3. знакомство с Мишей.

1.9K 66 9
                                    

Пᴀ- ᴧᴀднᴏ ᴨᴏɯᴧи дᴏʍᴏй,ɜᴀʙᴛᴩᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇ ɯᴋᴏᴧы ᴄюдᴀ ᴨᴩидёɯь ᴀ ᴄᴇйчᴀᴄ ᴨᴏйдᴇʍ ᴨᴩᴀɜднᴏʙᴀᴛь.
Т- хᴏᴩᴏɯᴏ

Вᴇчᴇᴩ ᴨᴩᴏɯёᴧ хᴏᴩᴏɯᴏ ʙ ᴋᴩуᴦу ᴄᴇʍьи.нᴀ уᴛᴩᴏ дᴇʙуɯᴋᴀ ᴋᴀᴋ ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴀᴄь ᴄᴀʍᴏй ᴨᴏᴄᴧᴇднᴇй и нᴇ ʍнᴏᴦᴏ ᴏᴨᴀɜдᴏʙᴀᴧᴀ. Нᴏ уᴄᴨᴇʙ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴛь ᴄʙᴏᴇᴦᴏ щᴇнᴋᴀ и ᴨᴏᴇᴄᴛи ᴏнᴀ нᴀᴨᴩᴀʙиᴧᴀᴄь ʙ ɯᴋᴏᴧу.ᴛᴀʍ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиʙɯиᴄь ᴄ Андᴩᴇᴇʍ ɜᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇднᴇй ᴨᴀᴩᴛᴏй ᴏни ɜᴀʙᴇᴧи ᴩᴀɜᴦᴏʙᴏᴩ.

К- ᴋᴏᴩᴏчᴇ я ᴨᴩидуʍᴀᴧ ᴋᴀᴋ ᴛы ʍᴏжᴇɯь нᴀɜʙᴀᴛь ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ᴨиᴛᴏʍцᴀ
Т- и ᴋᴀᴋ жᴇ?
К- ᴋᴏᴩᴏᴧь?
Т- хʍʍ ɜʙучиᴛ хᴏᴩᴏɯᴏ,ʍнᴇ дᴀжᴇ ᴄ ᴛᴏбᴏй ᴀᴄᴄᴏцииᴩуᴇᴛᴄя.
К- хᴀхᴀ ᴛᴇᴨᴇᴩь ᴛы будᴇɯь ɜнᴀᴛь чᴛᴏ я ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴄ ᴛᴏбᴏй.

К ʙᴀʍ ᴨᴩиᴄᴏᴇдиниᴧиᴄь бᴀᴧу и ᴨᴏᴩучиᴋ

Т- ᴀ ᴋᴄᴛᴀᴛи ᴩᴇбяᴛᴀ у нᴀᴄ жᴇ ᴄᴇᴦᴏдня ᴄᴏᴋᴩᴀщёный дᴇнь и у ᴨᴀᴨы ʙыхᴏднᴏй ᴏн нᴀᴄ ʙᴄᴇх ᴨᴏɜʙᴀᴧ нᴀ чᴀй и ᴨᴧюᴄ я Хᴏчу ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴛь ᴨᴏдᴀᴩᴏᴋ ᴨᴀᴨин.
К- я нᴇ ᴨᴩᴏᴛиʙ.
Б- ᴀ чᴛᴏ ɜᴀ ᴨᴏдᴀᴩᴏᴋ?
П- ʍнᴇ ᴛᴏжᴇ инᴛᴇᴩᴇᴄнᴏ
Т- ᴀ ʙᴏᴛ уʙидиᴛᴇ.
Б- ᴀ и ᴇщё я ᴨᴩидуʍᴀᴧ ᴋᴀᴋ ᴛы ʍᴏжᴇɯь нᴀɜʙᴀᴛь ᴨиᴛᴏʍцᴀ.
Т- хʍʍ ну дᴀʙᴀй ᴄʙᴏй ʙᴀᴩиᴀнᴛ
Б- ᴋᴏᴩᴏᴧь

Княɜь и ᴛ/и ᴨᴏᴄʍᴇяᴧиᴄь

Т- у ʙᴀᴄ ʙ дʙᴏёʍ ᴏдин ʍᴏɜᴦ.

Пᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ нᴀ Андᴩᴇя и бᴀᴧу.

К- я ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴛᴀᴋᴏй жᴇ ᴨᴩиʍᴇᴩ ᴨᴩиʙᴇᴧ.
Б- ᴀᴀ яᴄнᴏ.

***
Тᴀᴋ ᴨᴩᴏɯᴧᴏ ᴨᴏᴧ ᴦᴏдᴀ.нᴀчинᴀᴧиᴄь ᴧᴇᴛниᴇ ᴋᴀниᴋуᴧы.ʙᴄᴇ ᴄʙᴏбᴏднᴏᴇ ʙᴩᴇʍя ᴨᴏᴄᴧᴇ ɯᴋᴏᴧы ᴏни чᴀᴄᴛᴏ ᴄᴏбиᴩᴀᴧиᴄь у ᴛ/и и иᴦᴩᴀᴧи ᴛᴀʍ ᴩᴀɜныᴇ ᴨᴇᴄни.бᴀᴧу быᴧ нᴀ ᴦиᴛᴀᴩᴇ,ᴨᴏᴩучиᴋ нᴀ бᴀᴩᴀбᴀнᴀх.ᴀ ᴛ/и и ᴋняɜь ᴨᴇᴧи ,хᴏᴛя ᴛ/и инᴏᴦдᴀ ᴛᴏжᴇ нᴀ ᴦиᴛᴀᴩᴇ иᴦᴩᴀᴧᴀ.

К- ну чᴛᴏ ᴩᴇбяᴛᴀ ᴄᴇᴦᴏдня ужᴇ ᴋᴀниᴋуᴧы.нᴀдᴏ ϶ᴛᴏ хᴏᴛь ᴋᴀᴋ ᴛᴏ ᴏᴛʍᴇᴛиᴛь.
Б- дᴀ ᴛы ᴨᴩᴀʙ.
П- у ʍᴇня ᴩᴏдᴀᴋи уᴇɜжᴀюᴛ нᴀ дʙᴀ дня ᴨᴏ϶ᴛᴏʍу ʍᴏжнᴏ ᴋᴏ ʍнᴇ ᴨᴩийᴛи.ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴇᴄᴛь ᴏднᴏ нᴏ
К- ᴋᴀᴋᴏᴇ?
П- ᴋᴏᴩᴏчᴇ ᴛᴀʍ ʍᴀʍинᴀ ᴨᴏдᴩуᴦᴀ ᴨᴩᴇдᴧᴏжиᴧᴀ чᴛᴏ бы я ᴏдин нᴇ ᴏᴄᴛᴀʙᴀᴧᴄя ᴄынᴀ ᴇᴇ ᴨᴩиʙᴇɜᴛи ᴋ нᴀʍ.и иɜ-ɜᴀ ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴏн ᴛᴀʍ дᴏʍᴀ ᴄᴇйчᴀᴄ ᴄидиᴛ и нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ дᴇᴧᴀᴇᴛ.
К- ᴀ ᴇᴄᴧи ʍы будᴇʍ ᴨиᴛь ᴄ ᴋᴀᴋᴏй ʙᴇᴩᴏяᴛнᴏᴄᴛью ᴏн ᴩᴀᴄᴄᴋᴀжᴇᴛ ᴛʙᴏиʍ ᴩᴏдᴀᴋᴀʍ.
П- я дᴀжᴇ нᴇ ɜнᴀю.нᴏ ʍы ʍᴏжᴇʍ ᴨᴏᴨᴩᴏбᴏʙᴀᴛь ᴄ ниʍ ᴨиᴛь и ᴨᴏдᴩужиᴛᴄя .
Т- идᴇя ᴋᴩуᴛᴀя.
Б- ну ʙᴄᴇ ᴛᴏᴦдᴀ дᴀʙᴀйᴛᴇ ᴨᴏ дᴏʍᴀʍ и чᴇᴩᴇɜ чᴀᴄ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиʍᴄя ʙᴏɜᴧᴇ нᴀɯᴇᴦᴏ ʍᴀᴦᴀɜинᴀ ᴧюбиʍᴏᴦᴏ .
К-ᴏᴋᴇй
Вᴄᴇ ᴩᴀɜᴏɯᴧиᴄь ᴨᴏ дᴏʍᴀʍ. Вɜяᴧи ᴨᴀᴩу ʙᴇщᴇй нᴀ нᴏчь и ᴇщё дᴇньᴦи.ʙᴄᴛᴩᴇᴛиʙɯиᴄь у ʍᴀᴦᴀɜинᴀ ᴏни ᴨᴏᴨᴩᴏᴄиᴧи ᴏднᴏᴦᴏ дᴩуᴦᴀ чᴛᴏ бы ᴏн ᴋуᴨиᴧ ʙᴏдᴋу и ᴨиʙᴀ ʍнᴏᴦᴏ.

Т- ну ʙᴄᴇ ᴨᴏɯᴧиᴛᴇ ᴛᴏᴦдᴀ.
К- ᴨᴏɯᴧиᴛᴇ.

Пᴀᴩни ʙɜяᴧи ᴨᴀᴋᴇᴛы и нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴨᴩᴏɯᴧи дᴏ дᴏʍᴀ ᴨᴏᴩучиᴋᴀ.ɜᴀɯᴧи ᴛудᴀ ʙ ᴄᴨᴀᴧьнᴇ Сᴀɯи ᴄидᴇᴧ ᴨᴀᴩᴇнь.ʙᴏɜᴩᴏᴄᴛᴀ ᴨᴩиʍᴇᴩнᴏ 15-17.ᴄ ᴛᴇʍныʍи ʙᴏᴧᴏᴄᴀʍи и ᴋᴩᴀᴄиʙᴏй ʙнᴇɯнᴏᴄᴛью.ᴏн ᴄидᴇᴧ ᴄ ᴛᴇᴛᴩᴀдᴋᴏй и чᴛᴏ ᴛᴏ ᴛудᴀ ɜᴀᴨиᴄыʙᴀᴧ.

П- ʙᴏᴛ ᴩᴇбяᴛᴀ ϶ᴛᴏ Миɯᴀ.

Миɯᴀ ᴏбᴩᴀᴛиᴧ ʙниʍᴀниᴇ нᴀ нᴀᴄ.

М- ᴩᴀд ɜнᴀᴋᴏʍᴄᴛʙу.

"король и шут" и т/и Место, где живут истории. Откройте их для себя