2.Bölüm/Kral Utonium'un Kararı

95 13 9
                                    

/Bubless'ın Odası\

Blossom/Kapıyı Tık Tıklatır : B-Bubless girebilir miyim?

Bubless/Sesi Titreyerek : G-Gir B-Blossom.

Blossom/İçeri Girdiğinde Gözü Yaşlı El Yapımı Peluş Oyuncağı Octi sine Sarılırken Bulur

Blossom : Bubless!

Bubless/Sesi Titreyerek : E-Evet Blos-somm?

Blossom : Ahh Bubless... Neden ağlıyorsun? Boşver o prensi ukala kendini beğenmişin teki her istediği olucak sanıyor.

Bubless : Blossom.

Blossom : Bir prens hiç böyle olabilir mi? Saygısız babamız onları saraydan atmıştır bile.

Bubless : Blossom.

Blossom : Eğer kendini daha faz-

Bubless : Blossom!

Blossom : E-Evet Bubless?

Bubless : Sorun değil tamam mı? Sadece sen gelecekte kraliçe olucaksın böyle konuşmak sana doğru değil.

Blossom : Ama Bubless.

Bubless : Sorun değil.

Bubless/Odasınn Penceresine Doğru İlerler

Blossom/Bubless'ın Yanına Gider

Bubless/Blossom İle Sessiz Bir Şekilde Dışarısını İzler

Blossom/Sesini Çıkrmadan Krallığa Bakar

Bubless/Fısıldayarak : Blossom sence ben çirkin miyim?

Blossom : Ohh Bubless.

Bubless/Gözünden Yaş Düşerek : Sence ben çirkin miyim? O prensin dedikleri doğru mu???

Blossom/Bubless'a Sarılır

Blossom : Hayır hayır! Bubless senin hem için hem dışın güzel sen mükemmelsin, iyi kalplisin, yardımseversin...

Bubless : B-Blossom...

Bubless : T-Teşekkürler!! Sen çok iyi bir ablasın!

Blossom : Sende çok iyi bir kardeş!

Yazar/O Sırada Oradan Geçen Bir Temizlikçi Abla Kardeşi Görür Ve Gülümseyerek Oradan Uzaklaşır

Bubless : P-Peki Blossom o prensle evlenicek misin? Krallıklarımızın barışı için.

Blossom : Tabikide HAYIR! Bubless o prensle evlenmek için afedersinde benim manyamış olmam gerek.

Bubless : Ama krallıklarımız?

Blossom : Bubless bence babamda benimle aynı düşünüyor.

Bubless : Tamam öyle diyorsan.

/Kral Utonium'un Odasında\

Kral Utonium\Ne yapmam gerek bu barış anlaşmasına ihtiyacımız var herkesin ihtiyacı var. Öte yandan fikirlerini değiştirmeleri çok büyük bir sorun oldu. Bubless'ı ikna etmiştim ama Blossom'ı ikna ediceğimi sanmıyorum. Bu anlaşma olmayacak gibi sanırım artık bir karar vermem lazım.

Yazar/Kral Utonium Bütün Gece Bu Konuyu Düşündü Ve En Sonunda Bir Karara Vardı. Acaba Kararı Neydi?






•~21. Yüzyıl Prensesleri~• /PPG×RRB\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin