Generál Mantuffel'Naš Vodca mi povedal aby som prebral 31 tankovú armádu na západe kde dostanem ďalšie pokojný od Maršala Rundstenda.Musim si túto úlohu splniť aby som mohol byť Maršal.
&Germania, Volkshale
Ja: Národní Sudruhovia a milí občania a vojaci.Nikdy v našej histórii sa sme nemali takúto krízu aká je teraz.Poviem vám to narovinu naša ríša bola z nevysvetliteľného dôvodu transportované do iného sveta.Tiež naše vojenské jednotky v zahraničí boli tiež transportované na naše územie.Ale neboj te sa ja a naša vláda rozhodla že nadviažeme prvé kontakty s novými krajinami.Ale to najdôležitejšie je čo?
Občania a vojaci: Najdôležitejšie je naša vlasť a ľudia ktorých milujeme a vážime si!
Ja:Aj keby nás napadli,my sa nikdy nevzdáme! Tretie Ríša bude ďalších tisíc rokov zkvietat a prosperovať,Sieť Heil!!!
Sieg Heil!
Sieg Heil!
Sieg Heil!&Po prejave vo vojnovej miestnosti &
Ja: Dobre páni,chcem všetky podrobnosti -vojenské, civilné a hospodárske.
Generál Rommel:Môj Vodca, naše jednotky sú pripravené chrániť našu ríšu pred vonkajšími nepriateľmi.
Ja:A čo tieto divízie čo sme poslali do susedných krajín?
Generál Rundstent:1,24 a 34 Tankova divízia boli presunuté objavené norimberku a 144 a 123 pešia divízia boli
objavené pri hamburgru.A to je všetko môj Vodca.
Ja:dobre takže wermacht nebude mať problémy,však?
Generál Rundstent:Áno môj vodca nebudú mať.
Ja:Dobre a čo luftwaffe a kriegsmarine?
Fieldmaršál Keserling: Všetky lietadlá a balistické rakety sú v pohotovosti môj Vodca,ako ste chceli preistotu keby nás napadli zo vzduchu.Generál Student: Námorné bombardéri a pozorovacie lietadla už hliadkujú v kruhu 100 kilometrov aby sa zistilo či tam nie je nejaká zem.
Ja:A naše zdroje?
Minister Speer: Veľké zásoby ropy sa našlo v sliezku,tak aj uran.Železo zas brandenbursku a ostatné suroviny v oblastí rýna a v Ostmarku.
Ja:Dobre takže ekonomika bude v pohode.
Poviem čo minister prikývol.
Ja: Páni chcem aby sa vytvorili prieskumne a diplomatické tímy, určite v tomto svete bude civilizácia tak by som chcel nadviazať nejaké vzťahy pokiaľ budú chcieť s nami niečo mať.
Generál Rommel: Môj Vodca,bude to pripravené, začnem pripravovať konkrétne vojenské jednotky na túto misiu.
Admirál Raeder: Pripravím Kriegsmarine môj vodca.
Poľný Maršal letectve Mitchel: Pripravím na túto misiu luftwaffe.
Ja: Dobre páni toto stretnutie je u konca,Sieg Heil!
Všetci v miestnosti:Sieg Heil!
Povedia keď odýdu okrem generála Waffen-SS Meyra.
Ja: Generál pripravte Waffen-SS,mislim si o týchto našich výpravách že sa niečo zlé strane.
Generál Meyer: Áno môj vodca.
Ja'Nikto mi nevezme moju ríšu ani mojich ľudí.Pokiaľ nejaká krajina tohto sveta bude chcieť vojnu, budem nemilosrdný.
Poviem si v misli keď odchádzam do svojej kancelárie.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Germania
FantasiaNepodporuje nacizmus alebo iné fašistické vecy.Je to iba pre zábavu.A keď bude tretia ríša prenesené do iného sveta superveľmoc.