2.

168 4 0
                                    

Ten kluk na mě taky Koukal jako na svatý obrázek ale já jsem nebyla schopna slova.
"Dobrý den pane Moormeier! Moc jsme se na vás těšily!" Řekla s falešným úsměvem matka.
"Ano ano těšily jsem vaše velká fanynka Paytůnku🤩" řekla nechutně Cierra
"Dobrý den Birdsongovi🙂" řekl asi Payton a koukl se na mého NEVLASTNÍHO otce.
"Smím vás opravit pane? My všichni nejsme Birdsong takhle ta nádhera je Davis, a docela nás tím urážíte" řekl vystrašeně  "Táta"
"Ouu to jsem nevěděl takže takhle holka je Davis?" Řekl a ukázal na Cierru.
"Paytůnku! Já jsem Cierrka Birdsong asi jsi to špatně pochopil tak táta nádhera byla myšlena jako hnuska a jediná hnuska je tady Bellyna" dořekla svůj monolog a Payton se pro sebe uchechtl.
"Já vidím hnusku jenom vedle sebe ale bez urážky Cierro" řekl trochu rozesmátě.
"Pane tohle si k naší Cierrce nedovoluje ale nevadí pojďme jíst😊" řekla matka s úsměvem.
"Dobře jenom slečna Davis není vaše dcera? Nevím jak to mám chápat😅" zeptal se Pay slušně.
"No je to dcera moje a mého bývalého😌" řekla matka
"Ahaa tak děkuji za vysvětlení" řekl hot hlasem.
Božínku marja to je nejvíc úžasný člověk na planetě!

Takže teď si sedáme ke stolu a Cierra se ptá kde chce Payton sedět.
On si sedne přesně naproti mně. No super nejhezčí kluk mě uvidí jíst.
"Tak já nandám" ozve se matka.
Kouknu na salát a to snad ne! Není dokonale ozdobený😩 tohle mě bolí vidět protože jak jsem říkala. Záleží mi na detailech🥲

Matka každému nandala ale samozřejmě mě ne. Takže jsem si nandala sama. Vzala jsem si jenom 3 polévkové lžíce protože nemám hlad. Aby jste si nemysleli tak jíst dostávám to jo ale moc toho nesním.
"Mohu?" Zeptá se Payton a matka přikývne.
Payton vezme kopu salátu a flákne mi ho na talíř. Já se na něj pouze udiveně kouknu.
"Budete mít hlad" řekne a usměje se. Aaaaaaaa sakra ten úsměv! Hezčí jsem neviděla🤤
"Ale já nemám hlad" řeknu trochu zakoktaně.
"Ale joo máš dceruno" řekne matka a věnuje se jídlu.
Dobře tak si tam to jídlo nechám ale nesním to. Takže všichni jsme po jídle a jak jsem říkala snědla jsem 3 polévkové lžíce.
Payton vypadal trochu naštvaně ale nechtěl to na sobě dát znát.
"Tak já už půjdu moc rád jsem tady poobědval dnes do večera by vám měli přijít 2 papírky které Cierra a..." přemýšlel nad mým jménem. Ano trochu to zabolelo
"Bella" řeknu tiše že nikdo neměl šanci to slyšet
"A Bella musí do zítra vyplnit, váš dům se mi líbil nejvíc takže jedna z nich půjde semnou" řekl klidně a odešel.
No dobře tohle jsem nepochopila každopádně opravdu nám večer přišli papíry kde jsme každá měli jméno.

Mafia styleKde žijí příběhy. Začni objevovat