Ini pengalaman aku dengan anak sepupu aku,Aku panggil dia dengan nama Apiz.Si apiz ni dia anak kepada cousin aku sendiri dan umur aku dengan cousin aku masa ni tersangatlah jauh sebabnya masa kejadian umur si apiz baru 12tahun dan aku 13tahun tak jauh beza pun,Aku dengan apiz agak rapat macam mana aku dengan sepupu yang lain,Di sebabkan aku ni suka berkunjung ke rumah tokwan aku,Rumah si apiz pulak belakang rumah tokwan sahaja. Aku tak tahu la korang macam mana dulu tapi aku ni suka lepak rumah saudara2 aku,sampaikan tidur dekat rumah diorang sama juga perangai cousin2 aku yang lain ni.
Berbalik dengan cerita apiz,dia ni berbadan biasa jer takde la gemuk macam si rizal, Sama macam aku dengan rizal,Bila aku dah suka aku akan buat hubungan jadi slow2 rapat . Apiz ni pulak jenis tak memilih kawan,lagipun aku banyak tolong dia dalam banyak hal.
Perihal bermula apabila aku berkunjung ke rumah apiz dan masa ni aku melawat dia sebab dia baru jer bersunat aka berkhatan. Nak di jadikan cerita apiz ajak aku teman dia kat rumah,Walaupun abah dan mak dia ada cuma dia akan lebih suka bila aku ada dan dia boleh ajak buat kawan,Btw apiz ni anak sulung dan dia satu2nya anak lelaki dan ada 2 orang lagi adik perempuan yang masih kecil. Aku ni pulak dah jadi macam abang2 dia lah sebab akulah tempat dia nak mengadu kalau ada masalah semua. Malam tu aku lepak kat rumah si apiz nie sambil layan tv,masa tu tv show pasal GUsti,biasalah layan gusti sambil cuci mata tenguk badan lelaki tak berbaju dan bonjolan kote yang tak berapa nampak tu,Masa tu aku bertiga dengan abah si apiz ni layan gusti,duk bersembang itu ini tiba apiz cakap dia mengantuk dah,Masa ni baru hari ke 2 apiz bersunat. Apiz panggil aku dengan panggilan ABANG.
Bang,aku tidur dulu ya ngantuk sangatlah malam ni semalam dah la aku payah nak tidur,kote ni berdenyut cakap apiz kat aku, Haa tula kau piz suka sangat langgar pantang makan berjaga tapi time nak berjalan tu tak boleh bawak bersabar,kan bengkak baru kau tau azab dia macam mana usik aku. Korang faham2 jela kalau bersunat ni banyak pantangnya bukan sebab permakanan sahaja. Aku ralik layan gusti sampailah dah sejam si apiz ni tidur. Masa ni abah dia dah masuk tidur tinggal aku sorang kat ruangtamu,aku tak sanggup nak sambung layan cerita lain sebab masa tu dah jam 12 malam dan aku ni agak penakut masa tu dengan suasana sunyi,lagi2 rumah kampung kan.
Aku jalan perlahan2 ke arah bilik apiz maklumlah rumah papan silap kau pijak lantai yang berbunyi tu kadang2 seram dan boleh menganggu tidur orang lain,Bilik dia ni ada katil double decker muatlah untuk 2 orangkan,katil ni ada kelambu maklumlah rumah papan nyamuk pun agak banyak walaupun kau dah bakar ubat nyamuk hijau jenama FUMAKILLA,masa aku masuk bilik apiz dah nyenyak tidur dengan tak berbaju berkain pelikat biasalah orang bersunatkan dengan tali yang terikat di katil.
aku terjaga dalam tengah2 malam masa tu aku lupa jam berapa sebabkan aku rasa panas sangat malam tu , patutlah apiz tak berbaju dia pun tak tahan,Aku turun perlahan dari atas katil ke bawah dan mula ke tandas,Biasalah bila kau dah terjaga malam kan tiba2 pundi kencing jadi senak nak membuang,selesai buang hajat aku masuk semula ke bilik. Masa aku nak naik tangga kecil ke katil atas, aku terpandang apiz sebab aku nampak kaki dia dah terkeluar dari katil,Haishh kau ni apiz tidur memang takleh duk diam2 ke cakap aku dalam hati sambil betulkan kedududakan kaki dia,Dalam aku betulkan kaki dia aku dengan tak sengaja terselak kain pelikat apiz agak tinggi sampai aku nampak kote dia , Masa ni aku telan air liur ,kote apiz biasa jer biasalah umur 12tahun comel jer dengan kesan bersunat masih merah dan nampak kesan jahitan dengan ubat kuning, Tiba2 aku rasa kote aku mengeras,Aduh ya ampun kenapalah masa ni aku terpandang,Tiba2 aku dengan suara dari belakang ....
Kenapa tu Bob ? Aku tersentak sebab abah apiz tegur aku, ermm takde apa apiz ni tidur buas sangat sampai kaki dah jatuh celah katil ni ujar aku, Abah dia terus pusing dan masuk bilik semula, Bodohnya aku ralik sangat tenguk kote si apiz ni sampai abah dia jalan ke bilik pun aku tak sedar. Aku berpaling semula ke arah apiz dan dia masih tak sedar yang aku ni dah tenguk kote dia,Ya ni adalah kali pertama aku tenguk kote dia selama aku berkawan dan lepak tidur rumah dia. Ikutkan masa tu aku nak pegang kote apiz ni tapi aku fikirkan dia bersunat dan dia mungkin terjaga jadi aku batalkan niat untuk kacau dia malam tu tapi aku dah ada rancangan lain bila dia dah sembuh nanti ..
Malam tu adalah permulaan di mana aku nak buat lebih daripada malam aku tengok kote apiz dan aku ada niat tersendiri yang akhirnya menjerat diri aku sendiri, korang mesti nak tahu apa rancangan aku kan ... Cerita akan bersambung ke PART 2.Kalu suka sila vote dan bagi komen,aku sedia terima segala ulasan korang , Cerita aku agak meleret, tak semestinya terus ke arah bab 18sx , Sebab aku akan cuba sampaikan setiap part yang aku lalui dengan lebih detail.
TERIMA KASIH untuk vote dan komen korang.
YOU ARE READING
Tak sangka dia pun sama.
RomantikAku tak sangka kejadian yang pernah aku lalui sebelum ini hanya permulaan siapa diri aku sebenarnya. Cerita kali ni berkenaan aku dengan Anak sepupu aku.