,,Ségra chci ti někoho představit " řekl a hned si propletl ruce s tou holkou.
,,Ahoj ja jsem Jana a jsem přítelkyně tvého bratra " řekla docela " namyšleně ".
,,Bro já jsem si všimla, víš, nejsem slepá " v tu chvíli, co jsem to řekla, tak jsem dostala pohlavek od Nikolase.
,,Au ses posral to bolí, vždyť jsem nic neudělala " řekla jsem a u toho jsem si hladila hlavu.
,,Nebuď drzá a chovej se k moji lásce slušně a taky bych byl rád, kdyby si se představila "řekl.
,,Jsem Aneta, ale pro cizí Anetka " řekla jsem ji a docela se zarazila, ale ja za to nemůžu tohle je proste můj humor.
,,No dobrý už stejně to s tebou nemá cenu tak už pojď " řekl mi bratr otrávěně.
,,Hele ještě něco brácha no ja ještě nemám zabaleno " řekla jsem a on se na mě podíval tím stylem, jestli si nedělám prdel já jen zavrtěla hlavou a šla jsem zpátky do pokoje si zabalit.Jsme u bytu a Dominik hledá klíče.
,,Než ty to otevřeš tak mi bude 129 " řekla jsem a hned mi dal pohlavek. Konečně otevřel a pustil mě dovnitř rozhlédla jsem se kolem a vážně tenhle byt je nádherný, ale nějak moc místností tu je myslela jsem si sama pro sebe.
,,Jo, abych nezapomněl, bydlí tady se mnou ještě moji kamarádi " řekl mi úplně v pohodě, jenže ja už jsem byla tak vyčerpána, že už jsem na to nereagovala.
,,Kde mám pokoj? " Zeptala jsem se.
,,Na konci chodby černý dveře " řekl mi a šel do kuchyně. Jen tak vyjdu schody a docupitám do teď mého pokoje. Otevřu dveře a vidím, pokoj se zdi plných plakátu a desek strašně velkou postel stůl a další věci.
,,Ten pokoj je strašně hezký " řeknu si sama pro sebe. I když je asi jen 5 večer tak jsem unavená, takže si jen dám skate do rohu místnosti a batoh hadím neznámo, kam pak jen sebou příštím do postele a usnu.Ráno :
Vzbudím se a jdu do kuchyně pro pití, ale najednou na mě někdo vybafne je to Jakub.
,,Ty demente pici ja jsem malém, dostal infarkt kretene " říkám Jakubovi, který se směje a valí na zemi. No, s tím, že tady nikoho neznám jsem trošku lhala, znám se s Jakubem Tomáškem a Hasanem, ale nevěděla jsem o tom, že tady budou bydlet.
,,No tak tebe jsem strašně dlouho neviděl, jak se máš co škola? " Ptá se Jakub po tom, až se uklidnil. Povídali jsme si pěkne dlouho, protože bylo odpoledne a ja jsem šla sama ven, i když mi brácha řekl ze, půjde se mnou, ale ja odmítla, chtěla jsem jít na skate a taky si nějak pročistit hlavu.Už asi hodinu se učím fakie 360 shove it a furt mi nejde akorát v tom mi zavolá Markéta tak to zvednu.
,,Čau nejdeš ven? " Ptá se mě.
,,Hele nemůžu jsem u brachy " říkám ji.
,,Proč si mi to do prdele neřekla, že jsi jela někam do řiti " říkám mi docela nastaveně.
,,Sorry včera jsem byla unavená a dneska jsem na skatu " říkám ji.
,,Jo jasně, ale napsat si mi nemohla ", říká mi ironicky.
,,Do pice a ty si můj bracha ze ti musím vše říkat už mě to vážně nebaví " říkám ji to pěkně naštvaně.
,,Tak mě to asi zajímá ne " říká mi.
,,No tak teď jsem ti to řekla čau " říkám ji, a než stihne něco říct, zavěsím. Radši jsem ji zavěsila, protože se nehodlám jste vic nasrat, a proto beru skate a jedu " domu ". Už jsem doma a na nikoho nemluvím dneska na to vážně nemám náladu, a proto se jdu vysprchovat a spát.
~pokračování příště ~Ahoj tady je další kapitola je docela nudná, ale co už no.
⚠️chyby a vulgarismus⚠️
ČTEŠ
Jenom lži?
FanfictionSestra Nik Tenda, která přijede na prazdniny,ale co se stane pak? ⚠️vulgarismy,vymyšlený příběh⚠️