Nafsu songsang Part 6

2K 27 17
                                    

Tiba2 baju yang aku pakai di tarik ke atas menutup muka aku dan kedua-dua tangan aku di kilas erat,aku hanya terdengar bisikan di telinga aku . "Aku tahu apa yang jadi semalam" aku cam suara tu tapi takkan dia kot ...........

"Bang" MAAF AKU BANG !! , kali nie baju aku terus di tarik ke atas sampai terbuka dan aku dapat menatap muka ADI yang memandang sinis ke arah aku. "Haa tau takut baru gertak sikit dah cuak kau yer Bob". Aku masih terdiam sambil menatap muka adi , kali ni perasaan aku bercampur , "matilah aku kali ni kalau dia bagitahu cousin aku pasal apa yang aku dah buat semalam" .

Aku mintak maaf pasal semalam,aku tahu apa yang aku buat tu ,tak sempat aku abiskan ayat adi membalas. "takpe aku suka" . Terbeliak mata aku masa tu perasaaan bercampur takut,suka macam2 lagilah ,aku hanya terdiam seketika sampailah adi cubit tetek aku keras. "Aduhhhh ... sakit bang" . Dari malam pertama aku tidur sini aku dah tahu masa kau pergi tandas malam tu.Tapi malam tu nasib kau tak buat apa-apa sebab malam tu aku tidur luar kalau orang lain nampak abislah kau.Sebab tu aku saja tumpang tidur bilik apiz aku nak tengok apa jer yang kau nak buat .. hehe gelak adi malam tu . "Aku terdiam sambil menatap muka hensem adi,bulat comel haishh geram aku. "Bang boleh lepaskan tangan aku tak ?" balas aku .. "Boleh jer tapi aku nak pegang kau punya pulak ".

Adi dengan cepat terus tanggalkan kain aku,sekarang aku dah telanjang depan adi terbaring kaku macam kena pukau, " wahh xsangka besar kau punya " semalam aku tahan jer masa kau dah pegang aku punya,nak buka mata tengok pun tak sempat tiba2 ada yang datang ke bilik terus kau stop apa yang kau buat malam tadi. Aku tersenyum malu campur bangga. Adi melancap aku perlahan2,aduhh memang nikmat sebab kali pertama aku kena lancap tangan orang lain pulak tu. "Bang terpancut aku nanti kalau lama2" , "takpela  anggap jela aku balas balik apa kau buat semalam sambil dia ketawa kecil" . Aku selang seli tengok ke arah apiz risau pulak budak ni terjaga dengar perbualan aku dengan adi dalam bilik,yelah tadi pakcik dia kat luar tiba2 masuk dalam bilik pulak. 

Adi lucutkan kainnya dan terus mengurut2 konek dia yang keras tu,aku dapat lihat kepala konek dia yang merah dan lebihan kulup tu, "Aku tau apa yang kau fikir tu gelak adi,pelik erk tengok konek aku macam ni ?". "Haah betul aku nak tanya jugak ni nape ada kulup lagi tu balas aku " Dulu masa sunat,aku sunat dengan tok mudim aku tak sangka pulak dia potong sikit jer sampailah aku dah meningkat dewasa , kulit konek ni dah lebih pulak sampai tutup kepala konek ni . Aku takut nak pergi sunat sekali lagi last2 aku biar jer , sekarang kau kena simpan apa yang kau tengok ni sebab kau dah tahu,aku malu jugak macam konek budak2 kan dah lah kecik. "Tapi aku suka balas aku spontan!".

Kalau kau suka boleh tolong aku? tanya adi , Apa bang? .. "Hmm kau isap konek aku bole?"  Aku terdiam seketika ... tapi bang aku tak pernah buat balas aku, Adi dengan pantas terus pegang batang aku dan mengurut lembut dan batang konek aku mula mengeras,dengan tersenyum sinis adi terus meletakkan hujung kepala konek aku di bibirnya,dia menjilat2 kepala konek aku dengan perlahan, masa nie perasaan aku bercampur suka,takut sebab aku macam tak terfikir akan jadi macam ni. "kenapa ? muka kau macam takut2 ni tanya adi, "Aku tak biasa bang". Kau layan jer bob,nanti kau tahu nikmat dia macam mana.

Kali ni adi masukkan seluruh batang konek aku dalam mulutnya,dia seperti dah terbiasa melakukan aksi begitu,satu perasaan yang baru , aku mengerang kesedapan,adi hanya tersenyum sambil memicit2 telor aku sampaikan aku terpaksa mencengkam tangannya sebab aku dah rasa amat senak , Muka adi nampak puas sebab dia dah dapat apa yang dia nak,adi masih mengulum konek aku sambil dia melancap konek dia yang mengeras,aku dapat rasa satu kenikmatan yang tak pernah aku bayangkan. "sedapkan bob" sambil gelak kecil si adi memandang muka aku yang menahan kesedapan.

Sekarang adi beralih dengan menjilat telor aku,kedua "ball" aku adi kulum membuatkan aku sedikit mengerang kerana rasa senak campur sedap,adi memang rakus dan pandai bab menjilat,adi sambung mengulum konek aku yang dah keras abis,tiba2 adi bertanya pernah tak masukkan sesuatu kat bontot kau bob ? tak pernah bang balas aku. 

Ohh "virgin" lagilah ni yer adi ketawa kecil sambil memandang bontot aku,Aku masa ni masih blurr dan tak tahu apa maksud adi sampailah adi suruh aku pusing dan menonggeng ke arahnya aku dapat rasa ngilu dan geli bila adi mula menjilat2 bahagian lubang bontot aku,hanya seketika aku suruh adi berhenti kerana tak tahan rasa geli dan adi terus berhenti daripada menjilat tapi dia dengan perlahan masukkan jari ke lubang bontot aku,aku dapatkan rasa ke nikmatan yang aku tak pernah rasa walaupun agak sakit,Adi berhenti daripada masukkan jari ke bontot aku sambil bertanya sedap ke tak ? aku hanya tersenyum dan bagitahu adi aku belum pernah rasa macam ni dan apa yang adi buat satu perkara baru bagi aku masa tu. 

"Bob boleh tak kau pancut  dekat aku?" tanya adi, aku menganguk dan mula baring semula dan melancap,adi macam biasa menjilat telor aku sampai aku rasa nak pancut,"Bang" aku dah tak tahan ni,adi dengan rakus terus mengulum batang konek aku, argghhhhhhh aku tak sedar aku keluarkan suara mengerang yang agak kuat mujur apiz tak sedar , memang banyak aku pancut malam tu sampai meleleh keluar dari mulut adi,tapi adi tanpa rasa geli terus telan air mani aku dan dia menjilat sisa air yang ada di konek aku sampai aku rasa ngilu yang amat sangat.

Malam tu aku sangat puas dan adi adalah orang pertama yang melayan aku sedemikian,sebelum ni aku hanya berniat nakal dengan apiz tapi tak sangka pakcik dia si adi mempunyai minat yang sama seperti aku,  selepas kejadian malam tu hubungan aku dengan adi jadi makin rapat sampailah adi membuka satu rahsia yang tak di sangka dan membuatkan aku mengatur plan seterusnya .... 


TQ untuk komen dan vote ,  aku mungkin berehat seketika daripada wattpad sebab ada masalah kesihatan dan bila dah rasa okay semula aku akan sambung semula NEXT part atau mulakan Cerita baru iaitu ZAMAN SEKOLAH AKU ... sebab masa sekolah pun aku ada kisah aku dengan kawan2 kelas. Apa2 pun terima kasih sangat2 untuk komen dan vote,sebab komen dan vote lah aku semangat nak karang cerita ni . Terima kasih banyak2 korang. 


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tak sangka dia pun sama.Where stories live. Discover now