D.A-3

445 23 0
                                    

Herkese Merhabaa, 3. bölüm ile karşınızdayım...

Keyifli Okumalar Dilerimm :))

Hakim Bakış Açısı 

Aşkın gözlerini  hissettiği acı ile araladı. Başı resmen çatlıyordu. Gözlerini odanın içinde gezdirdiğinde cama dönük tekli koltukta Nare uyuyordu. Ne de güzel uyuyordu meleği, iç çekti ve tebessüm etti. Acı kendini yeniden hissettirince düne kaydı aklı. Dün en son ne olmuştu ki ? Yavaşça hareketlendi ve ayağa kalktı. Her tarafı tutulmuştu sanki. Aşkın'ın sabah alışkanlıklarından bir tanesi de aynaya bakmaktı.  Odanın içinde bulunan banyoya doğru arkasını dönmüş yürürken Naresinin sesini duydu.  ''Aşkın neden hemen ayaklandın ki ?''  Ellerinde hissettiği minik ellerle ona döndü. Yüzünde derin bir üzüntü endişe ve pişmanlık seziyordu. Telaşlandı Nare'si neden üzgündü? ''Ne oldu Nare dün bana?'' Nare istemsiz şekilde ellerini dün Ali'nin attığı yumruktan sonra moraran elmacık kemiğine götürdü. Bir tüy gibi okşadı orayı. Canı çok acıyor mu diye düşündü. Gözleri doldu. ''Dün sana söylediklerimden sonra sinir krizi geçirdin ve kendine zarar vermeye baş-ladın, Ali de çareyi şok etkisinde buldu. Aşkın Nare'ye yani dercesine baktı. Şifreli niye konuşuyor bu kadın diye içinden geçirdi.  ''off Anlasana Aşkın yumruk attı sana. '' Aşkın Naresinin bakışlarındaki pişmanlığın sebebini şimdi çözmüştü. Yüzünde duran ellerini alıp dudaklarına götürdü. Sonra ne yaptığı fark etmiş gibi hemen çekti ellerini -Lanet olsun Aşkın hala mı eski alışkanlıklar -  demeden edemedi kendine Umarım Narem rahatsız olmamıştır. ''Anladım Nare ancak senin pişman olacağın bir şey yok çünkü sen bilmem gereken ne ise onu söyledin!'' Nare kafasını salladı. '' öyle değil işte sana bunu daha uygun bir dille söyleyebilirdim ancak sana pat diye söyledim'' Aşkın zaten olmayan aralarındaki mesafeyi kapattı ve alnından öptü. Elleri ile saçlarını okşuyordu evlendikleri ilk günden beri Nareyi ancak bu şekilde sakinleştirmişti.   '' Nare güzelim hadi sen in ve kafana takma tamam mı ? '' Nare kafasını olumlu şekilde salladı ve odadan ağır adımlarla çıktı. Kapıyı kapattıktan sonra ''O ba-na biraz önce Güzelim mi dedi '' şaşkınca gülümsedi.   Sonra  kendine kızdı. '' Napıyorsun Nare kendine gel kendine !'' Aşkın derin bir nefes aldı ve Saçlarını karıştırdı. Ayna da kendine baktığında güldü. ''Ah be kadın! Bunun için mi o narin yüreğin acıdı. Şu ufacık morarık için '' Nare odadan çıktıktan sonra  hala içinde baskın olan suçluluk ile dışarda kurulan sofraya yardım için aşağıya indi. ''Nare'm dün seninle konuşmadık güzel kızım'' arkasını döndüğünde Aşkın'ın boyunu ve endamını aldığı kayınbabası Timur bey gözüktü. ''öyle babacım ''Yanına vardığında başına minik bir öpücük kondurdu. '' Hadi gel !''

Beraber aşağı katta bulunan oturma odasına sessizce yürüdüler. Çocuklar daha kalkmamıştı ancak birazdan Gülsüm kaldırmaya giderdi.  Ah be Aşkın beni ne hallere düşürüyorsun  Sana o kadar şeye rağmen seviyorum ancak olmaz bizdenn! diye düşünüyordu   Nare dalgınlıkla kafasını kapı pervazına çarpmıştı. ''Ahh ''  Timur şaşkınlıkla kızına baktı. ''Güzel kızım, iyi misin?''  Babasına tebessüm etti. ''iyiyim babacım'' iyi olmaya çalışıyorum! Onun aşkından kaçınmaya çalışıyorum ama yine ona çekiliyorum diyemedi. Ahşap masanın önündeki  Sandalyelere oturdular. '' Anlat bakalım küçük hanım?'' Nare şaşkındı neyi anlatmasını istiyordu Aşkın'a etttiği lafları mı, annesine dediği kararı mı neyi ? ''Neyi babacım'' Timur bey kızının şaşkın yüzüne bakıp kahkaha attı. Kızı ne kadar da şirindi. Kızını daha şaşırtmamak için '' Anlat Gözümün Nuru, ne yaptın bu yıl? Haylaz torunlarım üzdüler mi seni, ya da yan bakan oldu mu? Ah be kızım bizi artık aramaz oldun! '' Sandalyeden kalkarak kızının karşısında diz çöktü. Minik ellerini alıp okşadı. '' Biliyorum Nare'm ben senin gerçek baban değilim olamam da ancak anlat be kızım senin için çok endişeleniyorum, sürekli kabuslar görüyorum, ya sana başımın tacı olan torunlarıma bir şey olursa  Sana karşı bir hatam kusurum mu oldu kızım'' Timur bey çok sert bir adamdı Ancak ailesi onun yumuşak tarafını görürlerdi. Nare'yi hep bir ayrı sevmişti kendi kızları olmamıştı ancak onun güzel davranışları, asil duruşu, güçlü oluşu hep Nare'ye ayrı bakmasını sağlamıştı. Gözünden bir damla süzüldü. Nare şaşkındı çünkü babasını bu kadar üzgün görmemişti. Yanına çöktü. '' Babam olur mu öyle şey! ben yetim ve öksüz bir kızdım. Ben bu eve gelin geldiğimde tek başıma 21 yaşında minik bir kız çocuğuydum babam! Beni alıp siz annemle büyüttünüz. Aşkın kocam, çocuklarımın babası, arkadaşım olduysa siz bana hiç tanımadığım anne ve babamın yerine evim oldunuz Çok özür dilerim babam Aşkın'dan kaçacağım derken sizi ihmal ettimmm Babammm ! '' Nare hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.  Bir gerçek yüzüne vurdu Nare'nin o Ecmel'in aşkını unutmak için İstanbul'a kaçmıştı. Annesini babasına ne kötü evlat olmuştu! Nare babasının omzunda ağlıyordu.  Sevil hanım duyduğu ağlama sesi ile kapıyı açtı. Naresini ağlarken görünce eli ayağına dolaştı. ''Kızımmm ağlama bebeğim!'' kendi öz oğulları başka Nare'si bir başkaydı. O herkesin göz bebeğiydi.  Timur bey Nare'sini ayağa kaldırdı.  Koltuğa oturttu. Sevil hanım ağlayarak sarıldı. '' Sen çık Timur Bey ben biraz kızımla baş başa kalayım'' Timur bey kızının iyi olması için içinden dua ederek odadan çıktı. Bahçeye kurulan masaya doğru ilerledi. Tam bahçeye açılan kapıda durup dışardaki ailesini izledi.  Aşkın dört çocuğunu da yanına almış her biri ile özel ilgilenme çabasındaydı. En küçük oğlu Azer gülerek ortanca yengesine bir şeyler anlatıyordu.  Ortanca oğlu Taşkın karısının yanında ki oğlu ile ilgileniyordu.  Derin bir nefes aldı. Ve bahçeye güçlükle adım attı.  Kızının çocuklarına ihtiyacı vardı. Nazlı dedesine bakıp gülümsedi. Dedesi pek bir düşünceliydi ?!  '' Dedem annenizin yanına gidin size ihtiyacı var'' Nazlı ile Kunter hızlıca ayağa kalktılar. Kunter'in gözleri dolmuştu.  Aşkın babasına doğru baktı.  Babasının gözleri kızarmıştı ve o dağ gibi duruşu bozulmuş kamburu çıkmıştı.'' Baba ne oluyor ?!''  Babası elini hiç der gibi kaldırdı ve yerine- masanın en başına- oturdu. 

Gülsüm ablasına annelerini sordular ki annesi ve babannesi aşağıya indi. Annesinin gözleri çok fena kızarmıştı. Kunter ve Nazlı koşarak annelerine sarıldılar. ''Bir şey yok annecim '' Nare  burukça gülümsedi ve dışarı kapısına ilerledi. '' Hemen gitmek zorunda mısın Narem'' Nare bugün arkadaşı ile buluşacaktı hem de evindeki ufak tefek eksikleri alacaklardı. Kafasını usulca salladı ve evden çıktı.  

Daha fazla evde durursa ağlama krizi yine tutardı. Babasının gözlerinden şu anlık çekiniyordu.  Arabasına  bineceği sırada gördüğü kişilerle sinirleri tepesine fırlamıştı.

Darmadağın AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin