Čauky já jsem Anet Cittová je mi 17 a mám štíhlou postavu dlouhé hnědé vlasy a takový " klučičí " styl. Jsem pro všechnu srandu, ale někdy je to prej až příliš nechápu je. Bydlím s rodičema v Praze a chodím na SŠ. Můj vztah se školou no to radši ani nemluvím, ale jinak ve třídě se bavím se všemi. Mám kamarádku Markétu, která chodí se mnou do třídy a je stejná chováním jako já, takže už asi víte, co všechno musíme dělat. Jezdím na skatu. Mám ráda průsery a štvát lidi a hlavně mého brachu Dominika Cittu. Můj brácha je skoro to samý jako já, ale akorát mu je 28 a živí se hudbou. Taky miluju hudbu, ale nikdy bych si netroufla na to dělat rap nebo začít jen tak zpívat, ale jsem ráda za to, že alespoň Dominik odhodlal dělat hudbu.
Teď zpět do reality :
Ráno kurva jakej negramot mi volá?! ? " začnu ječet, když slyším vyzvánět můj mobil a hned vidím nejlepší bráška 😌 🥰, jestli se ptáte, proč mám bráchu takhle uloženého, tak vám rychle odpovím, takhle se pojmenoval sám a ja jsem líná si ho přejmenovat.
,, Co chceš spímm ", řekla jsem v polospánku.
,,Trpaslíků víš, kolik je hodin? A ty ještě spíš tak ty jsi jiná vážně " říká mi brachá, kterému je do smíchu. Podívám se na hodiny u mobilu je teprve 1 odpoledne a on mě budí.
,, Jdi do prdele stožár, vždyť je 1 a to je ještě brzo a už mi konečně řekneš, co si potřeboval? " říkám, pěkne nepříjemně, protože nemám ráda to, když mě někdo budí.
,,Jsi příjemná zase no jen to, že pojedeš ke mně na prázdniny, protože rodiče jedou na nějakou pracovní cestu nebo co a ty jsi ještě malá, takže by tě neměl kdo hlídat, takže teď strávíš prázdniny u svého nelepšího bratra " jak to dořekl, tak jsem rychle vstala z postele.
,,Ne tak to ne silně protestuju a já a malý dítě? Ses posral, vždyť je mi za měsíc 18 tak, co děláš ", řekla jsem naštvaně, protože nemám ráda, když mi furt říká, že jsem malý dítě.
,,Pozdě ségra ve 3 jsem u vás tak paaaa " říká mi ale než něco stavím říct závěsí.
,,Ahhhhh to prcam " a šla jsem ještě spát. Vzbudila jsem se a koukla jsem na mobil bylo 14 : 56 asi čas na to se jít připravovat, řekla jsem si sama pro sebe. Nechce se mi jet někam jinam na prázdniny vždycky jsem venku s kámošema, ale teď musim jet do Pardubic, vždyť tam nikoho neznám. Oblékla jsem si tohle :A se skatem jsem šla dolu říct bráchovi to,že nemám ani zabaleno. Když jsem scházela poslední schody,tak jsem zahlédla i nějakou holku.
,,Čau brachaaaa!!!!" Křičela jsem na něho.
,,Čau segraaaa!!!!" Křičel nazpátek. Šel mě obejmout a taky nesměl chybět náš pozdrav který jsme vymysleli, když mně bylo 5 a jemu 16.
~pokračování příště lásky~
Ahoj, vítám vás u nového příběhu doufám, že vás bude bavit.
⚠️vulgarismus,chyby,smyšlené informace a příběh⚠️
ČTEŠ
Jenom lži?
FanfictionSestra Nik Tenda, která přijede na prazdniny,ale co se stane pak? ⚠️vulgarismy,vymyšlený příběh⚠️