2.BÖLÜM 🦋BEKLEYİŞ🦋

3K 275 28
                                    

Keyifli okumalar ❤

🦋🦋🦋

*****************************

2.BÖLÜM "BEKLEYİŞ"

Topuklu ayakkabılarımın taş kaldırımda çıkardığı sesler ile aklım tamamen oraya odaklanmışken elimde ki kahve bardağı ile iş yerime doğru ilerliyordum.

Havanın hafifçe soğuk olmasından dolayı bir elim kaşe kabanımın cebinde iken diğer elim kahve bardağını tutabilmek için dışarıdaydı ve soğuktan kıpkırmızı kesilmişti bile.

Boynumu saran atkı aynı zamanda az da olsa yüzümü ısıtırken hafif hafif esen rüzgar saçlarımın geriye doğru dağılmasını sağlıyor hoş bir görüntü oluşturuyordu.

Siyah bacaklarımı tıpkı bir deri gibi saran kot pantolonum bileğimin biraz üzerinde bitiyor ve topuklu botlarım ile hoş duruyordu.

Sütlü kahve tonunda ki kabanım ve yine aynı renk botlarım içimde ki siyah boğazlı kazak ile birbirlerini çok güzel tamamlıyorlardı.

Aylar geçmiş ve karaya tamı tamına uyum sağlamıştım.

İlk başta kuyruğumu bırakıp bacaklara geçmek çok zor gelse de bir zaman sonra ona da alışmıştım, tabi arada bir küvete girip tekrar deniz kızına dönüşüp eski halimi unutmamaya da çalışıyordum.

Kanlı ay yılda yalnızca iki kez gerçekleşen bir olaydı ve ben mühürlümü bulabilmek için karaya çıktığım da bir kanlı ay çoktan yaşanmıştı bile.

O yüzden de tek umudum haftaya cumartesi günü gerçekleşecek olan kanlı aydı.

Mutluydum.

Hatta bolca huzurlu.

Şuan ki durumumu anlatacak kelimeler bulamıyorken cumartesi günü ne hale gelecektim hiç bilmiyordum.

DENİZ KIZIM (Mühür Serisi 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin