Minho, Jeonginden aldığı silahının arkası ile kapıya sertçe vurdu. Yaklaşık yirmi dakikadır art arda kapıyı tekmeliyor, zile basıyordu.
"Han Jisung aç lan kapıyı!"
"İmdat imdat!"
"Jisung, aç kapıyı bak kırarım görürsün!"
"İmdaat yetişin komşular! Silahı var imdat!" Jisung kapının arkasına yığdığı dördüncü eşya ile gülerek alayla konuştu.
"Hah! Artık kırsan da giremezsin Minhoo nabeeer?"
Minho, ses çıkartmadan merdivenlere yönelmişti.
"Minho?"
"Lan gittin mi?"
"Bakacağım ama bir anda boğazımdan yakalayabilirsin diye çıkamıyorum."
"Minho?"
Kapıya ilerleyip delikten baktı. Görünürde kimse yoktu.
"Lan kurtuldum galiba? Oh be!"
Kendi kendine konuşup dans ederken bir anda belinden çekilmesi ile çığlık atmıştı. Minho sırtını duvara yaslayıp silahı da kafasına tuttu.
Silah dediğime bakmayın nerf amk.
"Öncelikle sen bok kurtuldun. Ne diyordun bir de yüz yüze de bakayım."
"Saçın ne güzel olmuş bir şey mi yaptın saçına? Kas da yapmışsın he sıkayım mı bir kere?"
"Yemedim. Ama sen şimdi göreceksin. Jisung'u kucağına aldığı gibi balkona giderken Jisung çığlık atarak ona vurmaya başladı.
"Minho indir beni! İmdat!"
Ruh hastası lakabını gururla taşıyan ve o lakabın hakkını veren Minho, Jisung'u balkondan sallandırmıştı. Balkondan.
"Ayrılacak mısın lan kardeşimden?"
"Minho amına koyacağım senin aaa şaka yaptım! Şaka çok yüksek aa!"
İkinci kattalardı ama Jisung sanki onuncu katmış gibi çığırıyor, Minho'ya yapışıyordu.
"Bağır."
"N-ne?"
"Jin-ae'yi hiç sevmiyorum diye bağır."
"Amına koyayım sevgilimi niye sevmeyeyim aaa tamam lan tamam!"
"Bağır pezevenk." dedi Minho hafifçe zıplattı. Jisung çığlık atınca kahkaha atmaya başladı. "Amına kodumun zıpzıbı ne oldu he? Mesaj yazan Jisung nerede he?"
"Minho, bırak bak çok yüksek imdat!"
"Bırakayım?"
"HAYIR! BIRAKMA!"
Minho, gülerek onunla resmen oynarken Jisung'u sarstı. "Bağır Jisung yoksa salıyorum."
"İmdat adam öldürüyorlar imdat!"
"Söyle lan Jin-ae'yi sevmiyorum de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yer mi lan Anadolu çocuğu? Minsung
FanfictionUyarı: Sıfır ciddiyet Jisung, keko Minho'nun kız kardeşiyle sevgili olur 07.02.2022💫 ©Tüm hakları Minhonun cebinde saklıdır. Al da görim alzlaçsndlsş