Rádio führer: Dobré ráno občania ríše.Máme dôležitú správu.Dnes o deviatej vystúpi vodca.Nenechajte si tento výstup ujsť.Prajeme vám príjemný dnešný deň.Sieg Heil!
Volkshalle 9:00
Ja: Národní súdruhovia!
Dnešok je veľmi impozantný deň.Dneškom začína nová éra.Éra mieru a prosperity.Éra novej doby.
Aj keby dneškom alebo inými dňami nás napadol nepriateľ..My sa nikdy nevzdáme! Tisíc ročná ríša vždy zvíťazí!!
Sieg Heil!
Sieg Heil!!Sieg Heil!!
!!!HEIL FÜHRER!!!
!!!HEIL FÜHRER!!!
!!!HEIL FÜHRER!!!
!!!HEIL FÜHRER!!!
Po prejave som odišiel z pódija a zamieril som do vojnovej miestnosti kde mňa už čakali generáli.Generáli: HEIL Schmidt.
JA:HEIL GENERALS.
Páni sadnite máme o čom rozprávať.Po povedani si všetci sadli na stoličky.
Boli tam generál Manstein,Rommel,Guderian,Kesserling,
Raeder,Leeb,Model a Student.
Ja: Takže páni,som sklamaný.Prečo není naša armáda prípravená.To vám dávam takú ťažkú úlohu!
Model: Môj vodca,popravde..
Student:Boli tu hádky z SS, že kto dostane
vojenský materiál.
Ja:A to neviete povedať,že ste dostali rozkaz odo mňa že wermacht dostane ako prvý zbrane,tanky a lietadlá.Kôli vám musím napraviť vaše chyby.
Generáli!Ste všetci degradegovany za trest neposluchnutia rozkazu, takže odteraz ste všetci plukovníci ale nebojte sa není to zrada ale iba mierny trest.
Generáli:Ano, môj Vodca.
Takže vás nahradia iný a môžete ponúknuť tiež vy kto prevezmem vašu pozíciu takže ste prepustený.
Ja:Hej ty.
Strážca: Áno môj vodca.
Ja: Zavolajte sem generálmajora SS Lieta Meyera.
Strážca: Áno môj vodca.
2Stražca: Môj vodca, generálmajor čaká za dverami miestnosti pane a vyzerá to že nemá dobrú náladu.
Ja:Pustite ho dnu.
Keď prišiel začala byť v m pochmúrna nálada.
Meyer: Môj vodca, mám stať..
Ja: Áno.už o Tom viem generálmajor.Už sa to vyriešilo,a žiadam vás o jedno.Nehadaj te sa s nimi.Viete kde a kedy dostane SS zbrane.
Meyer: Áno môj vodca.
Ja'Su tupí alebo čo, nevedia že som zariadil už zbrane pre armádu a potom pre SS? Vážne musím si niekedy dať dovolenku byť fuhrerom je ťažké byť. A ešte je tu tá vec, ostatné štáty sa chcú pripojiť k tretej ríši.Hah veľa práce s novím územím.Tým naša hlavná postava celí deň riešila papiere a riadil krajinu .
Zrazu sa celá zem začala triasť.
A potom celá Tretia ríša zmizla z planéty.
^^O hodinu neskôr^^
Ja:Ach.Čo to bolo sakra?
V.tretej ríše:Pane ste v poriadku?
Ja: Áno som.
V.tretej ríše:Pane Maršali a Generali vás volajú a ľudia sú znepokojený.
Ja: Veď ma na veliteľstvo wermachtu, hneď!
V.tretej ríše:Áno môj vodca.
Keď naša hlavná postava prišla na veliteľstvo wermachtu.
Generáli, ministri:Heil Fuhrer
Ja:Heil Generali,sadnite si.Chcem vedieť čo sa stalo.
Gen.Manstein: Môj vodca, podľa našich vedcov sme boli prenesený do nového sveta.
Ja:A?
Gen.Rommel:Naše územie sa znížilo o 50%.(Okolo toho je more.)
Ja:Ježiši a čo naše ložiská rúd a ropy?
Minister poľnohospodárstva Beck: Môj vodca je to príliš zaujímavé.Síce sme stratili 50% územia ale napríklad železo môžme ťažiť vo veľkom vo východnom prusku.Veľké ložiská ropy boli nájdené v Bavorsku.Proste pokiaľ by som vám tu mal vymenovať všetky dôležité rudy a oblasti,bolo by to na mňa moc.
Ja:Dobre pán minister.A čo naše jednotky a skupine armád?
Gen Hoth: Môj vodca naše jednotky a skupiny armád boli tiež teleportované na naše územie a s nimi aj celé vybavenie.
Ja:húf aspoň že tak.No dobre, vyzerá to že sme v trocha ťažkej situácii a budeme musieť znova prejsť na vojenský priemysel,ale ako vieme náš priemysel je veľmi kvalitný.Takže. Vyhlasujem aby naše námorníctvo hliadkovalo vody okolo Ríše a naše letectvo bude spolupracovať musíme byť opatrný v tomto novom svete.Zajtra vystúpim vo Volkshale prejavom k ľudu aby som informoval občanov o tejto udalosti.
Generali, ministri: Nech žije Tretia ríša.
Generali a ministri:Nech žije náš Fuhrer.
ESTÁS LEYENDO
Germania
FantasíaNepodporuje nacizmus alebo iné fašistické vecy.Je to iba pre zábavu.A keď bude tretia ríša prenesené do iného sveta superveľmoc.