Dobrý deň volám sa Mathew Schmid.Mám 17 rokov a som už tretiak na strednej škole.Nemám žiadnych kamarátov.Poviem vám prečo.Cez leto keď sme išliz rodinou na výlet dostali sme sa do veľkej havárie.Mal som šťastie, prežil som tu haváriu ale rodičia a brat nie,zomreli.Dalo mi to veľkú ranu,uzavrel som sa do seba a z nikým som sa nebavil.A poviev m vám nebolo to príliš prijateľné.No som v kóme celé leto a keď som sa prebral všetko to začalo.
1,.9 2021. Nemocnica
*Kde som, prečo má tak bolí hlava a prečo mám.niečo zapichnuté v ruke?*
Zrazu som počul otvorenie dverí.Bola to sestrička a povedala.
Dobrý deň, vyzerá to že ste už hore.
Koľko som bol mimo?
Dva mesiace?
Počkať čo?Čo sa mi stálo?
Vy si nepamätáte?
*Zrazu mi v hlave prebehli spomienky z havárie ktorú som zažil.*
Hej sestra kde sú moji rodičia a brat?
*Pozerala sa mimo mňa a povedala koktavym hlasom."
V.vaši rodičia. a brat.no.
No?!
Neprežili to.
Čo? Robíte srandu však!? Však je to vtip?
*Odvracala od mňa pohľad
Je to pravda.
Odíďte!
Čo prosím?
*spýtala sa ma.
Hovorím odíďte! Hneď!!
*Bola vystrašena z môjho hlasu a radšej odišla z izby a nechala má samého.
To nedáva zmysel!Vydel som ich živých nemôžu byť mŕtvy!
*Začal som všetko okolo seba rozbíjať a ničiť až mi praskli nervy až som povedal
slová ktoré som ľutoval do konca môjho života.
Nenávidím tento svet! Jednoducho ho zničim,Zobral mi najdôležitejšie veci v mojom živote!
*Keď som to dopovedal začal okolo mňa svet miznúť.
Kým.som si to uvedomil okolo mňa nebolo nič.Bola to úplná prázdnota.
Kde to som?
Čo sa stalo?
Cítim sa úplne inak ako keby som tu už bol.*
Pozrel som sa na svoje oblečenie a zistil som že nemám už na sebe nemocničné oblečenie ale nejakú šedú vojenskú uniformu.
Škoda že sa nevidím zrkadle,mohol by som zistiť čo mám na seba.
*Zrazu sa predomnou objavilo zrkadlo.
Aaaa.
Počkať prečo sa lakam je to iba zrkadlo ale odkiaľ sa to vzalo.
*Keď som sa videl v zrkadle nemohlo som uveriť čo vidím.
Počkať čo to mám na sebe,to je vojenská uniforma, počkať to je SS uniformá?Prečo som skurveny SSsák a prečo ju mám na sebe?A čo to mám pripnuté na krku, počkať to je železný kríž s mečmi a diamantmi?
Neviem prečo to mám a prečo takto som oblečený ale zatiaľ si to nechám.Dúfa.m že sa odtiaľto dostanem
*Po asi 20 minútach skúšania sa dostať preč som to nevydržal.
Kurva, prečo?Som tu uveznený ja to tak nevadim keď som niekde kde to nepoznám.
*Buchol som si rukou po kolene keď predomnou sa objavila obrazovka .
Počkať čo to je?
*Pozeral som sa na tú tabuľku kde boli napísané veci o mne.
Meno: Mathew Schmid
Status: Führer,God,Creator
LV:Intimity
Zbrane a schopnosti: Všeličo
Vek:Ifinity
*Keď som si to prečítal bol som v šoku.
Som Boh ale ako je to možné že z obyčajného chlapca ako ja sa stane Boh,rovno aj stvoriteľ ale čo znamená to že som Führer? Počkať povedal som to nemecky? počkať aké jazyky ovládam.
*Stlačil som tlačidlo info a keď som sa pozrel aké jazyky viem ovládať skoro mi padla čeľusť.
Ja viem rozprávať všetkými druhmi jazyka no to je novinka.
Takže som ,Tvorca a Führer.Počkat
, keď som tvorca ale aj Boch môžem vytvoriť všeličo ale čo,HM?
*Zrazu mi v hlave prebehla myšlienka.
Počkať veď môžem si vytvoriť hoci čo tak si vytvorím svoje Nemecko podľa seba
*A tak som si vytvoril svoje vlastné Nemecko.
YOU ARE READING
Germania
FantasyNepodporuje nacizmus alebo iné fašistické vecy.Je to iba pre zábavu.A keď bude tretia ríša prenesené do iného sveta superveľmoc.