Probudila jsem se odpoledne a už hned jsem věděla, že nemam na nic náladu,takže jsem zůstala v posteli teda do ty doby,než jsem potřebovala na wecko.
Ahhhhh všechno je tak otravný.
Jdu na wecko, ale jsem docela ještě v polospánku,takže zakopnu a dam hubu,ale to ještě není vše teď na mě skoro cely label koukal, jak na kreténa,ale to už jsem protočila oči a rychlosti turba byla na wecku.
No dobrý cesta o tom,jak jsem šla chcat,jste všichni chtěli vědět no...Čtvrtek
Vzbudila jsem se docela brzo,takže dneska špatná nálada byla pryč teda,dokud mě nikdo nenasere.
,,Nene šípková Růženka vstala" říká můj strašně vtipný bráška.
,,Nene stožár se oholil"odpovídám ve své vtipné náladě.
Radši nic neodpověděl,protože věděl, že to se mnou nemá cenu.
,,Co budeme dneska dělat?" Ptá se Tomášek.
,,Pojedeme do bazénu?" Říká Citta.
,,Anoooo to je nejvíc se divím,že si to vymyslel ty Citta" odpovídám.
,,No dovol náhodou moje všechny nápady jsou super" řekl uraženě Nik.
,,To už radši komentovat nebudu" říkám vtipně a radši odcházím do pokoje, abych si zabalila.
...
Už jsme u bazénu je tady Js,Jakub,Tomášek,Zoot a samozřejmě že já.
Dominik jde do bazénu, a proto teď nastala moje příležitost,když už byl v bazénu, tak jsem se rozběhla a skočila na něj,ale než se vynořil,tak jsem vyběhla a hned za mnou Citta.
,,Cittová, až tě chytnu tak si v pici" mi říká můj bráška,který za mnou běží jak déžo. Musí to vypadat strašně vtipně, když borka,která má 167cm,běží před jejím bratrem,který má 197cm.
Nakonec to Citta vzdal,vůbec mě nechytl a nehodil do bazénu vůbec.Doma
,,Nech toho Aneto" říká mi Jakub,když jsem mu vzala čepku.
Hned jak dokončil tu větu tak jsem se po něm rozběhla, protože ví,jak nesnáším,když mi někdo říká "Aneto" vim,že je to moje jméno,ale je to takový divný.
Když jsem ho chytila,tak jsem ho začala štípat,protože to nemá rád,takže se mi omluvil, i když poprvé úplně nechtěl, ale když viděl jak držím otevřenou becherovku nad dřezem tak si to rychle rozmyslel a omluvil se mi.Všichni teda já,Jakub,Dominik,Tomášek a Hasan jsme se rozhodli kouknout na nějaký film,ale ja byla tak unavená, že jsem usla v Dominikovo náruči a jen si pamatuju to, jak mě Dominik přenesl do postele a pak jsem znovu usla.
~pokračování příště~
Čauky lásky vim ze už déle,jak 2 měsíce nevyšla kapitola,ale úplně ne vždy jsem měla náladu a nápady psát.
ČTEŠ
Jenom lži?
FanfictionSestra Nik Tenda, která přijede na prazdniny,ale co se stane pak? ⚠️vulgarismy,vymyšlený příběh⚠️