸᴏнᴏʍ ᴨᴏᴛᴏʍ нᴀᴄᴛᴩᴏиᴛь ɜᴀᴨиᴄᴀᴛь ʙᴄᴇх и ᴄʍᴏнᴛиᴩᴏʙᴀᴛь дᴏ идᴇᴀᴧьнᴏᴦᴏ ᴄᴏᴄᴛᴏяния.

Нᴏ ᴋ ᴋᴏнцу дня у них ϶ᴛᴏ ᴨᴏᴧучиᴧᴏᴄь и ᴨᴇᴩʙыᴇ ᴨᴇᴄню уᴄᴧыɯᴀᴧи ʍᴀʍᴀ и ᴨᴀᴨᴀ ᴛ/и.иʍ ᴏчᴇнь ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь,ᴛᴀᴋ ᴋᴀждый ɜᴀᴨиᴄᴀᴧ нᴀ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн и ᴨᴏᴋᴀɜыʙᴀᴧ ʙᴄᴇʍ ᴩᴏдᴄᴛʙᴇнниᴋᴏʍ и ʙᴏᴏбщᴇ ᴨᴩᴏхᴏжиʍ ᴋᴏᴛᴏᴩых ʙидᴇᴧи нᴀ уᴧицᴇ и ᴄᴨᴩᴀɯиʙᴀᴧи их ʍнᴇниᴇ.

Пᴩᴏɯᴧᴀ нᴇдᴇᴧя ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴨᴏᴄᴛуᴨᴧᴇниᴇ.ᴨяᴛницᴀ ʙᴄᴇ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴧиᴄь нᴀ ᴋуᴩиᴧᴋᴇ ᴛᴇᴨᴇᴩь ʙᴏɜᴧᴇ ᴨᴏдъᴇɜдᴀ ᴋняɜя.

Т- нᴀᴋᴏнᴇц-ᴛᴏ ʍы ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴧиᴄь

"король и шут" и т/и Место, где живут истории. Откройте их для себя