Pátek
Vzbudím se v 11 jdu si udělat hygienu a pak jdu do kuchyně, kde vidím svého bratra jak líbá svojí přítelkyni, nemůžu odpustit svojí poznámku,tak mu jí v klidu řeknu a čekám na jeho reakci.
,,Přede mnou jí ohnout nechceš?" zeptám se ho v klidu a čekám na jeho reakci, ale dlouho jsem čekat nemusela, protože hned, co jsem to dořekla tak mě přehodil přes rameno, i když jsem mu mlátila do zad tak šel se mnou do koupelny, kde mě dal pod studenou vodu.
,,Ještě jednou Cittová a nebude to jen studená vana" řekl, když se mi smál do obličeje.
,,Co,pošleš mě k Zootovi na týden?" odpovídám a přitom se snažím dostat z vany.
,,No, dovol náhodou u mě je to super"odpovídá uraženě.
,,Já vím pane džut"hned, co jsem to dořekla, tak jsem začala utíkat, protože mě začal nahánět můj plešatý kamarád.
,,Kurva Citta schovej mě"říkám svému bratrovi ale, než stačí cokoliv říct tak ho Zoot svalí na zem, a já se začnu smát.
,,Ty debile, co kurva děláš?" ptá se Robina můj brácha.
,,Já myslel, že jsi Anet"odpovídá mu a já chytnu ještě větší záchvat smíchu.
,,Kámo tak to nené však on má 2 metry a já metr 70 to nejde přehlídnout"vysměju se Zootovi do ksichtu.On místo toho, aby mi něco řekl tak mě vzal na rameno a hodil mě zase do studený vody.
,,To už si ze mě děláte kurva prdel né? píčí" volám z koupelny a jen slyším všech smích.
Uplynulo pár hodin od studený vany...
No, napadlo mě si půjčit Nikovo mobil jako odplatu, zapomněl si ho tady, když šel do studia heslo bylo jednoduché, ale co mě zarazilo, byla fotka Jakuba ve sprše na tapetě no,ale to radši rozebírat nebudu.No, trošku jsem mu pozměnila jména u čísel,ale jen trošku.Po chvíli přišel Dominik,Jakub,Tomášek,Zoot ostatní se prý vrátí až večer.Viděla jsem Dominika, jak si bere do ruky svůj mobil a začíná si s někým psát.
,,Ty kundo, proč mi píšeš to, abych se u tebe stavil, že ti chybím"ptá se Jakub Nika. V tu chvíli se na mě otočí Nik a já už vím to,že jsem v píčí takže začnu rychle utíkat tak, aby mě stožár nechytil.
,,Počkej, až tě chytím ty malá stvůro" říká mi Nik a přitom mě stále nahání všichni se smějou.
,,Kdo ti říkal,aby si psal Jakubovi" říkám a u toho se směju,ale hned jsem hodila hubu, takže mě Nik vzal a začal mě lechtat,málem jsem se počůrala smíchy.
Byla jsem strašně unavená, takže jsem usla na zemi, když jsem se s ostatními koukala na film.
Kratší kapitola lásky.
ČTEŠ
Jenom lži?
FanfictionSestra Nik Tenda, která přijede na prazdniny,ale co se stane pak? ⚠️vulgarismy,vymyšlený příběh⚠️